S 1 novembrom dražja cestnina

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Samo vprašanje časa. Razredi so še iz časi fičkota in stoenk. Vsem je jasno da bom za 2.0 avto z 265 konji plačeval višjo registracijo kot za 1.4 pola s 60 konji, ampak da stane za 5.0 avto s 500 konji enako kot zame (no par fičnikov več) pa nekako ni logično... razen unmu z 1.4, ki ne vidi naprej od 150 konjev. No sedaj bodo to uredili.

Registracija že, cestnina je pa nateg. Naj uvedejo že enkrat cestnino glede na pof. TEŽO! J. te kubatura ker ma 2.0 avto lahko 150 al pa 300+ps, oz kakor sem napisal zgoraj ali 1 tono oz skoraj 2.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Ej fak pa ravno sem gledal nekaj mašin z 4.0l+!
rolleyes-1.gif


Kaj sedaj, kia Ceed in ostali korejci se kmalu ne bodo več splačali?! Koliko bo sedaj raja prišparal ker je kupila golfa 1.2TSI aaaa?!
grims-1.gif
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.462
147
63
Pa kaj se hecajo? Komu na cast drazijo, že tko pokasirajo se pa još, brez da bi se kje poznalo..
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Komu na cast drazijo

Problem je da ne gre toliko za čast ampak bolj za to da pač če denarja ni ga je potrebno nekje dobit. Torej gre preprosto in enostavno za golo preživetje države kot take.

Način kje ta denar pobirajo NI problematičen, koneckonev je v razredih do 1.8 večina poceni jajc ki jih vozijo socialno ogorženi in tam je podražanje za 1/4 tanka bencina. Vsi ostali morajo avtomobil smatrat kot luksuz. V bistvu v končni fazi je vsak avtomobil luksuz in cestna taksa samo sledi temu.

Problem je pa jasno "lestvica" in koncept kako se določa kdo plačuje več in kdo manj. Te prostornine in izbor mej je so 80s!
rolleyes-1.gif
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Komu na cast drazijo

Problem je da ne gre toliko za čast ampak bolj za to da pač če denarja ni ga je potrebno nekje dobit. Torej gre preprosto in enostavno za golo preživetje države kot take.

Način kje ta denar pobirajo NI problematičen, koneckonev je v razredih do 1.8 večina poceni jajc ki jih vozijo socialno ogorženi in tam je podražanje za 1/4 tanka bencina. Vsi ostali morajo avtomobil smatrat kot luksuz. V bistvu v končni fazi je vsak avtomobil luksuz in cestna taksa samo sledi temu.

Problem je pa jasno "lestvica" in koncept kako se določa kdo plačuje več in kdo manj. Te prostornine in izbor mej je so 80s!
rolleyes-1.gif

sicer ne vem kje ti zivis...ampak v sloveniji da je avto luksuz? pri takem javnem prevozu je avto NUJA....aja pozabo sem ti si chuck norris Alterja...ti laufas v sluzbo
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Aja pot v službo, pozabljaš da je služba v takih razmerah luksuz!
grims-1.gif


Ja avto je luksuz, v sloveniji je kupna moč prebivalstva zaradi tega luksuza močno zmanjšana v primerjav z evropo. torej slovenci potrošimo mnogo preveč za osebni prevoz.

Kar se tiče javnega prevoza se strinjam, ampak dejstvo je da velja zakonitos trga "povpraševanje<->ponudba". Če se jutri obdavči vsa vozila na 2k EUR letno bodi siguren da bo javni prevoz začel kar naenkrat delovat!
zmaga.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Kakšna panika.

Povprečno Slovenec zapravi kake 2000 € letno za bencin (in to več ali manj brez pomislekov!), potem je pa 25-50 evrov večja letna dajatev problem. Isto kot gume: kupi avto za 20-30 jurjev, potem pa gor najcenejše plastične gume.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.462
147
63
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:


Način kje ta denar pobirajo NI problematičen, koneckonev je v razredih do 1.8 večina poceni jajc ki jih vozijo socialno ogorženi in tam je podražanje za 1/4 tanka bencina. Vsi ostali morajo avtomobil smatrat kot luksuz. V bistvu v končni fazi je vsak avtomobil luksuz in cestna taksa samo sledi temu.


To sploh ne drži da so avti z večjo kuikažo luksuz, ravno avti z vecjo kubikazo so cenejsi za prodajo,predvsem starejsi letnik.
Pa ne mi rečt da nekdo ki vozi 10 let starco mecko z 4.0 motorjem , ki je zanga plačal 2.000€ , da uživa luksuz ....

Zame uživa lukzus tisti ki ima avto na dan uporabe vreden 80.000 € in če si ga lahko privosci, mu to tudi privoscim.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Ni bogata tista država kjer ima vsako gospodinjstvo 3 avtomobile, bogata je tista, kjer se vsi vozijo z javnim prevozom.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.202
3.828
113
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Ni bogata tista država kjer ima vsako gospodinjstvo 3 avtomobile, bogata je tista, kjer se vsi vozijo z javnim prevozom.

Kaj pa porabo goriva in izpuh?
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
keber: 20-50 kle , 20-50 tam pa ne ostane od plače več nič.....kdaj so plače nazadnje kaj dvignili?

ob svetem nikoli. naj bogatim poberejo vse.
 

tommas

Pripravnik
11. avg 2007
242
0
16
razviti zahod
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Ni bogata tista država kjer ima vsako gospodinjstvo 3 avtomobile, bogata je tista, kjer se vsi vozijo z javnim prevozom.

ja če si iz ljubljane lahko, če nisi nimaš nobenih možnosti da prideš kamorkoli z javnim prevozom
 

Ganesh

Fizikalc
14. avg 2009
2.922
0
36
Allarround
rescue.facelock.net
Se bodo pa iskale druge, inovativne rešitve. Ljudje se bodo malo naučili privajati ali pa bodo pogoltnili višje stroške.
V ZDA imajo že zelo dolgo ukrepe proti "eni osebi v avtu". Car pooling je tam nekaj vsakdanjega. Na norveškem se ljudje pozimi na veliko vozijo s kolesi (in ja, kolesarske steze so očiščene istočasno s cestami). Mi pa moramo...

Drugače pa ... https://prevoz.org
Glede na to, da to na veliko delajo zdravstveni delavci, policaji, vojaki (in npr. dobijo celotne stroške za prevoz) je zadeva uporabna.