Citat:
Uporabnik casio pravi:
Se strinjam z OP nemorejo ti nekaj računat, kar nisi dobil in jaz vem, da bi odšel drugam, ko bi rekla nimamo kakava oz naročil kako belo kavo ne pa, da mi ponuja neke zvarke in če sem prav izračunal si plačal 3,9€ preveč to je recimo za nekatere ena ura dela v službi in jim nekaj pomeni ...
Kako veš, da je plačal karkoli preveč? Še on ni bil zraven, ti si pa kar izračunal na tri decimalke. Na koncu koncev je bil lahko tisti "kakav" boljši kot kakav. Jaz ne vem, ga nisem pil. Samo drugi točno veste da je bil zanič. Zanimivo je, da se (potrošniki) niso nič pritožili nad kvaliteto storitve. U glavnem, sitna reč v bistvu, ampak mal pretiravate. Stvar bi morali (poskusiti) rešiti na licu mesta. Storitev ni enoznačajsko merljiva in imaš lahko subjektivon mnenje. In šit, plačali so 3,9€ preveč. Ja, toliko jaz plačam, ker pada dež. Vsak mesec. Zadnjega snega mi še niso zaračunali.
In na koncu, ko ste že naredili cel roman o kakavu, ki ga ni. Ste se že kdaj vprašali, kje so zdravstvene storitve, ki jih kao vsak mesec plačate, in jih ni? Ja, so. Če plačate lahko pridete jutri ob 7, če ne pa čez 6 mesecev. Ali pa ceste, za katere plačujete vzdrževanje. Ceste, ki jih ni, ker so razpadle. Ne, s tem ste se pa čist sprijaznili ... pa gre za mal več dnarja ...