Renault 1.5 dCi / 1.9 dCi

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.331
301
83
39
Ljubljana
Na hitr... kolega kupuje megana dizla in ga zanimajo predvsem izkušnje pri obeh motorjih. Gleda pa letnike 2007/2008.

Kakšna je razlika pri 1.5 dCi med 86KM in 106KM? Kakšne napake pri teh motorjih?


Lp.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
The K9K is a family of straight-4 diesel engines co-developed by Nissan and Renault. It has a displacement of 1461 cc and is called 1.5 dCi. Fuel injection systems are supplied by Delphi on the lower power level versions (up to 66 kW/90HP), and by Continental (ex Siemens) on the higher power level versions (70 kW/95HP and higher).
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Bodi kolega in mu reci naj beži stran od teh polizdelkov kar ga nesejo noge.

Kvari se vse kar je možno da se pokvari, turbina, injektorji, "bosch" pumpa, elektronika, (pri scenicu na lepem odpove armaturna plošča(merilniki), ker se zadeva zelo pregreva) itd. Nevem toliko tega je bilo rečeno pa še vedno se kupujejo ti polizdelki.

Če že mora biti Renault Megane naj bo bencinar.
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Bodi kolega in mu reci naj beži stran od teh polizdelkov kar ga nesejo noge.

Kvari se vse kar je možno da se pokvari, turbina, injektorji, "bosch" pumpa, elektronika, (pri scenicu na lepem odpove armaturna plošča(merilniki), ker se zadeva zelo pregreva) itd. Nevem toliko tega je bilo rečeno pa še vedno se kupujejo ti polizdelki.

Če že mora biti Renault Megane naj bo bencinar.

Saj te ni za nasvet spraševal al naj kupi al ne. Pri renojevih dizlih ni problem turbina in pumpa ampak injektori, ampak to so imeli tudi probleme 2.0 VW motorji in se marsikateri drugi. Pravzaprav je to problem vseh modernih dizlov, ker so pritiski preprosto previsoki in se diza obrabi. Je pa res, da je mel reno veliko problemov s temi nekvalitetnimi injektori, sploh tisti prvi dci-ji ne vem točno letnika verjetno 2004 ali 2005.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Seveda turbina ni problem, ker jo moraš menjati na vsaka tri leta, injektorje pa vsaka dva meseca.
A drugi dizli pa nimajo visoke pritiske v injektorjih? Zakaj ni pri PSA, Fiatu in ostalih takih banalnih napak kot pri Renaultu?
Sam ne poznam nobenega lastnika 1.5 DCI, ki nebi zamenjal pol motorja pri do 100.000 km.
Ne razumem zakaj bi nekdo pri zdravi pameti želel kupiti 1.5 DCi ali pa 1.9 DCi

Meni je vseeno, če kupi DCi saj je konec koncev njegov denar. Ampak ker že pač tukaj sprašuje in ker želim pomagati, sem pač napisal svoje izkušnje z DCi motorji.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Kje pa ti misliš, da renault dobi turbine, pumpe, injketorje, da tako crkujejo? Po tvojem nekje drugje kot vsi ostali
hysterical-1.gif
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Poznam kar nekaj lastnikov teh motorjev zlasti z mašino 1,5l (106KM) od l.05 in ni nobenih problemov oz. če je kakšen problem je takšen kot pri ostalih znamkah. Vsakega dizla je treba znati vozit in to je to
smile-1.gif
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Seveda turbina ni problem, ker jo moraš menjati na vsaka tri leta, injektorje pa vsaka dva meseca.
A drugi dizli pa nimajo visoke pritiske v injektorjih? Zakaj ni pri PSA, Fiatu in ostalih takih banalnih napak kot pri Renaultu?
Sam ne poznam nobenega lastnika 1.5 DCI, ki nebi zamenjal pol motorja pri do 100.000 km.
Ne razumem zakaj bi nekdo pri zdravi pameti želel kupiti 1.5 DCi ali pa 1.9 DCi

Meni je vseeno, če kupi DCi saj je konec koncev njegov denar. Ampak ker že pač tukaj sprašuje in ker želim pomagati, sem pač napisal svoje izkušnje z DCi motorji.


AHAHAHA, kakšne neumnosti. Moram napisat nekaj.
Vozil sem 2004 letnik 1.5 dCi 100 KM / 5 prestav. Bil sem drugi lastnik, tako da pojma nimam kako se je delalo z avtom pred mano. Dobil sem ga pri 55k km prevoženih. V treh letih uporabe sem menjal 0 turbin in 0 injektorjev. Prevoženih 125k km. Poraba dobrih 5 litrov nafte. Menjal sem zaradi drugih stvari - 7 let star Renault je kazal znake staranja - dotrajan material, ipd. Nobene veze z motorjem.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Bodi kolega in mu reci naj beži stran od teh polizdelkov kar ga nesejo noge.

Kvari se vse kar je možno da se pokvari, turbina, injektorji, "bosch" pumpa, elektronika, (pri scenicu na lepem odpove armaturna plošča(merilniki), ker se zadeva zelo pregreva) itd. Nevem toliko tega je bilo rečeno pa še vedno se kupujejo ti polizdelki.

Če že mora biti Renault Megane naj bo bencinar.
Tudi sam Renaulta ne bi kupil niti za polovicno ceno
Je pa dejstvo da tast ima senika dizel 1.9 ,sedaj ima 210.000 kilometrov in 1x sem mu menjal zobati jermen parkrat zavorne ploscice in pumpico vode za brisalce ter redni servisi. Drugega popolnoma nic,sedaj ali on zna voziti ali pa je ta avto neki monstrum ?
Je pa se vedno Renault
confused-1.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Kje pa ti misliš, da renault dobi turbine, pumpe, injketorje, da tako crkujejo? Po tvojem nekje drugje kot vsi ostali
hysterical-1.gif
Saj ravno to je zeloooo zanimivo. Deli so istega porekla, crkujejo pa samo na Renoju.
cheer.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Crkujejo, crkujejo. Kar je pa zanimivo je to, da (po besedah človeka iz Delphija na lanski tehnološki konferenci), so veliki problemi s črpalkami 1.5 dCi le v Sloveniji in Rusiji.
grims-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Iz občinstva je bilo nekaj govora o nafti, sam predstavnik (sicer iz UK), pa ni povedal nič natančnejšega glede tega. Je pa nekdo vprašal, zakaj ni problema z Bosch črpalkami (common-rail, da ne bo kdo "pameten" vlekel VP44 ven
rolleyes-1.gif
 

Horhe

Pripravnik
6. jun 2008
319
11
18
Hm ... moj megan 1.5 bo čez par mesecev star 2 leti pa nisem še nič menjal pri motorju ... pomoje je nekaj narobe ali pa imam kitajski ponaredek, ki se ne kvari ... :D
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Sam ne poznam nobenega lastnika 1.5 DCI, ki nebi zamenjal pol motorja pri do 100.000 km.
.

jaz pa jaz pa :D
od punce clio. skoraj nič
smile-1.gif

v garanciji menjani dve šobi. potem dolgo mir. pri pri 110000km menjani neki releji. pa mir do 150. zaj pa so šobe spet izven toleranc. pumpa pa veselo spušča opilke v šobe.
aja pa nekaj elektrika jebe spet. ker avto cuka in ne vžiga pa tako. pač kak mu je. ponavadi takrat ko ga res rabiš jebe. ko je pa na servisu pa dela ko švicarskaura.
 
Nazadnje urejeno:

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
A drugi dizli pa nimajo visoke pritiske v injektorjih? Zakaj ni pri PSA, Fiatu in ostalih takih banalnih napak kot pri Renaultu?

Dobro preberi moj post