Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Samo vprašanje časa. Razredi so še iz časi fičkota in stoenk. Vsem je jasno da bom za 2.0 avto z 265 konji plačeval višjo registracijo kot za 1.4 pola s 60 konji, ampak da stane za 5.0 avto s 500 konji enako kot zame (no par fičnikov več) pa nekako ni logično... razen unmu z 1.4, ki ne vidi naprej od 150 konjev. No sedaj bodo to uredili.
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Komu na cast drazijo
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Komu na cast drazijo
Problem je da ne gre toliko za čast ampak bolj za to da pač če denarja ni ga je potrebno nekje dobit. Torej gre preprosto in enostavno za golo preživetje države kot take.
Način kje ta denar pobirajo NI problematičen, koneckonev je v razredih do 1.8 večina poceni jajc ki jih vozijo socialno ogorženi in tam je podražanje za 1/4 tanka bencina. Vsi ostali morajo avtomobil smatrat kot luksuz. V bistvu v končni fazi je vsak avtomobil luksuz in cestna taksa samo sledi temu.
Problem je pa jasno "lestvica" in koncept kako se določa kdo plačuje več in kdo manj. Te prostornine in izbor mej je so 80s!
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Način kje ta denar pobirajo NI problematičen, koneckonev je v razredih do 1.8 večina poceni jajc ki jih vozijo socialno ogorženi in tam je podražanje za 1/4 tanka bencina. Vsi ostali morajo avtomobil smatrat kot luksuz. V bistvu v končni fazi je vsak avtomobil luksuz in cestna taksa samo sledi temu.
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Ni bogata tista država kjer ima vsako gospodinjstvo 3 avtomobile, bogata je tista, kjer se vsi vozijo z javnim prevozom.
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Ni bogata tista država kjer ima vsako gospodinjstvo 3 avtomobile, bogata je tista, kjer se vsi vozijo z javnim prevozom.