Iz prve roke za corso l.04 ki je bila moj prvi avto in ki me je zvesto prevažala okoli celih 10 let, skupaj sva naredili okrog 100.000 km. Največ kilometrov sem naredila, ko je bila nova in potem še več zadnje 2 leti lastništva. Večjih stroškov in večjih problemov v teh 10ih letih ni bilo. Tudi je treba vzeti v zakup, da se s časom kakšna stvar obrabi, izrabi in jo je treba zamenjat. Pri meni je bilo sledeče: 2x je šla varovalka za brisalce po gobe (v jeseni je to sila prikladno), žarnice so crkavale kot za stavo, 4-6x na leto najmanj. Zadnji brisalec je nehal delati (rešitev na servisu je taka, da ga preprosto odrežejo in namontirajo novega), daljinca je blo treba 1x zamenjat, ker je imel dobesedno luknje v gumi zaradi obrabe. Loputka za zapret pretok zraka je nehala delovati. To je pa večinoma to, nič drastičnega.
Edina draga stvar, ki jo je treba menjati je sklopka. Meni je začela podrsavati pri malo manj kot 100t prevoženih, ko je bil avto hladen (torej takoj po vžigu v prvi prestavi, pri nizkih zunanjih temperaturah). Na servisu so mi dobesedno rekli, da naj se vozim, dokler se še lahko, pa naj potem menjam, ker se prej ne splača pri tako starem avtu. Strošek 400-500 evrov, ker je baje cel avto treba razdret. Pa preden rečete, da sem babji voznik in sem sama kriva za sklopko, naj omenim, da sem v vmesnem času imela še en avto, pa sedaj tudi že eno leto in pol še drugi avto, ki ima 90t prevoženih km, pa pri nobenem ni bilo problema s sklopko.
Še zgodba iz druge roke: kolegica je imela isti letnik, isti model, pri nekaj čez 100t prevoženih ji je na avtocesti crknla sklopka, brez da bi prej kazala kakšne znake, da je kaj narobe. Tko da jo je blo treba odšlepat. Strošek popravila: beri zgoraj.
Nauk te zgodbe: če si lastite corso l.04, potem reskirajte 5 evrov za avtomobilsko asistenco, da vam uredijo avtovleko, ko vas avto pusti na cedilu