Renault Zoe

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
15 so jih prodali samo pri tem prodajalcu, na tej lokaciji v Celovcu, ne v celotni Avstriji.

Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pokliči tega prodajalca in se zmeni za termin. Je povedal, da so v dveh mesecih prodali 15 Zoe samo pri njih, tako da se Zoe, očitno, v Avstriji, prodaja dobro.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
R-Linku se je za izogibat. Sprobal v 2 avtih, obakrat problemi. Spodaj je očitno nek podrt Android (pri Renaultu mi na predstavitvi Capturja niso hoteli povedat, katera verzija, zato sumim, da kaj starega), pa se potem navigacija zapleta, zacikla, zmrzuje (no ja, ta je od Tom Toma, tako da to niti ni čudno), celoten sistem se zatika, je občasno neodziven, nekatere funkcije enostavno ne delajo (pa čeprav R-Link trdi, da je vse OK) in podobno. Skratka, po mojih izkupnjah škoda denarja. Pri renoju so s tem brcnili v temo, namesto da bi naredili appe za Android+iOS+WP (+ prostor za telefon pritrdit), pa naj vsak uporabnik uporablja svoj smartphone za upravljat avto.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Glede na tale video:


Sem prišel do zaključka, da tisti zvok vlaka je dejansko pedestrian alert (cca. 1:50). Ampak, a niso to mogli narediti tako kot pri Leaf-u, da se ga ne sliši v kabino.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
A je kakšen info glede te zakupljene letne kilometrine, ker če moraš v naprej vedeti koliko boš letno prevozil lahko plačaš več kot potem prevoziš. Kaj pa če vzameš manj km in potem presežeš, so kakšni penali? V glavnem če kdo ve kako je s tem?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Renault bi moral nujno ponuditi dve opciji (kot to ponuja recimo Smart,ali pa po novem Nissan):
1.opcija: nakup avtomobila + mesečno plečevanje baterije
2.opcija: nakup avtomobila skupaj z baterijo
Glede ne to,da (po mojih informacijah edini na svetu) ponujajo samo 1 opcijo,se kot potencialni kupec vprašam,ali niso sposobni narediti dovolj dobre/zanesljive baterije,da bi mi jo prodali? In to baterije,ki,po mojem,stane tovarno okoli 3000 eurov.
Res je,da je avto zato cenejši,ampak a se kdo vpraša,kaj bo z vrednostjo takega avtomobila po 5 ali 10 letih? Verjetno bodo kupci rabljenih električnih avtomobilov zelo "navdušeni" nad plačevanjem 100 eur na mesec za najem baterij...
 

Biciklari

Pripravnik
13. sep 2012
558
0
16
in GT me to koliko stane če jo kupim za v Sloevnijo? In koliko potem znaša lease za baterijo mesečno?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Najem sicer lahko sklepaš vsake 3 leta, tako da če verjameš da bo Renaultu kolikor toliko stekla prodaja bo najem čez 3 leta cenejši, če ne si ga pa naj***, tako kot piše Shark.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
A je kakšen info glede te zakupljene letne kilometrine, ker če moraš v naprej vedeti koliko boš letno prevozil lahko plačaš več kot potem prevoziš. Kaj pa če vzameš manj km in potem presežeš, so kakšni penali? V glavnem če kdo ve kako je s tem?

Nekje omenjajo 0.05€/km (5€/100km)

http://renault-zoe.forumpro.fr/t1910-location-batterie-zoe

http://translate.google.com/translate?u=http://renault-zoe.forumpro.fr/t1910-location-batterie-zoe
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Še enkrat: moje mnenje je,da je to mesečno plečevanje totalna,nesramna manipulacija Renaulta,ki izkorišča dejstvo,da skoraj nima konkurence v tem razredu,in da se bo tole (v nekaj letih,s prihodom ostalih znamk) hitro končalo.
Zakaj? Preprosto zato,ker cena baterij vsako leto pada,ne pa raste!
Kot sem že zgoraj omenil,če taka baterija tovarno pride okoli 3.000 eur (in cena bo v naslednjih letih še padla),vsa zdrava kmečka logika glede večnega plačevanja okoli 100 eurov mesečno odpade,ker ta znesek preprosto pomeni,da bi morala biti baterija po 3 do 5 letih last kupca,ne pa tovarne!
Da ne govorim o tem,da je že bilo dokazano,da izdelava električnega avtomobila (recimo brez baterije) tovarno pride ceneje kot izdelava klasičnega. Žal pa zaenkrat redki prizvajalci izkoriščajo dejstvo,da na trgu trenutno pač ni skoraj nobene konkurence...

Ko smo že pri tem,še ena stvar,malo offtopic: ste brali,da se odslej izdelkov firme Adobe (photoshop...) ne bo dalo več kupiti v trgovini,ampak se jih bo lahko uporabljalo samo preko njihove strani Adobe Creative Cloud? In jih bodo seveda mastno računali,vsak mesec ! Ampak hekerji/pirati so jih menda že prehiteli hehe:
http://dne.enaa.com/Internet-i...e-v-oblaku.html
http://www.monitor.si/novica/piratski-oblak/145618/
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Kaj hočeš, ceno so postavili tako, da bodo prodali teh nekaj enot največjim entuziastom, ker cenovno tole tudi s subvencijo ni ugodna varianta. Nakupna cena s subvencijo je recimo enaka kot nek Yaris hibrid, oz. 2k € dražji od Clia dci. Oba ta dva avta porabita pod 5 l torej pri 20.000 km letno ca. 1.400 - 1.500 €. Najem za Zoe za 20k km letno pride pa 1224 € + elektrika ca. 300 €. Drugače si deležen še kakšnega bonusa pri registraciji in menjavi olja, ampak to niso neki zneski, recimo 150 €.

Lepo so si zmanjšali krog potencialnih kupcev in št. prodanih enot, tako bo tudi na koncu za Renault to dokaj nerentabilna zadeva.
 

G_I_A_NN_I

Pripravnik
24. maj 2013
32
0
6
v Rusiji so baje našli največjo zalogo litija in tam se zdaj tudi odpira tovarna, katere se cel svet boji, bojda bodo take celice prodajali po 10% te cene ki jo ti navajaš za neto!
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Da ne govorim o tem,da je že bilo dokazano,da izdelava električnega avtomobila (recimo brez baterije) tovarno pride ceneje kot izdelava klasičnega. Žal pa zaenkrat redki prizvajalci izkoriščajo dejstvo,da na trgu trenutno pač ni skoraj nobene konkurence...

Da ne omenjam, koliko cenene plastike je v notranjosti avtomobila. Avto vsekakor ni vreden 22.000 EUR + 100 EUR/mesec (toliko bi prišlo mene za 21.000+km, kolikor sem jih naredil v Amperi, pa še ni leto naokoli).

Sej jih bo teplo, tako kot Mitsubishi-ja (iMiev, C-Zero, Ion), ki so ga prodajali za 35kEUR, zdaj ga pa skoraj ne izdelujejo več. Prihaja konkurenca in to na polno. Chevy Spark EV, Ford Focus EV, Golf EV, BMW i3,...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Da ne govorim o tem,da je že bilo dokazano,da izdelava električnega avtomobila (recimo brez baterije) tovarno pride ceneje kot izdelava klasičnega. Žal pa zaenkrat redki prizvajalci izkoriščajo dejstvo,da na trgu trenutno pač ni skoraj nobene konkurence...

Sej jih bo teplo, tako kot Mitsubishi-ja (iMiev, C-Zero, Ion), ki so ga prodajali za 35kEUR, zdaj ga pa skoraj ne izdelujejo več. Prihaja konkurenca in to na polno. Chevy Spark EV, Ford Focus EV, Golf EV, BMW i3,...

Kakšne pa bodo cene pri teh? Dvomim, da kaj nižje.

Že Opel in Toyota sta v kali zatrla povpraševanje po Plug-in modelih s cenami čez 40k€.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Katere primerljivo opemljene? Je pa -5.000 EUR, ker je Leaf popolnoma električni.