Renault clio V 2018

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
za 16 jih jaz tepem, ne pa da kupim kapelco.

Se strinjam. Recimo edišn 1, z kar dosti opreme, ta rang avta, bi dal recimo do 14,5, kar je več bi po meganu 1,33 TCE 115 KM Intens oprema pogledal. Dobiš ga nekje za 15,5 k EUR, manjka mu edino LED, ostalo za prvo silo dovolj. Če se pa stegneš nekje do 18 pa že golfa 1.0 TSI R line edišn oprema, comfort line je pa že nekje 16,5.

 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.911
11.054
113
12 jurjev bi moral clio stat max. z neko normalno povprečno opremo. in to je to. Onsovne varnostne asistence, nek radio z normalnim displayem in android avto, moderne luči, senzorji in je to to, več ne rabiš. drugi nivo so pa kakšne kamere, pametne luči in avtomatik. Zgodba se zaključi pri 16 kilo, ne pa začne.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Sej ga maš. Oprema zen tce 100, celo NA motor za manj denarja. Vsake tolko mal cene obrnem. Recimo Yaris za 14, tisto je šele žalost, je clio vsaj 2 stopnički naprej, da ne govorimo o hibrid verziji 18+ EUR z zadnjimi šajbami na kurbl (sol), adijo pamet. Majo pa mali avto ceno, se strinjam, recimo doplačilo za solidnega megana je minimalno glede na ceno clia, vidim pa da polo do golfa isto. Razlike za eno pošteno večerjo. Zgleda da je na večjih trgih, velikost zaradi večjih mest kr pomembna, so pa že tolko avta ratal, da se da z njim tudi kam drugam it ne samo do Interspara. In to se pozna na prodaji in ceni.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Cene za nove avte so pač pretirane. Leta 2001 je spodobno opremljen clio 2 1.4 16v z za tisti čas spodobno opremo (2x airbag, klima, atermično vetrobransko steklo, šipe spredaj na elektriko) stal ca. 8.500 EUR. Sedaj je clio s spodobno opremo in enako močnim motorjem ca. 90 % dražji.

Kot zanimivost: povprečna bruto plača je šla v Sloveniji zadnjih 18 letih tudi za dobrih 90 % gor (2001: 892 EUR vs. 2019: 1712 EUR). V Nemčiji recimo samo za 35 %, v Avstriji za dobrih 40 %. Da ne bo kdo rekel, da gre slovencem slabo... :p

Edit: zanimivo, Clio IV sedaj prodajajo kot "Generation" z relativno spodobno opremo skoraj za ceno, ki je bila pred 15 leti dobra: https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/SI/ceniki/cenik_novi_clio-clio_grandtour.pdf
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
2002 sem kupil 1.2 16v dynamic oprema, bela barva . 2.222.000 SIT. Točno 10 jurjev EUR je to blo takrat. Banda od te države je iz 222 SIt za EUR, v trenutku sprejema evra zvišala na 240 SIT za EUR, ter nas avtomatsko oškodovala za 10 posto.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Jaz sem dobra 2 mio. delil z 240, pisal pa sem o B1 cliu (3 vrata, 1.4 16v, More oprema), ki je bil takrat že v odhajanju, zato je bila cena očitno boljša... Ampak imaš prav, prvič so nas nategnili v trenutku za 10 %, potem pa bolj počasi vsako leto spet... :)
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Spomnim se u nulo, to je blo oktobra 2002. Ceniki so bli že zuni za megane 2, prodajali ga pa še niso. Cena najcenejšega 1.4 16v z doplačilom za navadno klimo je bilo točno miljon več kot za clia, zato sem rajš clia vzel
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Sej ga maš. Oprema zen tce 100, celo NA motor za manj denarja. Vsake tolko mal cene obrnem. Recimo Yaris za 14, tisto je šele žalost, je clio vsaj 2 stopnički naprej, da ne govorimo o hibrid verziji 18+ EUR z zadnjimi šajbami na kurbl (sol), adijo pamet. Majo pa mali avto ceno, se strinjam, recimo doplačilo za solidnega megana je minimalno glede na ceno clia, vidim pa da polo do golfa isto. Razlike za eno pošteno večerjo. Zgleda da je na večjih trgih, velikost zaradi večjih mest kr pomembna, so pa že tolko avta ratal, da se da z njim tudi kam drugam it ne samo do Interspara. In to se pozna na prodaji in ceni.
Yaris Sol z 1.5 motorjem je 12.800€, za 14k € dobiš Chic (top oprema z električnimi zadnjimi šajbami)
Yaris hibrid Sol je 16k €, Chic 18k €

Še vedno predrago, ampak ne toliko kot praviš.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Vidim, da so cene spustili po A net ponudbi, uradni cenik je pa še vedno visok. Je pa že cajt da Yaris prenovijo oz. naredijo nov model, tega je cajt totalno povozu in niti približno ne dohaja evropske konkurence. Pa kak novejši hibridni sklop dajo noter, kot 15 let stare zadeve. Drugače je hibrid za mestne zadeve hudo primeren, ampak cajt ga je čist povozu.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Jaz sem dobra 2 mio. delil z 240, pisal pa sem o B1 cliu (3 vrata, 1.4 16v, More oprema), ki je bil takrat že v odhajanju, zato je bila cena očitno boljša... Ampak imaš prav, prvič so nas nategnili v trenutku za 10 %, potem pa bolj počasi vsako leto spet... :)
Malo za primerjavo iz eurotax cenikov:
leta 2002 ... najcenejši je bil Clio 1.2 43kW Lite za 8.400eur, oprema Dynamique 10.900eur, najdražji je bil Clio 2.0 16V RS za 18.800eur.
doplačilo za kovinsko barvo takrat 262eur, sedaj pri Cliotu znaša doplačilo 460eur.
Gretje prednjih sedežev je bilo takrat 150eur, sedaj 280eur.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Sej to je to. 2002 1.2 16v dynamic 5v. Z popustom 10000 jurjev, brez doplačil, morda samo za rezervno gumo, se ne spomnim al so že takrat srali z tyre kiti in hotli doplačilo za gumo, al je bla serijska.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Toyota je uradni popust ca. 2k€ na Yarisa imela že od vedno. Drugo leto pride čisto novi model.
 

vrum

Zelenc'
12. mar 2020
13
2
3
Eno vprašanje. Pri cliu 100 Tce (ročni menjalnik) pri vklopljenem sistemu start&stop mi ko avto stoji in je v prestavi (se pravi tudi sklopka pritisnjena) na armaturki pokaže prečrtan A kadar te ne "spusti" v stand by (akumulator in ostale prednostne zadeve), ko pa je vse v redu pa mi na armaturki ne izpiše nič. Ko ročico prestavim v ler pa mi A začne utripati in izpiše mi "prestavite v nevtral". Zanimivo mi je to, da mi napiše, da naj prestavim v nevtral po tem ko sem to že storil. :) Npr. pri dacii vem, da tudi če imaš v prestavi s pritisnjeno sklopko, ti A začne utripati in te opozori, da daš avto lahko v stand-by. Pri cliu me pa nič ne opozori, "opozori" me šele, ko dam ročico v ler. Skratka zanima me, če je to ok oz. ali tudi ostalim kaže to na tak način.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.014
1.459
113
Samo sta dva dosti podobna "A-ja". En je za aktivacijo zavore na mestu, en je start stop. Start stop ugašam, tako, da nisem bil niti pozoren.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Po 3 mesecih je čas za pluse in minuse novega cliota. :)

POZITIVNO:
+ LED luči so kar dobre
+ dober digitalni display
+ prikaz varnostne razdalje v sekundah
+ generalno lušten "allrounder" za po mestu in primestje
+ kamera spredaj in zadaj in pogled ptičje perspektive
+ hiter "priklop" telefona prek bluetooth (npr. pri toyoti traja nekaj sekund več in če si ravno med telefoniranjem si zgubil nekaj sek pogovora)

SLABOSTI:
- Profil uporabnika si zapomni zunanjo in notranjo osvetlitev, stevce in osnovno razporeditev displaya. Ne zapomni pa si kateri telefon je prioritetni, radio, itd
- obratomer je samo na "sportni" nastavitvi displaya, na ostalih ga ni
- avtomobila se ne da zakleniti iz prtljaznih vrat. Prtljaznika se ne da odpreti iz avta
- range za gorivo kaze le na 10km natancno
- Digitalni display desno zgoraj kaze status za radio na tako majhni povrsini (cca 2x3cm), da se ne vidi nic uporabnega.
- radio na mp3 izpise samo okrog 20 znakov oz. črk, posledicno ne ves kaj poslusas, ker ne izpise celega imena, v kolikor je bend oz. naslov dolg (npr. twenty one pilots .. več ne veš keri komad je, ker ne izpiše dovolj znakov).
- nenormalno rosenje stekel. Kljub klimi je potrebno prizgati pihanje na prednje steklo in odrosevanje zadaj, kar je noro glasno
- rocko za radio za volanom ne vidis pa ne ves kaj pritiskas, dokler se na pamet ne naucis gumbov
- ni iskalne (search) funkcije pri glasbi na nacin, da vpises naslov pesmi ali avtorja
- obcasno se nakljucno do neke mere "resetira" display pri uporabniskem profilu (radio, ter prikaz levo in desno zgoraj na stevcu)
- sredinska konzola je narejena tako, da je premalo mesta za desno nogo/koleno (noga se vedno drgne)
- priklic priljubljene radijske postaje je milo recen cuden in neuporaben. Edino prek menija...
- ne mores izvrsiti odhodnega klica iz volana. Moras obvezno iz displaya na sredini.
- gumbi na volanu so prevec "strleci". Pri hitrejsem vrtenju volana jih nehote poklikam ene par
- veckrat kar nakljucno sredi nicesar izpise "zavirajte" , ceprav ni nobene "nevarnosti"
- digitalni display bi lahko bil večji, levo in desno je še veliko prostora
- brisalci zgledajo kot da so na nekih malih palčkah (v primerjavi s toyoto, kjer zadeva vsaj zgleda bolj "masivno"), sicer brišejo ok, tako da to generalno ni slabost, je pa smešno.

Bi kupil še enkrat? Verjetno bi. Ker je za to kar ga rabim čisto OK. Čeprav ima minusov kar precej, pa si ne bi mislil, glede na to kakšne so prodajne številke. :)
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: sad in tomi

vrum

Zelenc'
12. mar 2020
13
2
3
Meni se je na začetku parkrat resetiral števec dnevnih kilometrov. Sem ga dal na 0 ob prvem tankanju in v času enega tanka se mi je resetiral ene trikrat (kar sredi vožnje ga je vrglo nazaj na 0). Ko sem ga ob ponovnem tankanju zopet resetiral, mi od takrat dela normalno.

Drugi minus pa je to, da ko je avto hladen, mi ko prestavim v drugo prestavo nekaj metrov "cuka" (ko je pod 2.000 obratov) potem je pa ok... Če ga pa "teram" na 2-2.500 obratih v prvi prestavi prvih cca 50 metrov je potem ok tudi na 1.500 obratih v drugi.