Renault Zoe

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Če se prav spomnim, okoli 80EUR/mesec, ampak z omejitvijo kilometrov/leto (nekje smo že o tem pisali, bom poskušal najti) + 2 EUR za vsako polnjenje pri 43kW.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Aha, našel: http://www.renault.at/media/-pdf-preisliste-/attc8cab3480dc04ba685a12fd98f2ee22b/PL_Zoe.pdf

79EUR/mesec, če prevoziš 12.500km/leto
86EUR/mesec, če prevoziš 15.000km/leto
94EUR/mesec, če prevoziš 17.500km/leto
102EUR/mesec, če prevoziš 20.000km/leto
122EUR/mesec, če prevoziš 25.000km/leto
143EUR/mesec, če prevoziš 30.000km/leto.

Ne vem pa, kaj pomenijo še številke naprej na pdf-ju.

V mojem primeru, ko delam skoraj 30.000km/leto, je to 1.716EUR/leto, oz 17.160EUR/10let + nakupna cena 23.000 EUR (za top model) - 5.000 EUR subvencije = 18.000 EUR = 35.160 EUR z odšteto subvencijo oz 40.160 EUR brez subvencije. za avto velikosti malo več od Clia.
Ne vem, no, ko lahko polno opremljenega Leaf-a, z baterijo vred, dobiš za 34.690 EUR - 5.000 EUR subvencije = 29.690 EUR, pa je večjo avto:
http://www.nissan.at/AT/de/veh...ifications.html
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Te cifre so za pogodbo, sklenjeno za 3 leta, Za 2 ali 1 leto jim dodaš 10 oz 20€ na mesec.
Na dnu je tarifa za tiste, ki se malo vozijo, 200€ na leto, ampak lahko narediš samo 5.000 km letno (oni imajo navedeno na kvartal).

Tvoj izračun drži, ampak: kakšna baterija bo na leafu po 300.000 km? Ker pri Zoe bo kot nova (če vmes crkne oz pade kapaciteta, pač dobiš novo). Pri Leafu jo bo pa treba kupit. Verjetno eno, morda 2 v 300.000 km. Prištej še ta strošek.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Vsekakor., ampak nova baterija za Leaf (mi je prejšnji teden povedal Simon), stane cca. 5.000 US$, pa recimo, da bo pri nas 5.000 EUR. Garancija je 5 let oz. 100.000km. Torej bi v 10 letih potreboval 2 bateriji + 1 - tisto, ki dobiš v novem avtu, prvo zamenjavo in drugo zamenjavo, s katero štartaš 10-to leto.
To je še vedno manj od 17.000 EUR, kolikor bo uporabnik plačal za najem pri Zoe.

P.S.: Mogoče veš, kakšni so pogoji pri Zoe, da ti zamenjajo baterijo za novo?
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Vedno so govorili, da je največji strošek pri EV baterija, izdelava avta pa naj bi bil bila za firmo cenejša kot klasični avto. Kako je potem lahko samo avto čez 21 k€? Pustimo subvencijo, ker se to ne tiče izdelave in je različna in odvisna od države. Mislim, da je za počakat, kaj bo trg rekel na to, ker novi clio stane okoli 10 k€ in pelješ, z ZOE pa boš omejen z Km, dosegom, gretjem.....
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Baterije trenutno stanejo nekje 350$/kWh. Pri Zoe, ki ima, če se prav spomnim, 22kWh, to pomeni okoli 7.700$.

Je pa res, zakaj bi avto brez baterije (ker zanjo plačuje najem in se tako odplačuje), stal 21kEUR - 1x več kot Clio.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Vzemi da poprečno delaš 20 kkm letno je v 5 letih 100kkm kar naj bi bilo v garanciji.
najem 60x102=6120€
nakup okoli 6000€
Se pravi te ZOE stane 27k€, clio pa še vedno 10 k€. Razlike 17 k€ za stroške v petih letih pa je nemogoče opravičiti. Kje je tukaj računica? Tudi elektrika ni zastojn, saj boš polnil večinoma doma. Za nakup drugega avtomobila je to čisti nesmisel, tudi če dobiš 5k€ subvencije.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Vedno so govorili, da je največji strošek pri EV baterija, izdelava avta pa naj bi bil bila za firmo cenejša kot klasični avto. Kako je potem lahko samo avto čez 21 k€? Pustimo subvencijo, ker se to ne tiče izdelave in je različna in odvisna od države. Mislim, da je za počakat, kaj bo trg rekel na to, ker novi clio stane okoli 10 k€ in pelješ, z ZOE pa boš omejen z Km, dosegom, gretjem.....

Zakaj je avto čez 21k? Res misliš,da je Renaultu resnično v interesu prodati veliko električnih avtomobilov?
grims-1.gif

NE,cilj jim je prodati čim več bencinskih/dizelskih vozil (zaslužki s servisi,naftni lobi...),električne imajo tako malo za zraven,da lahko rečejo da so "vodilni v Evropi v razvoju elektrifikacije" bla bla bla...zato pa so,da je zadeva še bolj zanimiva,poleg visoke cene (za avto brez baterije!) vključili še drag najem baterije...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Načeloma je najem za dobo nekih 3-5 let stroškovno podoben kot z nakupom, problem je da bo po tej dobi avto vreden bistveno manj tudi od Leafa s skoraj zanič baterijo.

Drugače tudi nakup Leafa s predvideno dobo 8 let in 160k km za naše klimatske pogoje ni ugoden nakup, koliko so v resnici letos izboljšali baterijo bomo pa žal videli šele čez nekaj let.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Čudi me politika Renaulta, ker imajo dobre bencinske motorje in sedaj razvite EV, da to ne združijo v en produkt v hibrid, kot je to naprimer Ampera. S tem bi razvijali EV smer in zadostili drugim lobijem. Z količino bi pocenili komponente in bi res lahko prevzeli vodilno vlogo v tem segmentu. Ali mogoče delajo kaj na tem? Na velikih sejmih ni zaslediti kak tak prototip pod znamko Renault.
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Vedno so govorili, da je največji strošek pri EV baterija, izdelava avta pa naj bi bil bila za firmo cenejša kot klasični avto. Kako je potem lahko samo avto čez 21 k€? Pustimo subvencijo, ker se to ne tiče izdelave in je različna in odvisna od države. Mislim, da je za počakat, kaj bo trg rekel na to, ker novi clio stane okoli 10 k€ in pelješ, z ZOE pa boš omejen z Km, dosegom, gretjem.....

Zakaj je avto čez 21k? Res misliš,da je Renaultu resnično v interesu prodati veliko električnih avtomobilov?
grims-1.gif

NE,cilj jim je prodati čim več bencinskih/dizelskih vozil (zaslužki s servisi,naftni lobi...),električne imajo tako malo za zraven,da lahko rečejo da so "vodilni v Evropi v razvoju elektrifikacije" bla bla bla...zato pa so,da je zadeva še bolj zanimiva,poleg visoke cene (za avto brez baterije!) vključili še drag najem baterije...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
To pomeni, da ne plačuješ najema baterij, kot pri drugih Renaulto-ovh modelih, ampak je baterija že všteta v ceno avta.

Sem pa tega Fluenca videl letos pomladi na Bonifiki, na polnilni postaji, bila pa je tudi na Vrhniki, na tisti prireditvi, kjer smo imeli električna vozila.
Takrat mi je rekel, da ga bo verjetno prodal, ker želi kupiti nekaj boljšega - ala Ampero
smile-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Ja,to sem hotel poudariti glede oglasa...baterija je že všteta v ceno avta!
Torej se le dobi Renaulta z lastniško baterijo tudi na naših koncih,ne samo na Norveškem?
cool-1.gif

Me pa predvsem zanima,kako bi reagirali na Renault servisu pri nas,če bi uveljavljal neko garancijo glede baterije ali karkoli povezano z njo?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Heh,ne bom ga kupil,odtimerji me pa tudi nikoli niso zanimali
cool-1.gif

Dodal sem oglas kot zanimivost,da očitno tudi Renault popušča pri tem najemu baterije.
Renaultov svetovni prodajni delež sicer vztrajno drsi navzdol,leta 2012 je bil 4.,leta 2013 je bil 6.,letos pa je padel že na 9.mesto na svetu med proizvajalci...
aplauz.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Heh,ne bom ga kupil,odtimerji me pa tudi nikoli niso zanimali
cool-1.gif

Dodal sem oglas kot zanimivost,da očitno tudi Renault popušča pri tem najemu baterije.
Renaultov svetovni prodajni delež sicer vztrajno drsi navzdol,leta 2012 je bil 4.,leta 2013 je bil 6.,letos pa je padel že na 9.mesto na svetu med proizvajalci...
aplauz.gif

Saj (še) ne popuščajo. Ampak Fluence je šel iz proizvodnega programa.
Svetovni prodajni delež pa ni stvar kvalitete avtov ampak samo tega, na katere trge se odločiš podati. Pa s katero koncernsko znamko.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.666
6.526
113
Je res, ko enkrat vidiš dacio logan brandano kot nissan je vse jasno, da te statistike pomenijo burek. V bistvu je veliko dacij in renaultov brandanih kot nissan, odvisno od trgov.