Renault ZOE 41 kWh

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Komentiral sem vzmetenje, ki ga je navajal darjan.

Samo vseeno je komentar odvec... oz. je nastrojen v tej smeri, da se samo tako vzmetenje lahko pokvari...
nahrung002.gif
 

Filipides

Pripravnik
20. jun 2014
129
3
18
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Pri taki dnevni kilometrini bi jaz razmišljal o preselitvi, ali vsaj kakšen dan v tednu o delu od doma. 240 km na dan je 3-4 ure zapravljenega časa, odvisno od ceste. Da o strošku ne govorimo, vsak avto bi bil po nekaj letih za odpis.

+1. Stroške poti delodajalec morda plača, časa, zapravljenega na poti, pa ne. Da o na cesti izgubljenih živcih v zastojih in ob debilnih voznikih sploh ne govorimo. Če pa ne gre drugače, bi jaz razmišljal o skupni vožnji s kom drugim, če je to možno. Poznam par tipov, ki imajo redno dnevno migracijo iz MB v LJ in se vozijo skupaj, štirje v avtu, vsak dan pelje en od njih. Na tak način se pri stroških največ prihrani. Sicer pa, ne glede na to, kako neljubi so mi v osnovi dizli, je danes za tako relacijo pač še vedno optimalen dizel in sam v taki situaciji kljub afiniteti do električarjev ne bi o čem drugem niti razmišljal.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Komentiral sem vzmetenje, ki ga je navajal darjan.

Samo vseeno je komentar odvec... oz. je nastrojen v tej smeri, da se samo tako vzmetenje lahko pokvari...
nahrung002.gif

Vsekakor je popravilo zračnega vzmetenja dražje kot popravilo vzmeti.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.229
1.367
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Pri taki dnevni kilometrini bi jaz razmišljal o preselitvi, ali vsaj kakšen dan v tednu o delu od doma. 240 km na dan je 3-4 ure zapravljenega časa, odvisno od ceste. Da o strošku ne govorimo, vsak avto bi bil po nekaj letih za odpis.

Stvar je začasna. Je v planu potem selitev službe bližje. Ampak gre za 3x plačo. In zdaj delam 25 dni na mesec, tam bom 16 dni. Zdaj se vozil 30 minut plus 15 min dnevno šenkam, saj moram priti prej. Tam tega ni. Koliko pa je zdaj razlike v času?
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
EV se izplača ravno za veliko km letno. Kakšno ZOE bi jaz bolj uporabljal za mestno oziroma primestno vožnjo, i3 pa je že taprav avto.
zmaga.gif
 

dbest

Pripravnik
24. sep 2007
254
0
16
ja sam na zadnji sedež se usedeš s temi po tvoje nepraktičnimi vrati precej laže kot v ampero s praktičnimi
smile-1.gif
Nikad kraja. Vsak pa kupi tisto kar mu je všeč. Jest recimo zadnjih vrat skor nikol ne odpiram, zakaj bi me potem zdnja vrata i3 tako motila, da ga ne bi kupil?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Mi boš 1x demonstriral z i3 na parkirišču, kjer imaš levo in desno parkirana dva avtomobila, kako štirje potniki (lahko tudi trije) izstopijo iz avtomobila, pa boš takoj videl, v čem je problem.
 

dbest

Pripravnik
24. sep 2007
254
0
16
Ti bolj slabo razumeš slovensko? Zadnjih vrat SKORAJ NIKOLI NE ODPIRAM! Hotel sem ti povedati, da ima vsak svoj okus in potrebe in zato ti zame ne moreš govoriti kaj jaz rabim, kaj mi je nepraktično ..... Kupil si ampero, ker ti je všeč in jest nimam nič proti. Ne vem pa zakaj imaš ti občutek, da bi morali vsi imeti ampere. meni pač ne potegne.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ali TI odpiras ali ne odpiras zadnjih vrat ne spremeni dejstva, da so neprakticna. In to je bila moja poanta, ki tega dejstva ne spremeni, pa ce jih TI odpiras ali ne.

Saj se svet ne vrti okoli tebe.
 

dbest

Pripravnik
24. sep 2007
254
0
16
Glej ne mislim se prepirati z nekom, katerega avto je najboljši, najbolj praktičen, najbolj eko, najcenejši in oh in sploh ..... In res maš teave z videnjem okolice. To, da se svet ne vrti okoli mene, mi je jasno. Povedal sem samo, da se ne vrti niti okoli tebe in tvoje ampere. Imava pa oba pravico, da je enemu nekaj nepraktično, drugemu pa praktično. Zdej pa pejt pobožat tvojo ampero
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Pa od kje si zdaj privlekel Ampero v debato?

Jaz sem napisal, da ima i3 neprakticna zadnja vrata, pa ce jih TI uporabljas ali ne.

Ocitno se noces argumentirati glede vrat in moje argumente preimenujes v prepir. Ocitno pac nimas protiargumenta.

Tvoj edini protiargument je, da je i3 za uporabnike, ki se vozijo sami.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Za nekoga, ki ne prevaza vec kot 2 potnika? Super argument za neprakticnost zadnjih vrat, res.
 

dbest

Pripravnik
24. sep 2007
254
0
16
Točno tako. Če je nekomu všeč i3 z nepraktičnimi vrati, naj po tvoje kupi enega drugega s praktičnimi vrati pa čeprav mu slednji sploh ni všeč in zadnjih vrat sploh ne uporablja. Kot da obstaja kakšen idealen avto. Še enkrat: 100 ljudi 100 čudi in tvoje mnenje žal še ni uzakonjeno in imamo pravico, da nas nekaj moti ali pa nas ne.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Potem pa ne razumem v čem je problem. Moj inicialen argument je bil, da ima i3 nepraktična vrata in ti tega ne zanikaš.

Vse, kar si naredil je to, da si debato nepraktičnih zadnjih vrat zapeljal v smer, češ da ti jih pač ne potrebuješ. Kako to spremeni dejstvo, da so zadnja vrata nepraktična?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Jaz na cesti še nisem videl EV, ki bi imel ob šoferju več kot 1 potnika. V glavnem se 90% vozijo sami, prez sopotnika. Zakaj bi se ti potem sekirali zaradi zadnjih vrat? Mislim, da jim je večja skrb, da bodo brez postanka prispeli do cilj.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.