rabljen avtomatik

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Vsi novejši avtomobili imajo daljši interval.
Pri renaultih ima večina bencinarjev na 30k km ali 1 leto, dizli pa mislim da na 20k km.
Samo vprašanje kakšno je olje po 60k km, sploh če je kakšna mestna vožnja.

Novejši renaulti imajo sicer servisni interval 30kkm ali dve leti, ne glede na to ali je dizel ali bencinar. Sicer pa, če te skrbi kakšno je olje po 60kkm pri avtomatiku, kako se šele sekiraš za tisto pri ročnem menjalniku, kjer se praktično nikdar ne menja? Sintetično olje zdrži svašta.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Vsi novejši avtomobili imajo daljši interval.
Pri renaultih ima večina bencinarjev na 30k km ali 1 leto, dizli pa mislim da na 20k km.
Samo vprašanje kakšno je olje po 60k km, sploh če je kakšna mestna vožnja.

Novejši renaulti imajo sicer servisni interval 30kkm ali dve leti, ne glede na to ali je dizel ali bencinar. Sicer pa, če te skrbi kakšno je olje po 60kkm pri avtomatiku, kako se šele sekiraš za tisto pri ročnem menjalniku, kjer se praktično nikdar ne menja? Sintetično olje zdrži svašta.

Pri DSG-ju je tudi predpisana menjava olja na 60kkm. Pa 6.9 litra ga gre
wink-1.gif
...

Jernej
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.046
3.563
113
41
Lj
Pa še avtomatiki so dražji kot navadni, tko da folk že iz tega raloga raje navadnega vzamejo.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
ksz

nekje (tukaj?) sem enkrat bral, da lahko menjava olja "na silo" pri starem avtomatu, kjer olje nikoli ni bilo menjano, povzroči celo štalo. Razlog sem pozabil, bil je omenjen predlog, da naj se ga menja postopoma - najprej pol, če nekaj časa spet pol itd.

Jest bi rabljenega avtomatika sigurno dal pregledat če se le da?
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.046
3.563
113
41
Lj
Za udobje je pač treba več skeširat. Tko k za usnjene zice in podone zadeve. To vključuje tudi večjo porabo seveda.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Manj kot 1 liter večja poraba je pri klasičnem avtomatiku. Razlika je torej relativno majhna in se pozna le pri večjih kilometrinah. Nekdo, ki dela 20.000 km letno bo na račun avtomatika porabil cca 200 EUR več na leto.

Vožnja je milina, motor manj trpi ker dela v optimalnih vrtljajih itd.
Problem je le popravilo avtomatika. Pogosto je treba menjalnik ob okvari nadomestiti z novim, cena pa zlahka doseže 4.000 ali 5.000 EUR kar lahko pri rabljenem vozilu pomeni polovico vrednosti vozila ali celo več. Torej gre za ekonomsko totalko.

Olje? Ja, je treba menjati na kakšnih 60.000 km. Če se predolgo čaka pa lahko menjava resnično povzroči kreš menjalnika. Je kar nekaj takšnih primerov na internetu, ko je menjalnik po menjavi olja crknil. Resda pa so imeli veliko kilometrov.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
vsaj zase vem da bo moj naslednji avto avtomatik, avto pa ne bo nov ker nikoli ne kupim novega avta.
Pri Audiji pa je poraba par deci vecja pri avtomatiku(tiptronic, S-tronic) voznja pa je zakon. Ko ga enkrat imas rocnega vec ne povohas.

To z menjavami olja je hudo pretiravanje, ker nima skoraj vpliva na vzdrzljivost menjalnika. Eni proizvajalci imajo hude probleme z vzdrzljivostjo in potem predpisujejo vsemogoce finte da bi zmanjsali moznost okvar in ona od tega je tudi menjava olja. Obenem pa se lepo sluzijo.
Nedolgo nazaj sem, menjal na avtu z ca 400T km olje v menjalniku. Menjano je bilo prvic ven pa je teklo tako cisto kot sem ga pozneje nalil noter.
 

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Se strinjam. Ob problemih z avtomatskimi menjalniki se najpogosteje omenja,kot krivca za to olje,katero se redno ne menjava. Kar pa je samo larifari. Nekateri avtomatski menjalniki so že novi,vse prej kot zanesljivi,seveda se pa stanje z določenimi km samo poslapša.
Veliko sreče,če se boš odločil za nakup!
nahrung002.gif

Meni je tud velika želja imet avtomatika.pa si ne upam tega domov pripeljat
redface-1.gif
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Samo se avtomatika, ze za sedanjega mi je zal, da ni. Rocni pride v postev samo pri drugem avtu (za lastne uzitke).
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Imel avtomatika, šel nazaj na ročnega. Razlog: pri mojih kilometrih je vprašanje leta ali dveh preden bo mrknil. Ne bom plačeval 4.000 EUR za menjavo avtomatika pri avtu, ki bi bil vreden 10.000 EUR. Brez popravila ga lahko prodam za dele, s popravilom pa za 10.000 EUR, realno torej za 6.000, če odštejem vložek v nov menjalnik. Hvala lepa.

Ne krivim menjalnikov temveč celoten servisni sistem. Tipičen primer je BMW. Menjalniki so kao lifetime glede olja. Aham. Moraš prav prosit, da ti zamenjajo olje. problem je, da "lifetime" ni definiran. V USA so pogosto ugotovili, da je to lahko tudi tako malo kot 100.000 km.
Kot drugo: menjalnikov ne popravljajo, le menjajo. Skratka, pogrešam kompententen servis vseh vrst avtomatskih menjalnikov, ki bo imel na zalogi rezervne dele in nekaj obnovljenih menjalnikov za takojšnjo montažo. Pa servis, ki bo na delo dal 1 leto garancije.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Vcasih sem bil tudi v skrbeh zaradi zaradi tega, vendar ce gledas z druge strani verjetno novega menjalnika na star avto ne bos kupoval, sam prisegam na avtomobile "Made in Germany" tak menjalnik pa dobis v Nemciji za "drobiz".