Elektronska vinjeta

ViLiam

Fizikalc
11. jan 2022
444
-898
28
Jaz se tudi temu čudim. Samo v tej temi 9 v vrsti in brez banovcev.
Da ne govorimo po drugih temah koliko sranja in trollanja se naserje pa nobeden nič. Waw.
 
22. jul 2007
14.116
2.065
113
124
Vau, čudno da nobeden ne razmišlja, da se tudi cena vinjete zniža za 50% :norec:
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.852
2.865
113
še v SLO - ampak komaj
A da bi delali na izobraževanju voznikov in “pravilnem” (ne zaletav način vožnje, dovolj varnostne, da ni treba divje zavirati (ups - glej “ne zaletav”), vožnji na zgornji omejitvi, kjer je možno in razložiti, da prehitevanje z dovolj visoko presežno brzino, ni smrtno nevarno početje) je očitno prezahtevno ozr. tega današnja družbe ne zna predelati.
In ja - se zavedam, da ne vse zgoraj našteto “odpadni produkt” prisilne omejitve hitrosti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.572
7.261
113
Kako pa bi jih izobrazili? Obvezno nekaj ur šole voznje vsak? Kaj pa cehi, poljaki, ipd, ki so najvecji problem?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.852
2.865
113
še v SLO - ampak komaj
Bemti pisanje na telefonu - zadnji stavek zgoraj bi moral glasiti:
“In ja - se zavedam, da JE vse zgoraj našteto “odpadni produkt” prisilne omejitve hitrosti.”

Kar pa ne spremeni dejstva, da bi morali tudi več delati na ozaveščanju o “pravilnem” načinu vožnje - pravilnem v smislu varnosti in tudi pretočnosti.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.573
3.280
113
Lublana
Obišči stran
A da bi delali na izobraževanju voznikov in “pravilnem” (ne zaletav način vožnje, dovolj varnostne, da ni treba divje zavirati (ups - glej “ne zaletav”), vožnji na zgornji omejitvi, kjer je možno in razložiti, da prehitevanje z dovolj visoko presežno brzino, ni smrtno nevarno početje) je očitno prezahtevno ozr. tega današnja družbe ne zna predelati.
In ja - se zavedam, da ne vse zgoraj našteto “odpadni produkt” prisilne omejitve hitrosti.
Kakšno izobraževanje? Bedakom to nikakor ne boš dopovedal. Saj je bilo že milijonkrat marsikje razloženo zakaj pride do nepotrebnih zastojev pa bedaki še kar ne skapirajo in so prepričani, da edino oni vozijo prav, problem je pa zaradi vseh drugih.

Zaletav način vožnje je pri teh bedakih obvezen, ker z brzino zalepit se nekomu na rit in potem zavirat, pomeni, da bo zagotovo mnogo hitreje prišel na cilj.
Varnostna razdalja pa za njih pomeni, da je ta prostor zato, da se lahko vmes vrine...

Nima smisla, idiot ostane idiot.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.779
5.366
113
Mislim, da bi omejitev hitrosti morala pomagati, da ne bi brez veze stal par minut, potem se pet km peljal kot da ni nič in spet stal. Verjetno bi nedeljska popoldanska gužva na primorki tudi morala biti delno rešljiva, če bi bili v stanju obvestiti o nekaj nižji maksimalni hitrosti in jo nadzirati skupaj z varnostno razdaljo.
Ne verjamem v način izvedbe kot si jo je zamislil DARS. Informativne table, ne obstaja pa sistem spremljanja hitrosti in varnostne razdalje. Občasne kontrole niso nič.
Ob delih na Štajerski avtocesti DARS ni v stanju ustrezno nastavljati obvestil na svojih informativnih tablah, ki jih je postavil na prikolicah na odstavnem pasu. Že to je problem, da je na odstavni pas dal stalno oviro. Potem pa ima ob 22.00 pred Slovensko Bistrico prižgano, da sledi zastoj, čeprav je komaj kaj prometa in ni zastoja nikjer. Tujci pa panično zmanjšujejo hitrost.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.779
5.366
113
Problem bo, ker se omejitev nobeden ne drži. Saj na gradbiščih je tudi včasih omejitev 60 km/h, vozi pa se 80-100 km/h.
Zato sem napisal, da taka izvedba ni nič. Če omejiš hitrost (upamo da samo na realno potrebno, kar bi se moralo dati izračunati), potem je to treba biti sposoben tudi nadzirati. Ampak DARS-u najbrž tudi malce ustreza, da čez gradbišča vozimo malce hitreje kot so oni postavili po nekih naših pravilnikih, ker je malce večji pretok vozil. Nekako imam občutek, da je v Avstriji ob približno enaki ureditvi gradbišča omejitev 80, pri nas pa 60. Avstrijci pa imajo včasih tudi sekcijsko merjenje, da to nadzorujejo.
Pri nas imam občutek, da pretiravajo z omejitvijo, da bo se ljudje peljali situaciji primerno in ne pretiravali. Vsake toliko pa pošljejo še patruljo, da proračun kaj zasluži.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.572
7.261
113
hja...omejitve so vedno postavljene za "najslabša" vozila ki vozijo tam...in to so šleparji...logika veleva da varna hitrost šleparja in osebnega vozila ne more biti enaka, že zaradi zavorne poti.

in skozi ta delovišča mi pa je včasih res malo... ko vidim kako se šlepar nese, tako da za njih je 60 kar na mestu
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.323
4.756
113
Ja Avstrijci skoraj vedno čez gradbišče ruknejo še sekcijsko merjenje hitrosti.

Tak da tole našo na pol delo je samo brez vezno klobasaje.

Kaj so se že zmenili kateri radarji so primerni za njihovo denarnico?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.572
7.261
113
Saj ne bomo jemali jodlarjev za vzor pri teh omejitvah, ali?

dajmo rajši nemce...AC no limit.