Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Za množično uporabo Renault ZOE v Sloveniji,
je potrebno postavit nekaj polnilnih mest 43.5kW
npr Koper, Postojna, Ljubljana, ...
Prednost ZOE pred Leaf, i3, e-golf, ...
je v tem da so polnilna mesta cenejša in bi bilo lažje vzpostavit polnilno infrastukturo
poleg tega je polnilno mesto za ZOE (43.5kW) uporabno tudi za Tesla S (polniš 22kW)
Če to drži, da ga ne moreš polnit doma, potem je ta avto za mene neuporaben. Ne moreš govorit o prednosti pred Leaf, i3, e-golf, ...,
ampak o slabosti.
Citat:
Pri polnjenju stavijo francozi na sistem ''Chameleon'', ki omogoča štiri različne hitrosti polnjenja. Tako je mogoče napolniti 22 kWh v devetih urah ali pa v samo tridesetih minutah (80-odstotkov te moči). Pri renaultu so se ob tem na žalost odrekli možnosti polnjenja neposredno preko električne vtičnice v domačem gospodinjstvu ter tako zagotovili priložnost polnilnim postajam