No tako, 14 dni je preteklo od kar smo se dogovorili na uradnem servisu, da poizvem kako je glede posodobitve programske opreme za klimo. Sem prejšnji teden napisal email na servis, vmes je bil sicer vikend pa vseeno. V torek sem poslal reminder, danes je četrtek... nekam slabo odzivni so postali. After sales support pri Renualtu tudi zgleda ne špila kot bi moral.* Tukaj sem se razpisal glede slabo delujoče klime: https://www.alter.si/tema/drugi-druzinski.2672237/page-3
* In pa še zadaj na prtljažnih vratih je začela 'razpadati' kljuka. Začelo se je že ob nakupu novega vozila. Glej sliko.
Sem zaradi klime in ročice na prtljažnih vratih peljal avto na servis, da uredijo na garancijo.
Za klimo so mi povedali, da nisem prvi, ki sem se oglasil, da klima ne dela OK. Software problem in pride (ko pride) posodobitev s strani Renaulta in bo treba sw posodobiti. Bo pa treba priti na servis, ne bo šlo na remote.
Upam, da bo čim prej, ker dejansko ne dela OK, steklo se megli ob dežju.. skratka crap, ne dela dobro.
Kar se tiče pa ročice na prtljažnih vratih, so uredili, vendar spet odstopa, je že vpričo njih na servisu. So rekli, da lahko dajo novo, vendar neke razlike ne bo, ker je dizajn slab in pač slabo narejeno. Torej, pod črto, it's not a bug, it's a feature.
Pa avto ima šele 5000km prevoženih. Si težko predstavljam kaj bo pri 200.000km.
To se pri meni sliši čisto preveč naglas. In med vožnjo vsakič ko zaviram, slišim ta zvok "pfff" ali "pssst" ali "sssst", kakor se vzame. Sem mislil, da se bo "uteklo", pa se očitno ne misli.
Če dobro poznaš zakon in greš lepo po postopku (vse pisno, kot Generik dela), se ne rabiš nič kregat. Resda traja malce dlje, ampak se zna doseči kar lepe zadeve.Hehe prerasel kreganje. Prerastes kreganje, ko nimas argumentov. V tropu volkov se moras postaviti zase. Na tvoje karte se vsak poscije, ker pozicij za zavlacevanje ima vsaka firma dovolj. A ves kam pride tvoj primer? Pustimo 14 dni pa ce se spomnimo, odgovorimo nekaj. Malo bos lajal in glavna administratorka te bo vsake toliko cajta malo pomirila, toliko, da bos mislil, da si in the charge. Dokler zadeva ne zastara.
Bedno vem, ampak podjetja niso karitas.
Tale tvoj stoicizem ne deluje, ampak lej, vsak se mora uciti na svojih napakah. Dobr zrihtaj s kartami