Mene pri tem najemu moti (poleg cene) predvsem to da ti moraš v naprej povedati koliko km boš delal letno, če hočeš cenejši najem moraš te kilometre napovedati za 3 leta naprej, ne vem sicer kakšni so pribitki, če narediš več km letno, v praksi to verjetno pomeni da bo vsak za najem vzel malo več km kot jih bo dejansko prevozil.
Zoe z odbito subvencijo torej pride 15.000+ € poleg tega v 10 letih še ca. 10k - 12k € za najem baterije, s tem da če se bodo baterije cenile in bo zanesljivost baterij dobra bo Renault v prihodnjih letih lahko ceno najema nižal, ampak to bo verjetno samo v primeru, da prodaja ne bo zadovoljiva. Nekako ga to postavi ob bok EV ki v štartu stane od 25-30k €. Je pa verjetno tudi kasko bolj ugodno ali kako?
No Andy, roko na srce tvoji izračuni so malo optimistični oz. jih primerjaš s svojo bencinsko Xsaro Picasso. Jaz sem po spritmonitorju v zadnjem letu naredil 18.716 km in zapravil za bencin 1.354 €, pa bi s poceni mlinčkom od dizla lahko prišel skozi s še nižjo ceno na km. Nakup avta je pač še zmeraj v prvi vrsti kaj hočeš in kaj si lahko privoščiš, če hočeš električno vožnjo in nočeš kuriti tuje nafte je Ampera absolutno dobra izbira, ekonomska računica pa bolj težko.
Tisti C-Zero v akciji pa je bil absolutna zmaga, če ti pač tako majhno vozilo ustreza, ampak polna cena je bila 35 k€, kar je pa adijo pamet.