rabljen avtomatik

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Prvic slisim da bi bili kaki problemi z zanesljivostjo.Ne mores pa rect da ni revolucionaren, ker niti kake hudo prestizne znamke nimajo tako hitrega menjavanja kot ima en VW.
Na novem ki je sedemstopenjski so pa suhe sklopke.
Problematicen je samo multitronic, ki pa naj bi tudi bil izboljsan, tanov z 7 lamelami naj nebi imel problemov.Probemtaticen je bil tudi tiptronik v 3.0Tdi Lupo.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Kaksen menjalnik pa ima Prius?





Saj ga prakticno nima, tak kot ce bi se vozil z tramvajem
grin1.gif
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Se enkrat, kater model je edini, ki ima tak menjalnik? Tisti, ki ti trdis, da ga jaz verjetno nisem vozil.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
DSG jajca menjalnik
confused-1.gif

ni mu para.

DSG je robotizirani menjalnik z dvojno sklopko. Ni slab, ni pa nič revolucionarnega. Drag je kot žafran, servisiranje tudi, razen novega sedemstopenjskega, kjer so zmanjšali količino pozlačenega olja z diamanti in je servis posledično kakih 100 EUR manj. Ko pa crkne, ga pa ni junaka v Sloveniji, ki bi se ga taknil, vsi bežijo stran. Prej razderejo pol avta, kot najdejo napako na DSG sistemih. Zanesljivost mu ni vrlina. Je pa vsaj sedemstopenjski DSG avtomatik bolj varčen od bilokaterega ročnega menjalnika in posledično tudi klasičnega avtomatika s konverterjem navora.

Ti imaš pa verjetno res veliko izkušenj z DSG menjalniki ter njihovimi okvarami ja. Če se ti na skici stvar zdi komplicirana, še ne pomeni, da je pokvarljivost nujno visoka.
smirk-1.gif
DSG menjalnik je daleč od nezanesljive zadeve. V minus se mu lahko šteje le dokaj zahtevna menjava olja. Cena ni kaj dosti višja od cene olj drugi menjalnikov. Da o udobju in užitku vožnje z DSG menjalnikom (še posebej v primeru, da ima avto obvolanske komande; na žalost zaenkrat le pri športnih zadevah) niti ne govorimo. Toyota niti blizu ne pride. Probaj pa še na ta velecenjeni Toyotin menjalnik priključiti kaj močnejšega in se čudi ... Skratka, stresaš bedarije, kot vedno. Tipičen teoretik.
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Ne vem zakaj motor vpletas noter. Namrec ta ni problem.
Problem nastanejo zadeve, katere so nezanesljive in drage. Ker so nezanesljive jih je izredno malo na trgu rabljenih zadev (govorim o dobrih zadevah, ne pokvarjenih), kar pomeni visoka cena.
Dal si primer menjalnika za 1200 eur, pa ajde recimo samo se 800 eur gor za menjavo in vse kolobocije okoli iskanja menjalnika. Smo na 2000 EUR, ni ravno drobiz, a ne? Sploh, ce racunas, da je avto recimo vreden nekje okrog 10000 EUR ali se manj.
In to brez racunanja tvojih zivcev, nadomestnega avtomobila, ker ko se ti bo to sesulo zelo verjetno po Murfiju ne bos takoj dobil primerne zadeve.

Se pa strinjam: avtomatik je zakon. Vendar bi sam pri nakupu rabljenega 3x premislil in zadevo temeljito preveril (se posebej upostevanje servisiranja menjalnika), ravno tako dostopnost in ceno potencialnih kandidatov za "presaditev". Ce je vse to ok oz. vsaj sprejmljivo potem pa go for it.

Aja, moja pripomba je sicer bolj letela na tvoj originalen post iz katerega se je dala razbrati poceni dostopnost german made avtomatikov. V glavnem, s tem se nikakor ne strinjam.

Za Priusov menjalnik pa zgolj thumbs up. Preprosto, izredno zanesljivo, je pa res, da na racun ne tako zmogljivega in udobnega prestavljanja.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Prius ima brezstopenjski menjalnik. Bolj udobnega prestavljanja kot je brezstopenjsko ni.
smile-1.gif

Lexus hibrid ima pa na isti stvari obešenih 300+ konjičev, torej pade tudi ugovor zmogljivost.

Vem, ker vozim Priusa, vzel sem ga primarno zaradi genijalnega avtomatskega menjalnika, vse ostalo je super bonus. Pred nakupom Priusa sem gledal tudi VW DSG, pa so se še sami VW prodajalci bali, kar pomeni, da še sami ne zaupajo. Problem potrjen, ko je enemu našemu zunanjemu sodelavcu krepnil službeni avto - seveda problem DSG menjalnik. Pa ni imel milijon kilometrov za seboj, bolj v rangu 20 do 30 jurjev km.
smile-1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Problem potrjen, ko je enemu našemu zunanjemu sodelavcu krepnil službeni avto - seveda problem DSG menjalnik.
Ogo

Aha, sedaj bom jaz našel še primer, ko je Priusu crknil menjalnik, pa lahko spiševa maile inženirjem, da sta oba menjalnika zanič. I rest my case. Nekateri pač res ne vidite v globino več kot 1 m in favorizirate znamko v vseh pogledih. Bom počasi začel razmišljati o titulah za nekatere v tej temi ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ravno v tem je štos. Od milijon prodanih Priusev boš našel par s pokvarjenim menjalnikom, pa še ti so bili povečini sesuti v kaki prometni nesreči.

Glej, v strojništvu je vse v eliminaciji sestavnih delov. Če lahko napraviš reč s 4 krat manj sestavnimi deli, pa po možnosti še da so ti deli čim manj izpostavljeni obrabi, si na konju. In to je Toyota Hybrid Synergy Drive. Nobene sklopke, nič fizičnega odklapljanja, nič problemov. V temu je genijalnost koncepta.

DSG je pa furanje strojništva po starem. Nič slabega, vendar očitno jim zanesljivost dela probleme. Če vidiš strah v očeh prodajalcev, ko sem jim omenjal DSG, veš da je nekaj narobe. Pika na i je bila še tista okvara kolega, ki sem jo omenil. Slednje je bilo po tem, ko sem nabavil Priusa. Meni je bilo dovolj videt strah v očeh VW prodajalca in to, da niso imeli nobenega za sprobat. Podobno kot pri Toyoti z robotiziranimi MMT menjalniki. Pri slednjih so horor štorije na tujih forumih. Tudi Toyota serje na veliko, sploh v Evropi. V navadnih avtih klasičnih avtomatikov nimajo več (v ZDA so), na voljo so le MMT robotizirani menjalniki. Svetla izjema je Prius, ker je pač hibrid in ima brezstopenjski menjalnik, ki je hkrati delilnik moči ter je jedro hibridnega pogona. In reč je res genijalno simpl. In od tu prihaja genijalnost in posledično zanesljivost. Nima kaj crknit. Zjebeš le, da se kam zabiješ. Al pa da jogurt naliješ noter namesto olja.

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
S tem odgovorom nisi storil niti koraka naprej od prejšnjega. Induciraš na veliko. O zanesljivosti ostalih Toyotinih menjalnikov bi se dalo razglabljati na dolgo in široko, podatkov o zanesljivosti dotičnega menjalnika pa nimam, zato ne bom sodil na pamet. Nasprotno imam pa veliko podatkov o DSG menjalnikih in o vzdrževanju le-teh. Res pa je, da jih nisem pridobil preko ljudi, ki bi delali v Sloveniji. Pri nas se serviserji večinoma bojijo vsakršnih avtomatskih menjalnikov, ampak to je že druga zgodba. Drug razlog je relativno majhna priljubljenost avtomatskih menjalnikov pri nas, kar se v zadnjih letih spreminja. Dejstvo pa je, da so Nemci v veliki prednosti pred Japonsi kar se tiče avtomatskih menjalnikov in VAG igra pomembno vlogo v segmentu nižjega in srednjega cenovnega razreda. Da o Mercedesu, ki je imel že pred desetletjem odlične avtomatske menjalnike niti ne govorim. Zaenkrat je pač tako, mogoče se bo v prihodnosti vse skupaj obrnilo na glavo. Pljuvanje po tehnologiji, ki je nekoliko bolj komplesna in obenem zanemarjanje njenih velikih prednosti, pa je milo rečeno neumna. Podobno je induciranje iz posameznih primerov, to v avtomobilizmu bolj ali manj drži kot pribito vedno in povsod. Kdor hoče, bo razumel, prepričanih pa ne mislim prepričevati ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Jaz želim kupcem DSG menjalnikov obilo brezskrbnih kilometrov. Svoje mnenje sem pa napisal.

Ogo
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.061
5.659
113
V enem letu pr toyoti mislm da smo 1x samkrat šravfal en avtomatski menjalnik od Land Cruiserja....yep to je blo vse!
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Hvala za sicer nepotrebno razlago in hvalnico o Priusovem menjalniku. Sem ga (poleg ostalih) temeljito stestiral.
Zame udobje ni zgolj neobcutno prestavljanje temvec tudi hitro in da poda celotno moc, ko je potrebno. Ladijski efekt je dalec od tega. In ja Prius ga ima.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Vse lepo in prav. Nekaterim avtomatiki ustrezajo, problem je le v tem, da pri nas ni razvita servisna dejavnost v pravem pomenu besede, vsi bi menjalnike ob okvari kar menjali za nove. Pa je mogoče le kakšna malenkost. A za popravilo je treeba imeti znanje, opremo, rezervne dele in konec koncev trg. Vsega tega pri nas ni.