Renault Zoe

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113

Tku

Pripravnik
20. nov 2007
598
0
16
Tiha voda
Zadeva ni tako nedolžna. Sicer se ne moreš pritoževati, če ne plačuješ in ti jo zaklenejo.
Vendar, kaj pa v primeru, da se odločiš, da najameš baterijo le za eno leto, jo vrneš in potem vstaviš "doma narejeno". Zelo sumim, da le ta ne bi delovala. To je nateg iz istega vica, kot marsikatere kartuše pri tiskalnikih.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Pa lahko baterijo iz Zoe sploh odstraniš? Vsa fora tega najema je, da se prepriča skeptične uporabnike v nakup in se jim 100% garantira delovanje baterije, tudi ko bo avto star več kot 10 let. Torej ta najem baterije je neko zavarovanje za kupca, cena najema vsebuje neko življenjsko dobo baterije in upošteva, da nek % baterij vseeno crkne prej. V prihodnje bodo to ceno najema korigirali glede na to koliko je kupec pripravljen plačati in glede na podatke iz prakse (življenska doba).

Dvomim, da je baterija v obliki, da bi ti lahko notri dal kar nek DIY. Posamezne celice so nadzorovane z BMS, ki mora imeti točno določene celice in št. teh celic, ECU avta mora komunicirati s tem modulom, zadeva je lahko rabita na 5 ECU-jev ali pa je vse v enem, kakorkoli če bi hotel nekako enega nadomestiti in komunicirati to pomeni direktno hacking protokola, ni to Open Source.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Vsa fora tega najema je, da se prepriča skeptične uporabnike v nakup in se jim 100% garantira delovanje baterije, tudi ko bo avto star več kot 10 let. Torej ta najem baterije je neko zavarovanje za kupca, cena najema vsebuje neko življenjsko dobo baterije in upošteva, da nek % baterij vseeno crkne prej.

GM da 8 let garancije na baterijo,podobno Tesla in ostali...pri Renaultu pa "upoštevajo",da določen % baterij crkne prej?
bonk.gif

Če bi bilo to res,bi se kot lastnik električnega Renaulta zelo slabo počutil (v smislu: niso sposobni vgraditi baterije,ki ne crkne...).
Ampak ni fora v tem: poanta je,da je to čisti komercialni nateg Renaulta! Z mesečnim najemom te priklenejo nase. In to ne samo prvega lastnika,ampak vse nadaljne lastnike avtomobila.
Pa še en pomemben dejavnik je: poudarjajo,da je cena vozila zato ugodnejša. To je sicer pri nakupu novega vozila res,ampak a se kdo vpraša,za koliko lahko potem tak avto prodaš kot rabljen? Treba je pogledati celotno zgodbo,ne samo začetek! Mislim da bodo kupci par jurjev vrednih rabljenih električnih Renaultov "navdušeni" nad mesečnim plačevanjem baterije svojega rabljenega avtomobila
cheer.gif
 
Nazadnje urejeno:

Tku

Pripravnik
20. nov 2007
598
0
16
Tiha voda
Ne vem, če jo lahko. Uradno skoraj zagotovo ne, kako je s tehnično izvedljivostjo, je pa ta trenutek težko oceniti, zato tudi namig na kartuše. Pač naglas razmišljam o možnostih.

EV so mi všeč že kot ideja, vendar bi mi ekonomija špilala le pri Twizyju, zato v resnici bolj ciljam nanj. Rabljen za 4-5k, najem baterije 50€ na mesec.
Če sedaj plačam na mesec okoli 200€ za gorivo, bi z večino voženj s Twizijem prihranil okoli 100€ na mesec navkljub najemnini. V nekaj letih to pokrije nakup. Najemnina 600€ na leto bi pri Twizyju pomenilo, da jo najverjetneje odplačaš v 3-4 letih. V tem času naj bi opravil okoli 600 polnenj. Kolikor bi baterija zdržala več je sedaj Renaultov dobiček, če bi imel DIY, bi profitiral sam.
To so izhodišča, iz katerih izhajam pri svojem razglabljanju. Zoe mi je sicer vsaj po zunanjosti zelo všeč in je nedvomno bolj uporaben in udoben, vendar začetni vložek podre ekonomske osnove. Za dokončne zaključke in ukvarjanje z zoprnimi podrobnostmi, ki bodo dale celotno sliko, bom pa počakal konec zime, saj Twizy ni ravno zimsko vozilo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Jasno, da je ta model z najemom zgrešen, mogli bi imeti vsaj opcijo, da je enkrat baterija odplačana recimo po 10 letih. Najem pri Renaulu se splača, če delaš veliko km letno (>35k km) in če res velja, da je cena za presežen km 0,05 €.

Nikakor pa ni res, da če GM, da na baterijo garancijo 8 let, da ni upošteval, da jih bo nekaj crknilo prej. Garancija = zavarovanje in kupec to plača ob nakupu vozila z neko oceno koliko jih bo crknilo, nikakor pa to ni neko merilo, da je določena zadeva bolj vzdržljiva.

S Twizijem že res, da se prišpara, ampak ga ne moreš primerjat z avtom, uporaben je ravno toliko kot skuter (odprta kabina), ki je verjetno cenejši.
 

Tku

Pripravnik
20. nov 2007
598
0
16
Tiha voda
Pri Twizyju računam na močnejšo motorizacijo ter na vrata in dodatno folijo/steklo nad vrati in računam, da bo s tem uporaben večino časa, razen v najhujšem dežju ali mrazu. V kolikor bom dobil občutek, da ni tako, se verjetno ne bom odločil zanj.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Twizzy ima izredno trdo vzmetenje. Sem ga vozil v Celovcu in to s takim, ki je imel zaprt kabino. Tako me v življenju še ni premetavalo. Moj Vectrix je zračna blazina napram Twizziju.
 

Tku

Pripravnik
20. nov 2007
598
0
16
Tiha voda
To o trdem vzmetenju sem že zasledil. Nisem še prepričan koliko me to moti. Kakšen je bil občutek v zaprti kabini, kakšno je bilo vreme ob vožnji?

Konec koncev bo pred odločitvijo potrebna neka testna vožnja. Pri katerm trgovcu/salonu si imel vožnjo, če ni bilo privat?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
To je bilo spomladi, ko je bilo še vedno hladno in rahlo deževno. Bila je prireditev, ki so jo imeli avstrijci in to je bil eco-rally iz celovca, preko Trbiža, Bleda, prespali so v Predvoru in naslednji dan je bil cilj v Celovcu. Tja sem tudi jaz prišel. En koroški Slovenec je imel Twizzija in sva se zapeljala čez Celovec tako, da sem ga jaz vozil. Za krašjo vožnjo je ok, na daljši pa pošteno zebe. Tipson je rally vozil skoraj v skafandru.
Jaz Twizzija ne bi imel. Ima slabost motocikla, to je da si na odprtem (mrazu & vročini), hkrati pa izgubiš prednost motocikla, da zmanevriraš pred semaforji med kolonama avtomobilov naprej.
To, da je bil pa tako trd, si pa zamisli na naših cestah.
 
Nazadnje urejeno:

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Najbolj uporaben električni je Tesla S,
imamo supercharger v Ljubljani in nekaj 22kW polnilnic
s Teslo se brez problema voziš po Sloveniji.

Za množično uporabo Renault ZOE v Sloveniji,
je potrebno postavit nekaj polnilnih mest 43.5kW
npr Koper, Postojna, Ljubljana, ...

Prednost ZOE pred Leaf, i3, e-golf, ...
je v tem da so polnilna mesta cenejša in bi bilo lažje vzpostavit polnilno infrastukturo
poleg tega je polnilno mesto za ZOE (43.5kW) uporabno tudi za Tesla S (polniš 22kW)
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik N75 pravi:

Prednost ZOE pred Leaf, i3, e-golf, ...
je v tem da so polnilna mesta cenejša in bi bilo lažje vzpostavit polnilno infrastukturo

Kaj pa Renaultovo nategovanje kupcev s siljenjem v plačevanje najema baterij?
grims-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Težko, da boš videl kakšno 44kW AC polnilno postajo. 22kW ja, 44kW ne. Še zdaj so 22kW bolj redke.