No, da zaključim "povest" o mojem S1S.
Včeraj sem namesto popravljenega S1S dobil S5 in sicer BREZPLAČNO,
z garancijo 12 MESECEV.
No, tukaj bi se zahvalil Lencki, ki je svetovala da vztrajam. Lencka, ti dam zvezdice.
Včasih je res dobro vztrajat in se ne pustit. Ker tudi mene so po prvem klicu in prvem pregledu aparata odpravili, češ
da to ni napaka, katero omenja Canon (CCD senzor).
Po tistem, ko sem poslal mail (izjavo o problemu na Canon strani), sem tudi govoril z lastnikom servisa,
kateri mi je zagotovil da bodo aparat še enkrat pregledali (le zakaj še enkrat ?).
No, čez kakšen dan sem dobil mail, da je pač okvara na delu optike, katerega sestavni del je tudi CCD senzor
in mi bodo aparat BREZPLAČNO POPRAVILI.
Po približnu tednu sem dobil SMS, da je aparat popravljen. Ko ga je prijatelj hotel prevzet, pa je prišlo do "nekih"
nesporazumov med delavci in šefom (na mojo srečo-aparat ni bil popravljen) in šef je vzel nov S5 in ga dal prijatelju.
Nisem verjel, ko me je prijatelj poklical.
No, pa da se le kakšna taka zgodba tudi srečno konča.
Aja, pa še to - ni blo nikakršnih groženj da bom klical "tega al pa onega". Samo normalni pogorovi.