Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Bodi kolega in mu reci naj beži stran od teh polizdelkov kar ga nesejo noge.
Kvari se vse kar je možno da se pokvari, turbina, injektorji, "bosch" pumpa, elektronika, (pri scenicu na lepem odpove armaturna plošča(merilniki), ker se zadeva zelo pregreva) itd. Nevem toliko tega je bilo rečeno pa še vedno se kupujejo ti polizdelki.
Če že mora biti Renault Megane naj bo bencinar.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Seveda turbina ni problem, ker jo moraš menjati na vsaka tri leta, injektorje pa vsaka dva meseca.
A drugi dizli pa nimajo visoke pritiske v injektorjih? Zakaj ni pri PSA, Fiatu in ostalih takih banalnih napak kot pri Renaultu?
Sam ne poznam nobenega lastnika 1.5 DCI, ki nebi zamenjal pol motorja pri do 100.000 km.
Ne razumem zakaj bi nekdo pri zdravi pameti želel kupiti 1.5 DCi ali pa 1.9 DCi
Meni je vseeno, če kupi DCi saj je konec koncev njegov denar. Ampak ker že pač tukaj sprašuje in ker želim pomagati, sem pač napisal svoje izkušnje z DCi motorji.
Tudi sam Renaulta ne bi kupil niti za polovicno cenoCitat:
Uporabnik koliko pravi:
Bodi kolega in mu reci naj beži stran od teh polizdelkov kar ga nesejo noge.
Kvari se vse kar je možno da se pokvari, turbina, injektorji, "bosch" pumpa, elektronika, (pri scenicu na lepem odpove armaturna plošča(merilniki), ker se zadeva zelo pregreva) itd. Nevem toliko tega je bilo rečeno pa še vedno se kupujejo ti polizdelki.
Če že mora biti Renault Megane naj bo bencinar.
Saj ravno to je zeloooo zanimivo. Deli so istega porekla, crkujejo pa samo na Renoju.Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Kje pa ti misliš, da renault dobi turbine, pumpe, injketorje, da tako crkujejo? Po tvojem nekje drugje kot vsi ostali
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Sam ne poznam nobenega lastnika 1.5 DCI, ki nebi zamenjal pol motorja pri do 100.000 km.
.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
A drugi dizli pa nimajo visoke pritiske v injektorjih? Zakaj ni pri PSA, Fiatu in ostalih takih banalnih napak kot pri Renaultu?