Renault Zoe

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Bravo! Ko jo dobiš, se moramo dobiti
nahrung002.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Če prav razumem, je to mobilna trifazna EVSE enota z Mennekes priključkom. Ne razumem, zakaj je niso naredili velikosti take, kot jo imamo na Schuko-J1772 enotah, saj so skoraj vsi kabli samo pass-thorugh, edino za pilotski signal potrebuješ logiko.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
To je 22kW ali 11kW mobilna EVSE enota,
v tem primeru je uporabjenn klasični instalacijski material
avtomatska varovalka, FID, kontaktor in EVSE modul
seveda je možno naredit bolj miniaturno,
nisem pa zasledil še nobenega proizvajalca

Ta primer sem navedel kako polniti do 22 kW kjer ni polnilne infrastrukture
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Ne štekam tistega najema baterije cisto...a da je mozno na 1, 2 ali 3 leta? Hmm...lepo cena narašča, če delaš malo več kilometrov...
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
A lahko sedaj, ko si "že nabavil" še kaj več poveš.

Kak bo doseg, čas polnjenja, kako je z baterijo oz tem najemom, zakaj si se za to odločil, če recimo prodaš avto, ga potem prodaš vbistvu brez baterije? Kje se boš vozil z njem (Lj mesto) al si iz kake vasi...?
smile-1.gif

Pa seveda kolk te stane avto in kolk potem še baterija...

Hvala!
 
Nazadnje urejeno:

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
A lahko sedaj, ko si "že nabavil" še kaj več poveš.

Kak bo doseg, čas polnjenja, kako je z baterijo oz tem najemom, zakaj si se za to odločil, če recimo prodaš avto, ga potem prodaš vbistvu brez baterije? Kje se boš vozil z njem (Lj mesto) al si iz kake vasi...?
smile-1.gif

Pa seveda kolk te stane avto in kolk potem še baterija...

Hvala!

Realen doseg je da se lahko 100km daleč pelješ, in potem 1 uro polniš s 22kW,
po NEDC je doseg 210km.

Na terenu pride v poštev polnjenje 11kW, 22kW ali 43,5kW
doma lahko uporabiš tudi počasno polnjenje 3- 11 kW
Za uporabo hitrega polnjenja 43,5kW doplačaš 2 EUR za vsako polnjenje

Najem akumulatorja je najmanj 79EUR mesečno za 12.500 km letno

Če prodaš avto novi lastnik plačuje isto najem akumulatorja

ZOE ZEN okoli 23.000EUR lahko dobiš subvencijo 5.000EUR

Večina kilometrov bi naredil za v službo iz vasi v mesto.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Pa ta najem je 3 leta ali za vedno..? In ali je mozno manj kot 3 leta in pac placujes vec?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Je že kdo tole preračunaval, če se potem sploh splača, oz koliko ceneje je glede na bencinarja/dizla in strošek goriva?

Ker, na hitro, za 80 eur dobim cca za 1000km goriva, kar je na letni ravni 12.000, kar je potem enako, kot bi dal tu za najem baterije, kaj šele strošek elektrike, ki je sicer verjetno par 100 eur letno ?
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
thnx, ker si namesto mene zračunal:))
elektro avti sedaj očitno še nimajo "ekonomske računice". So bolj za ljubitelje in eko frike. Oz tudi pridobivanje elektrike v slo ni ravno eko, če kurimo premog;) Pa baterija tudi ni večna in vrjetno 100% razgradljiva;)
Na dolgi rok pa tudi ne mormo računat, ker se tehnologija tako hitro razvija, da ne vemo niti kaj bo "jutri".
Pozdravljam pa seveda vse te nove tehnologije in ljudi, ki jih uporabljajo. Saj le z uporabo se da pridet do dejanskih rezultatov.

@N75
Hvala za tako izčrpno poročilo!
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Odvisno, kako računaš. Po moji računici, to je 2000 EUR privarčevanega goriva na leto, je to 20.000 EUR v 10 letih za Ampero. Ampak jaz me plačujem leasinga na baterijo.

Ravno čez vikend je znanec testiral Ampero, ki se vozi vsak dan z Dolenske in nazaj, to je 2x100km (polni lahko v službi), izračunal, da bo na leto privarčeval več kot 3500 EUR za gorivo samo za vožnjo v službo in nazaj (na leto naredi 60.000km). V 10 letih prišpara za skoraj cel avto goriva, ampak avto mu pa ostane.

Znanca iz tega foruma, ki sta za 16kEUR kupila Citroena C-Zero-a, se eden vozi iz Stične, drugi z Bleda, se jima bo avto v celoti povrnil v manj kot 5 letih.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
No, saj z ampero je prihranek očiten, ampak ne razumem te "nove" finte izposoje baterij in mesečne rente za to, ker pride potem nekje enako ali celo več, kot če bi imel avto na bencin/diesel.

Saj pri teh blaznih dnevnih relacijah sploh ni za razmišlja, no...morda še edino človek naredi računicao za predelavo na plin, ampak tu je večje vprašanje, če bo človek sploh zmožen se toliko let voziti tako daleč. Jaz sem se nekje dobro leto vozil 250km vsak dan in čez čas postane prava muka in razmišlja se o drugih opcijah (sprememba bivališča, bližje službi ali druga služba).

Za moje pojme je ampera, iz vidika varčevanja, vseeno naložba na preveč dolgi rok, prihodnost je preveč neznana, da bi si upal drzniti napovedati "kaj bo čez 5 let".
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ampak, prej ko se prestaviš na elektriko, prej začneš šparati in 'dlje' je ta neznanka "kaj bo čez 5 let". Ker če boš samo čakal in skrbel, kaj bo čez pet let, ne boš nikoli naredil koraka.
Sej nikoli ne boš vedel, kaj te čaka čez 5 let.

Recimo, Vectrix-a sem kupil 5 let nazaj in če bi se še zdaj vozil izključno z njim, sem še vedno zmagovalec. Pa je eto, 5 let že tega.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Mene pri tem najemu moti (poleg cene) predvsem to da ti moraš v naprej povedati koliko km boš delal letno, če hočeš cenejši najem moraš te kilometre napovedati za 3 leta naprej, ne vem sicer kakšni so pribitki, če narediš več km letno, v praksi to verjetno pomeni da bo vsak za najem vzel malo več km kot jih bo dejansko prevozil.

Zoe z odbito subvencijo torej pride 15.000+ € poleg tega v 10 letih še ca. 10k - 12k € za najem baterije, s tem da če se bodo baterije cenile in bo zanesljivost baterij dobra bo Renault v prihodnjih letih lahko ceno najema nižal, ampak to bo verjetno samo v primeru, da prodaja ne bo zadovoljiva. Nekako ga to postavi ob bok EV ki v štartu stane od 25-30k €. Je pa verjetno tudi kasko bolj ugodno ali kako?

No Andy, roko na srce tvoji izračuni so malo optimistični oz. jih primerjaš s svojo bencinsko Xsaro Picasso. Jaz sem po spritmonitorju v zadnjem letu naredil 18.716 km in zapravil za bencin 1.354 €, pa bi s poceni mlinčkom od dizla lahko prišel skozi s še nižjo ceno na km. Nakup avta je pač še zmeraj v prvi vrsti kaj hočeš in kaj si lahko privoščiš, če hočeš električno vožnjo in nočeš kuriti tuje nafte je Ampera absolutno dobra izbira, ekonomska računica pa bolj težko.
Tisti C-Zero v akciji pa je bil absolutna zmaga, če ti pač tako majhno vozilo ustreza, ampak polna cena je bila 35 k€, kar je pa adijo pamet.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
Se pravi, da se bo zbivalo KM-je, tokrat zaradi cenejsega najema baterij. Ali imajo kaksno super duper varovalko? Si zapomni stevilo polnjenj? Kaj drugega? Ampak verjetno se bo dalo vse razbit.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
No, tole da je najem baterije za zmerom je pa hudo svinjska...torej je brezveze govorit o najcenejšem elektro avtu, če je, kot že rečeno, vštric drugim, če vzamem na primer da ga imaš vsaj 6 ali 7 let...22.000 eur + 7x1200 -subvencija = dobrih 30.000 eur, in subvencija pa smo na 25k eur.

c c c ....