Razlike v kvaliteti bencina

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Kot v bolnici ko posljes pripravnika po skatlico dabistala (da-bi-stal)
wink-1.gif
 

SpaceMonkey

Pripravnik
11. avg 2007
761
3
18
Svašta res, dej ne verjemi vsemu kar ti kdo pravi.
Lej ko odpreš jašek ( tisti srebrni plehnati pokrov ) še ne gledaš v rezervoar, temveč v jašek. V jašku imaš 3 cevi, namenjene za polnjenje rezervoarjev. Rezervoar je pod jaškom. Te cevi so precej dvignjene od dna jaška (cca 1 m). Torej, če bi hotel vodo naliti v rezervoar, bi moral točiti skozi dotakalno cev. V jašek pa lahko (teoretično govorim, ker noben tega ne dela) brez problema naliješ kubik, dva vode in ne bi imelo nikakeršnega vpliva na ali stika z gorivom. Pravzaprav je ob močnejših nalivih je voda v jaških na starejših objektih kar pogost pojav,. ker stene jaškov pronicajo vodo in jo je treba izčrpat. Ponavljam, gorivo in voda ne prideta v stik !
Kaj bi rekla šele potem, če bi videla črpalkarja, ki s prenosno pumpo črpa vodo iz jaškov po obilnem deževju ? Da imajo preveč goriva in ga zlivajo stran ?
 

mario

Pripravnik
5. avg 2007
527
0
16
dolga leta sem tankal na ini in petrolu. zdaj pa že pol leta tankam na Tušoilu in se mi pozna poraba. do enega litra na 100km prihranim in avto dobro vleče.
Na ini sploh ne priporočam tankanje, petrol tudi ni več kar je bil.
OMV pa se je "poboljšal"
Kolikor vem pa tušoil večino nabavlja pri molu oz. ecooilu, vmes kaj napolni od omv-ja
 

SpaceMonkey

Pripravnik
11. avg 2007
761
3
18
Teoretično lahko pride voda v rezervoarje skozi jaške samo, če bi bil nivo vode v jašku na višini dotakalnih cevi rezervoarja, kar pa je skoraj nemogoče, ker se dnevno pregleduje jaške in sproti črpa morebitno vodo iz njih.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.091
7.015
113
Kako pa je kaj z Shell V-power? Vem, da ga pri nas ni, a mi (ki smo bližje meji) nimamo problemi z obiskom sosedov.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Problem je predvsem cena. No jaz sem ga par let nazaj tankal v Salzburgu, ampak sem potem celi tank zapravil na AC, tak da ne morem povedat, če je bila poraba kaj nižja. Nisem pa opazil, da bi avto kaj boljše letel ali kaj podobnega.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.966
2.265
113

bencin ki ga oni profitirajo če se jim da zajebavat s prevoznikom oni dobijo na razliki temperature natakanja v skladišču in potem na črpalki... zato ne rabijo nič vode natakat...

tisto kar si ti videla je bilo verjetno čiščenje jaškov... pred leti so študentje prvo stvar ko so prišli delat na bencinski servis dobili jaške za čistit... od vseh jaškov ki jih ti vidš na bencinski črpalki se nataka v tri oz štiri

voda se v rezervarju nabira na dnu vsaj takrat ko pride cisterna se tudi preveri nivo vode ki se nabira na dnu tako da o mešanci vode v svojem tanku, voda ki se nabere je posledica kondenza in pa pred leti zaradi poroznosti nekaterih rezervarjev...

ma ne da se mi več ampak babji naivnosti pač ni meja poseldično si ti prepričana da si videla natakanje vode v rezervar in o tem bojo verjetno še tvoji vnuki poslušali
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kako pa je kaj z Shell V-power? Vem, da ga pri nas ni, a mi (ki smo bližje meji) nimamo problemi z obiskom sosedov.





mislim da je skoraj 10% drazji,prevec. Enkrat sem gledal po nemski televiziji test ter "oplemenitenih" goriv, v nemciji imajo vsi ponudniki goriv kako tako super gorivo najbolj je znan Shell z V-power, Aral z Super+ in poraba je bila prakticno identicna ceprav si tocil 95,100 ali V-pover
smirk-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.963
6.852
113
pri taščici
sam osebno največ tankam na omv -(petrola se izogibam ostalih ponudnikov ni v bližini).
Se pa nekaj sprašujem: bil prisoten pri prenovi 2 petrolovih črpalk in smo cisterne morali od znotraj "polizati" preden se je bencin vlil v njih. Sodelavcu na Agipu ni bilo treba tako strogo počistiti rezervorjev pred 1. polnjenjem. Nekako pa verjamem pisanju folka po forumih da ima agip boljša goriva.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.231
1.393
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kako pa je kaj z Shell V-power? Vem, da ga pri nas ni, a mi (ki smo bližje meji) nimamo problemi z obiskom sosedov.





mislim da je skoraj 10% drazji,prevec. Enkrat sem gledal po nemski televiziji test ter "oplemenitenih" goriv, v nemciji imajo vsi ponudniki goriv kako tako super gorivo najbolj je znan Shell z V-power, Aral z Super+ in poraba je bila prakticno identicna ceprav si tocil 95,100 ali V-pover
smirk-1.gif

Na boljših avtomobilih je bil kar lep prirastek moči npr: Subaru Imprezi
Na ostalih pa ni bilo razlike
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
seveda.Visokooktansko gorivo pride do izraza samo pri avtomobilih z visokim kompresijskim razmerjem.
Ce ima avto recimo predpisano 95 oktansko gorivo, in ga tankas z 100 oktanskim gorivom je to stran vrzen denar.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.966
2.265
113
kar seveda sploh ni res... višje število oktanov pomeni boljše izgorevanje in že vrabčki na veji čivkajo da pri 100% istem režimu poraba z višjim številom oktanov pade... le zakaj - izkoristek boljši in to je daleč od stran vrženega denarja
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kar seveda je res... vrni se na drugo stran te teme k uporabniku merdzo, ki ti je z empiričnim poizkusom dokazal, da je poraba višjeoktanskega goriva večja pri enakem režimu vožnje.
Pa še lastna izkušnja: poraba mi je vsaj enaka če ne večja, če v svojo kračo tankam 98 oktanca. Ko pa sem v korejca točil 100 oktanaca (OMV) zaradi une nagradne igre pa sem imel za posledico skurjeno lambdo (dobesedno pretaljeno ohišje senzorja v izpušnem kolektorju)
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.091
7.015
113
Ampak..a ni znano da pri nas tudi 95 oktanski NI 95 oktanski, ampak nekaj manj? Zaradi dopustne tolerance seveda vsi ponudniki raje dajo manj oktanov?

Tako, da v bistvu 98 oktanski šele 95 oktanski?

Ali se motim in imajo goriva pri nas res toliko oktanov, koliko piše da imajo?
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.966
2.265
113
tale empirični dokaz je pol k.urca vreden
kaj misliš zakaj ti je stalilo lamdbo... zaradi previsoke temperature... kaj misliš zakaj je prišlo do višje temperature? zaradi boljšega izgorevanja seveda... empirično na sekundarnem avtu ki je bencinar dokazujem že nekaj let da na višjih oktanih naredim več kilometrov... kar je čisto logično razen v primeru ko te zaradi tega ker čutiš bolj odziven motor noga bolj zasrbi... takrat se tudi poraba poviša
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Tole so moji podatki o porabi v zadnjem dobrem letu:


Povprečna poraba avtomobila: 7,66 l/100km
Cena za prevoženih 100 kilometrov: 7,88 €

Poraba Super Plus 98 pri družbi Agip: 7,62 l/100km (št. zapisov: 1)
Poraba Super 100 pri družbi OMV: 7,71 l/100km (št. zapisov: 2)
Poraba Super Plus 98 pri družbi Petrol: 7,75 l/100km (št. zapisov: 11)
Poraba EuroSuper 95 pri družbi Petrol: 7,64 l/100km (št. zapisov: 12)
Poraba EuroSuper 95 pri družbi OMV: 7,82 l/100km (št. zapisov: 2)


Kot se razločno vidi je poraba takorekoč identična!
V mojem primeru, pa v večinih primerih verjetno pridemo do istih rezulatov. Sem se pozanimal pri še boljših "strokovnjakih" za moj tip avtomobila. Moj avto ima t.i. "MEMS2 Ecu, ki se ga ne da preprogramirati". Kasnejši letniki, so dobili "MEMS3 ECU, ki spreminja parametre, se ga ta preprogramirati ". Pri teh letniki 99- je razlika o porabi med 95 in 98 za cca 5%. To je vsa znanost.
p.s. priznam pa, da je avto pri 98 ali pa 100tki malo tišje deloval. Ampak to je verjetno samo placebo...podatki na koncu prevladajo.
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik netko pravi:
kar seveda sploh ni res... višje število oktanov pomeni boljše izgorevanje in že vrabčki na veji čivkajo da pri 100% istem režimu poraba z višjim številom oktanov pade... le zakaj - izkoristek boljši in to je daleč od stran vrženega denarja






na podlagi cesa bi naj bilo boljse izgorevanje
ne-ne-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.288
1.218
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
seveda.Visokooktansko gorivo pride do izraza samo pri avtomobilih z visokim kompresijskim razmerjem.
Ce ima avto recimo predpisano 95 oktansko gorivo, in ga tankas z 100 oktanskim gorivom je to stran vrzen denar.
Citat:
Uporabnik netko pravi:
kar seveda sploh ni res... višje število oktanov pomeni boljše izgorevanje in že vrabčki na veji čivkajo da pri 100% istem režimu poraba z višjim številom oktanov pade... le zakaj - izkoristek boljši in to je daleč od stran vrženega denarja
In od primera do primera imata oba prav.
Oktansko število NI povezano s kalorično vrednostjo, ampak le z odpornostjo na klenkanje. Višje oktansko število zato ne pomeni, da je bo avto avtomatsko imel višje zmogljivosti/nižjo porabo. Lahko pa, ker so višjeoktanska goriva včasih tudi sicer "boljša".
Ali z bencinom z višjim okt. številom pri svojem avtu kaj prišparaš, je pa najbolj odvisno od dvojega:
- ali ima ta bencin tudi višjo kalorično vrednost
- ali zna avtov računalnik teh več oktanov tudi izkoristit. Mape vžiga (po domače) v avtu namreč sežejo le do določene oktanske vrednosti . Do nje je bolje, nad njo pa ne (ali drugače; računalnik avta s predpisanim 95-oktanskim gorivom bo morda znal izkoristiti 98-oktanskega, morda pa ne - načeloma znajo recimo turbobencinci zelo dobro izkoriščat več oktanov, navadni, malo obremenjeni bencinci pa ne). Zato je lahko metanje denarja stran po tej plati lahko že 98 oktanom, morda se začne pri 100 ali pa še višje ...
Skratka, stvari so odvisne od precej več stvari kot le od tega, a na pumpi piše 95, 98 ali 100 ...
 
Nazadnje urejeno: