Kvari se nič. Samo vsakič, ko se noter usedeš in zapelješ, bi si nekateri raje šus v glavo spustili.
Kvari se nič. Samo vsakič, ko se noter usedeš in zapelješ, bi si nekateri raje šus v glavo spustili.
Hm, na tem posnetku mi že višina štangasa ne gre skup. 1,5k obratov mi je malo velik. To imajo motorna kolesa. polo 1.0 tsi 95 KM ima okol jurja ko je hladen, stara corsa tak isto.
start&stop sistem nima kondezatorjaOdvisno, Vitara (navadna in hribridna) obe štartata na 1500 obratih, potem v roku par sekund pade na 1200. Čez 20 sekund pade pod 1000.
Odvisno kako hitro je motor zamišljen, da se segreje ali pa da nafila baterijo/kondenzator startstop sistema.
Kater motor imate tce 90, tce 100, sce 65 ?"Osramočeno" dvignem roko, da imamo Clio V doma in smo do zdaj imeli samo eno težavo. V granaciji so nam menjali klima kompresor. Drugače avto dela v nulo. Gremo počasi proti 20.000 km in tok tok, dela.
tole je precej čudno in sigurn ni normalno.Malo čuden sistem. Poraba po mestu z tem najvišja. polo ima drugače. Zavergla normalno okl jurja obratov pod čokom, nato pade. Zapre pa v tem vremenu termostat. se pravi se greje vodo samo to ko je v mašini. Po ene 300 metrih tako cager za temperaturo pride na sredino oz. delavno temperaturo. Piha toplo iz rež. Nato odpre termostat, voda zaokroži in cager pade skoraj na nulo, iz rež še vedno toplo piha, nato se segreva postopoma tako kot ostali avti.
Termostat je vedno zaprt dokler ni na delovni. in vedno greje samo vodo v motorju. Ko pa pride na temperaturo odpiranja pa ga odpre in pošlje čez hladilnik.Zapre pa v tem vremenu termostat. se pravi se greje vodo samo to ko je v mašini. Po ene 300 metrih tako cager za temperaturo pride na sredino oz. delavno temperaturo. Piha toplo iz rež. Nato odpre termostat, voda zaokroži in cager pade skoraj na nulo, iz rež še vedno toplo piha, nato se segreva postopoma tako kot ostali avti.
100 tceKater motor imate tce 90, tce 100, sce 65 ?
zakaj? Kaj se tolk kvari pri toyotah?