Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Vedno so govorili, da je največji strošek pri EV baterija, izdelava avta pa naj bi bil bila za firmo cenejša kot klasični avto. Kako je potem lahko samo avto čez 21 k€? Pustimo subvencijo, ker se to ne tiče izdelave in je različna in odvisna od države. Mislim, da je za počakat, kaj bo trg rekel na to, ker novi clio stane okoli 10 k€ in pelješ, z ZOE pa boš omejen z Km, dosegom, gretjem.....
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Vedno so govorili, da je največji strošek pri EV baterija, izdelava avta pa naj bi bil bila za firmo cenejša kot klasični avto. Kako je potem lahko samo avto čez 21 k€? Pustimo subvencijo, ker se to ne tiče izdelave in je različna in odvisna od države. Mislim, da je za počakat, kaj bo trg rekel na to, ker novi clio stane okoli 10 k€ in pelješ, z ZOE pa boš omejen z Km, dosegom, gretjem.....
Zakaj je avto čez 21k? Res misliš,da je Renaultu resnično v interesu prodati veliko električnih avtomobilov?
NE,cilj jim je prodati čim več bencinskih/dizelskih vozil (zaslužki s servisi,naftni lobi...),električne imajo tako malo za zraven,da lahko rečejo da so "vodilni v Evropi v razvoju elektrifikacije" bla bla bla...zato pa so,da je zadeva še bolj zanimiva,poleg visoke cene (za avto brez baterije!) vključili še drag najem baterije...
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Ker ni posebej teme o Fluence ZE,bom kar tukaj prilepil:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.a...%20ELEKTRI%C8EN
(pod opombami): BATERIJE SO LASTNIŠKE in niso na leasing vključene so v ceno vozila
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Heh,ne bom ga kupil,odtimerji me pa tudi nikoli niso zanimali
Dodal sem oglas kot zanimivost,da očitno tudi Renault popušča pri tem najemu baterije.
Renaultov svetovni prodajni delež sicer vztrajno drsi navzdol,leta 2012 je bil 4.,leta 2013 je bil 6.,letos pa je padel že na 9.mesto na svetu med proizvajalci...