Ravno v tem je štos. Od milijon prodanih Priusev boš našel par s pokvarjenim menjalnikom, pa še ti so bili povečini sesuti v kaki prometni nesreči.
Glej, v strojništvu je vse v eliminaciji sestavnih delov. Če lahko napraviš reč s 4 krat manj sestavnimi deli, pa po možnosti še da so ti deli čim manj izpostavljeni obrabi, si na konju. In to je Toyota Hybrid Synergy Drive. Nobene sklopke, nič fizičnega odklapljanja, nič problemov. V temu je genijalnost koncepta.
DSG je pa furanje strojništva po starem. Nič slabega, vendar očitno jim zanesljivost dela probleme. Če vidiš strah v očeh prodajalcev, ko sem jim omenjal DSG, veš da je nekaj narobe. Pika na i je bila še tista okvara kolega, ki sem jo omenil. Slednje je bilo po tem, ko sem nabavil Priusa. Meni je bilo dovolj videt strah v očeh VW prodajalca in to, da niso imeli nobenega za sprobat. Podobno kot pri Toyoti z robotiziranimi MMT menjalniki. Pri slednjih so horor štorije na tujih forumih. Tudi Toyota serje na veliko, sploh v Evropi. V navadnih avtih klasičnih avtomatikov nimajo več (v ZDA so), na voljo so le MMT robotizirani menjalniki. Svetla izjema je Prius, ker je pač hibrid in ima brezstopenjski menjalnik, ki je hkrati delilnik moči ter je jedro hibridnega pogona. In reč je res genijalno simpl. In od tu prihaja genijalnost in posledično zanesljivost. Nima kaj crknit. Zjebeš le, da se kam zabiješ. Al pa da jogurt naliješ noter namesto olja.
Ogo