Ne vem, če jo lahko. Uradno skoraj zagotovo ne, kako je s tehnično izvedljivostjo, je pa ta trenutek težko oceniti, zato tudi namig na kartuše. Pač naglas razmišljam o možnostih.
EV so mi všeč že kot ideja, vendar bi mi ekonomija špilala le pri Twizyju, zato v resnici bolj ciljam nanj. Rabljen za 4-5k, najem baterije 50€ na mesec.
Če sedaj plačam na mesec okoli 200€ za gorivo, bi z večino voženj s Twizijem prihranil okoli 100€ na mesec navkljub najemnini. V nekaj letih to pokrije nakup. Najemnina 600€ na leto bi pri Twizyju pomenilo, da jo najverjetneje odplačaš v 3-4 letih. V tem času naj bi opravil okoli 600 polnenj. Kolikor bi baterija zdržala več je sedaj Renaultov dobiček, če bi imel DIY, bi profitiral sam.
To so izhodišča, iz katerih izhajam pri svojem razglabljanju. Zoe mi je sicer vsaj po zunanjosti zelo všeč in je nedvomno bolj uporaben in udoben, vendar začetni vložek podre ekonomske osnove. Za dokončne zaključke in ukvarjanje z zoprnimi podrobnostmi, ki bodo dale celotno sliko, bom pa počakal konec zime, saj Twizy ni ravno zimsko vozilo.