Citat:
Uporabnik Torque pravi:
Živjo,
Imam zelo neprijetno izkužnjo z Ryanairom oz. Cartrawlerjem, ki očitno stoji zadaj za Ryanair rent-a-carom.
Zgodba gre tako: V oktobru sem rezerviral letalsko vozovnico za Sicilijo preko Ryanaira, obenem pa so mi ponudili še najem avta, kar sem tudi izkoristil. Na Siciliji sem doživel hladen tuš, kajti avta nisem mogel prevzeti z debetno kartico, možno bi bilo le s kreditno, ki pa je nimam. Potem sem pri drugi firmi na letališču lahko bp najel avto "na keš", torej polno zavarovanje + 100 eur kavcije, ki sem jih po potovanju dobil nazaj - brez kakršne koli kartice.
Po vrnitvi z dopusta sem odprl ticket na Cartrawlerju (Ryanairu), saj sem želel dobili nazaj 160 eur, ki sem jih plačal za najem avtomobila, ki pa ga potem nisem smel prevzeti. Po dolgem prepričevanju, klicanju in pošljanju e-mailov na Cartrawler so mi prijazno odpisali, da mi ne morejo vrniti niti eura, ker je bilo v splošnih pogojih zapisano, da sprejemajo le kreditne kartice.
To pa so pyzde, saj ko sem plačeval z isto debetno so vzeli denar, avta pa kasneje niso želeli dati. Zame je to kraja, saj so vedeli, da plačilo prihaja z debetne kartice (iste, s katero sem potem želel prevzeti avto!). Moje mnenje je, da bi lahko transakcije z debetnih kartic torej že apriori zavrnili, preden je plačilo sploh izvedeno. Namesto tega raje pobašejo denar in te na dopustu pustijo brez avta, kasneje pa še brez denarja. Tega nisem pričakoval od kao resne firme, kakor je Ryanair.
Kaj mi je storiti? 160 eur jim ne pustim kar tako, res pa je, da sploh ne vem, na koga ali kaj bi se obrnil. Prosim za nasvete.
Hvala za pomoč!