Renault ZOE 41 kWh

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Družine, ki zjutraj peljejo otroke v vrtec/šolo in jih poberejo popoldne (vsak delavnik), jih peljejo k starim staršem in nazaj (vsak vikend)?

Očitno sem eden redkih, ki EV uporabljam za vse.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pa od kje si zdaj privlekel Ampero v debato?

Jaz sem napisal, da ima i3 neprakticna zadnja vrata, pa ce jih TI uporabljas ali ne.

Ocitno se noces argumentirati glede vrat in moje argumente preimenujes v prepir. Ocitno pac nimas protiargumenta.

Tvoj edini protiargument je, da je i3 za uporabnike, ki se vozijo sami.

Tako kot je tvoj protiargument glede dragega popravila vzmetenja ČE se pokvari pri nekem drugem avtu, ki ni Ampera
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik dbest pravi:
Zakaj bi se sekiral? Ja zato ker andy pravi, da so nepraktična. Čist siml
smile-1.gif

Poglej, tudi če bi se vsi lastniki i3-jev vozili sami v avtu, ne spremeni dejstva, da so nepraktična. Tako kot je nekaterim nepraktično, da imata Ampera in Prius Prime le 4 sedeže.
Ampak, če napišem, da meni le štirje sedeži ne predstavlja problema, ker se nas nikoli ne vozi več kot 4, še ne pomeni, da to ni problem in tega ne zanikam.
Včasih pa bi potrebovali, da bi v Ampero naložil 5 potnikov.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pa od kje si zdaj privlekel Ampero v debato?

Jaz sem napisal, da ima i3 neprakticna zadnja vrata, pa ce jih TI uporabljas ali ne.

Ocitno se noces argumentirati glede vrat in moje argumente preimenujes v prepir. Ocitno pac nimas protiargumenta.

Tvoj edini protiargument je, da je i3 za uporabnike, ki se vozijo sami.

Tako kot je tvoj protiargument glede dragega popravila vzmetenja ČE se pokvari pri nekem drugem avtu, ki ni Ampera
smile-1.gif

Pa s kje si spet privlekel Ampero? Kje pri vzmetenju sem omenjal Ampero?

V mislih sem imel npr. Modela S, ki ga lahko vzameš z zračnim vzmetenjem ali pa s fedri. Večina jih vzame raje fedre zaradi vzdržjivosti in cene popravila.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik dbest pravi:
Zakaj bi se sekiral? Ja zato ker andy pravi, da so nepraktična. Čist siml
smile-1.gif

Zadnja vrata pri i3 so pač zelo nepraktična/nerodna za odpiranja v primerjavi z ostalimi avtomobili,to je dejstvo,pa obračaj kakor hočeš,pa me niti ne zanima ali jih ti uporabljaš ali ne,ker to sploh ni pomembno!
Koliko pa to koga moti,je pa drugo vprašanje...

Glede na to kaj pišeš,predvidevam da sploh nimaš pojma kako deluje sistem odpiranja sprednjih in zadnjih vrat pri i3...?
grims-1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Družine, ki zjutraj peljejo otroke v vrtec/šolo in jih poberejo popoldne (vsak delavnik), jih peljejo k starim staršem in nazaj (vsak vikend)?

Očitno sem eden redkih, ki EV uporabljam za vse.
A je človek sploh lahko tako malomaren, da ima otroke v vrtcu in za prevoz uporablja čisti EV? Prideš na šiht, priklopiš kabel in te iz vrtca kličejo, da je otrok bruhnil in dobil vročino. Aha, gospa hvala za informacije, pridem po njega čez 4 ure, ko se mi EV napolni. Greš po njega, vmes skočiš še domov za 4 ure, da ponovno napolniš EV, in potem greš do zdravnika ... enkrat zvečer. V zdravstevenem domu prosiš varnostnika, če ti zrihta kak podaljšek do vhoda, da za kakšno urco priklopiš avto na polnjenje, ker zaradi bolanega otroka doma nisi imel časa napolnit do konca.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
Glede samega odpiranja in lezenja na zadnje sedeze v i3 (sem ga vozil) se strinjam da je problem v tesnih parkirnih prostorih, verjetno pa je to glede na dimenzije avta bila nekako edina mozna resitev. S klasičnimi vrati ne vem če bi to šlo. Jaz npr. zelo redko (sploh ko bi imel v avtu se 2 ali 3 potnike) parkiram na tako ozkih mestih, pa tudi v tem primeru bi verjetno spustil potnike ven in potem parkiral, tako da res velikih omejitev oz. tezav v tem primeru ne vidim, je pa res da za nekoga, ki stalno parkira v takih parkirnih boksih in prevaza vsakodnevno več potnikov verjamem da to postane precej zoprna zadeva.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Družine, ki zjutraj peljejo otroke v vrtec/šolo in jih poberejo popoldne (vsak delavnik), jih peljejo k starim staršem in nazaj (vsak vikend)?

Očitno sem eden redkih, ki EV uporabljam za vse.
A je človek sploh lahko tako malomaren, da ima otroke v vrtcu in za prevoz uporablja čisti EV? Prideš na šiht, priklopiš kabel in te iz vrtca kličejo, da je otrok bruhnil in dobil vročino. Aha, gospa hvala za informacije, pridem po njega čez 4 ure, ko se mi EV napolni. Greš po njega, vmes skočiš še domov za 4 ure, da ponovno napolniš EV, in potem greš do zdravnika ... enkrat zvečer. V zdravstevenem domu prosiš varnostnika, če ti zrihta kak podaljšek do vhoda, da za kakšno urco priklopiš avto na polnjenje, ker zaradi bolanega otroka doma nisi imel časa napolnit do konca.

Seveda, v tem primeru ne obstaja taxi ali kaj podobnega? Verjamem pa da to ni ravno pogost pojav.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Družine, ki zjutraj peljejo otroke v vrtec/šolo in jih poberejo popoldne (vsak delavnik), jih peljejo k starim staršem in nazaj (vsak vikend)?

Očitno sem eden redkih, ki EV uporabljam za vse.
A je človek sploh lahko tako malomaren, da ima otroke v vrtcu in za prevoz uporablja čisti EV? Prideš na šiht, priklopiš kabel in te iz vrtca kličejo, da je otrok bruhnil in dobil vročino. Aha, gospa hvala za informacije, pridem po njega čez 4 ure, ko se mi EV napolni. Greš po njega, vmes skočiš še domov za 4 ure, da ponovno napolniš EV, in potem greš do zdravnika ... enkrat zvečer. V zdravstevenem domu prosiš varnostnika, če ti zrihta kak podaljšek do vhoda, da za kakšno urco priklopiš avto na polnjenje, ker zaradi bolanega otroka doma nisi imel časa napolnit do konca.

Kakšna paranoja
hysterical-1.gif


Ker do šitha imaš 200 km,do vrtca 300 km...voziš pa C-Zera,a ne?
grims-1.gif
Črn scenarij v nulo!
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Družine, ki zjutraj peljejo otroke v vrtec/šolo in jih poberejo popoldne (vsak delavnik), jih peljejo k starim staršem in nazaj (vsak vikend)?

Očitno sem eden redkih, ki EV uporabljam za vse.
A je človek sploh lahko tako malomaren, da ima otroke v vrtcu in za prevoz uporablja čisti EV? Prideš na šiht, priklopiš kabel in te iz vrtca kličejo, da je otrok bruhnil in dobil vročino. Aha, gospa hvala za informacije, pridem po njega čez 4 ure, ko se mi EV napolni. Greš po njega, vmes skočiš še domov za 4 ure, da ponovno napolniš EV, in potem greš do zdravnika ... enkrat zvečer. V zdravstevenem domu prosiš varnostnika, če ti zrihta kak podaljšek do vhoda, da za kakšno urco priklopiš avto na polnjenje, ker zaradi bolanega otroka doma nisi imel časa napolnit do konca.

Seveda, v tem primeru ne obstaja taxi ali kaj podobnega? Verjamem pa da to ni ravno pogost pojav.
[cenzura] ga, Ford me je tudi samo 4x v 10 letih pustil na cesti, pa ravno takrat ko sem ga najbolj potreboval, pa sem rekel da nikoli več Forda.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
Razumem, pravim samo da potem lahko iščemo nešteto scenarijev, kjer se lahko nekaj zalomi. Verjetnost da se bo kaj takega zgodilo pa je minimalna.
Recimo sem v sluzbi in me kličejo, da otrok bruha moj EV je pa prazen, taxi, sposodiš si avto od sodelavca,... vedno se najde neka rešitev.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.677
1.488
113
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Družine, ki zjutraj peljejo otroke v vrtec/šolo in jih poberejo popoldne (vsak delavnik), jih peljejo k starim staršem in nazaj (vsak vikend)?

Očitno sem eden redkih, ki EV uporabljam za vse.
A je človek sploh lahko tako malomaren, da ima otroke v vrtcu in za prevoz uporablja čisti EV? Prideš na šiht, priklopiš kabel in te iz vrtca kličejo, da je otrok bruhnil in dobil vročino. Aha, gospa hvala za informacije, pridem po njega čez 4 ure, ko se mi EV napolni. Greš po njega, vmes skočiš še domov za 4 ure, da ponovno napolniš EV, in potem greš do zdravnika ... enkrat zvečer. V zdravstevenem domu prosiš varnostnika, če ti zrihta kak podaljšek do vhoda, da za kakšno urco priklopiš avto na polnjenje, ker zaradi bolanega otroka doma nisi imel časa napolnit do konca.

Taksi, natakar, prosim!
zmaga.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Moje pravilo za nakup čistega EV-ja je bilo vedno tako, da EV ni primeren 'zate', če ne moreš z enim polnjenjem prevoziti standardizirano dnevno vožnjo in da ti ostane še vsaj pol baterije.

To je bilo za EV-je, ko so imeli še 100km dosega.

Pri današnjih EV-jih, ki imajo 400km dosega, je ta % seveda manjši, ampak še vedno je dobro imeti vsaj 50-100km dosega v rezervi.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Glede samega odpiranja in lezenja na zadnje sedeze v i3 (sem ga vozil) se strinjam da je problem v tesnih parkirnih prostorih, verjetno pa je to glede na dimenzije avta bila nekako edina mozna resitev. S klasičnimi vrati ne vem če bi to šlo.

Ni res,poglej primer Opel Merive! Problem pri i3 je,da zadnjih vrat ne moreš odpret,če ne odpreš sprednjih,ki delno prekrivajo zadnja!
Pri merivi gre to brez problema,ker so vrata ločena! j
Je pa res,da ima Meriva sredinski stebriček,ki ga i3 nima...
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.850
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Glede samega odpiranja in lezenja na zadnje sedeze v i3 (sem ga vozil) se strinjam da je problem v tesnih parkirnih prostorih, verjetno pa je to glede na dimenzije avta bila nekako edina mozna resitev. S klasičnimi vrati ne vem če bi to šlo.

Ni res,poglej primer Opel Merive! Problem pri i3 je,da zadnjih vrat ne moreš odpret,če ne odpreš sprednjih,ki delno prekrivajo zadnja!
Pri merivi gre to brez problema,ker so vrata ločena! j
Je pa res,da ima Meriva sredinski stebriček,ki ga i3 nima...

Ne vem, če bi tukaj dali še sredinski stebriček potem verjetno ni več opcije imeti okna zadaj oz. bi bilo zelo majhno.
 

delter333

Guru
21. maj 2010
1.863
1.568
113
Notranjska
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Družine, ki zjutraj peljejo otroke v vrtec/šolo in jih poberejo popoldne (vsak delavnik), jih peljejo k starim staršem in nazaj (vsak vikend)?

Očitno sem eden redkih, ki EV uporabljam za vse.
A je človek sploh lahko tako malomaren, da ima otroke v vrtcu in za prevoz uporablja čisti EV? Prideš na šiht, priklopiš kabel in te iz vrtca kličejo, da je otrok bruhnil in dobil vročino. Aha, gospa hvala za informacije, pridem po njega čez 4 ure, ko se mi EV napolni. Greš po njega, vmes skočiš še domov za 4 ure, da ponovno napolniš EV, in potem greš do zdravnika ... enkrat zvečer. V zdravstevenem domu prosiš varnostnika, če ti zrihta kak podaljšek do vhoda, da za kakšno urco priklopiš avto na polnjenje, ker zaradi bolanega otroka doma nisi imel časa napolnit do konca.

No če živiš v Kranju otoke pelješ v vrtec v Koper, delaš v Ljubljani zobarja pa obiskuješ v Mariboru električar res ni zate.
evil.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Glede samega odpiranja in lezenja na zadnje sedeze v i3 (sem ga vozil) se strinjam da je problem v tesnih parkirnih prostorih, verjetno pa je to glede na dimenzije avta bila nekako edina mozna resitev. S klasičnimi vrati ne vem če bi to šlo.

Ni res,poglej primer Opel Merive! Problem pri i3 je,da zadnjih vrat ne moreš odpret,če ne odpreš sprednjih,ki delno prekrivajo zadnja!
Pri merivi gre to brez problema,ker so vrata ločena! j
Je pa res,da ima Meriva sredinski stebriček,ki ga i3 nima...

Ne vem, če bi tukaj dali še sredinski stebriček potem verjetno ni več opcije imeti okna zadaj oz. bi bilo zelo majhno.

Po mojem je bolj problem trdnost avtomobila kot okno zadaj...
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Pozabili ste na scenarij, da se začne mega hitra ledena doba in iz severa led, debel 500m napreduje s 60km/h...

Vsi zakurblamo svoje stroje in pobašemo najnujnejše...

- 3% Alterja brska po forumu na WCju in ti so najhitreje hin...
- 1 osebek teče do avta in maha z nogo pod kuferamom da bi se le ta odprl na senzor..pride led in druga žrtev
- 6% jebačev umre v dobri družbi
- 20% jih ujame s praznim keslom ker čakajo na polnočno pocenitev goriva
- 1% jih ujame s prazno baterijo
- 9% se izprazni baterija preden pridejo do hrvaške meje
- 2 člana sta s traktorji prepočasna ker nista snela plugov
- Andy šiba v zavetrju šleperja..ko je baterija prazna oodvrže balast in še na benz pride do južne Srbije...
- Vsi dizel farerji pridejo uspešno do tople Turčije...tam nas pa diktator da pofentat ker misli da delamo državni udar...

V glavnem, vsi smo u riti, sam tega še ne vemo
evil.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:


Glede na to kaj pišeš,predvidevam da sploh nimaš pojma kako deluje sistem odpiranja sprednjih in zadnjih vrat pri i3...?
grims-1.gif


Sem moral it prav pogledat, kako se odpirajo (i3 sem ze videl v zivo... nisem pa se videl tega, kako se vrata odpirajo ...
smile-1.gif
)

i3-door-system.jpg




Zadeva ima svoje prednosti in pomanjkljivosti ... Je v bistvu trivratnik s pomoznimi vrati za lazje vstopanje in izstopanje tistih, ki sedijo zadaj (ce se ze zgodi) ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Zdaj pa si predstavljaj, da imaš zraven parkiran sosednji avto. Fokusiraj se na tretjo fotko, torej zgoraj desno. Voznik odpre vrata, šele potem lahko potnik zadaj odpre svoja vrata. Z obemi vrati si blokiral oba izhoda (spredaj in zadaj).
Voznik izstopi, izstopi tudi sopotnik. Najprej morata zapreti zadnja vrata, kar pomeni, da se morata oba stisniti v prostor prednjih vrat.
Šele potem lahko zapreta zadnja vrata, se pomakneta mimo njih in potem zapreta prednja vrata.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.