Mene si težko dobil na karkoli, ker me pri tem testu ni. Tako tudi ne vem, kaj je Corsa zraven delala. Mi je pri AM v tak test nismo vzeli, ker nima smisla.
Je pa stališče AM, da varnostna oprema pač ni stvar tega, ali je avto majhen ali ne. Nekatere stvari po našem mnenju mora imet in tu smo vsako leto bolj zahtevni. Tako kot smo se vozili s prižganimi lučmi že, ko o tem nihče ni dosti razmišljal, zahtevali 2AB, ko je bil še 1 opcijski, zahtevali ESP, ko še ABS ni bil obvezen ipd. In sedaj je enako. Kaj ostane velikim? Od hudih infozabavnih sistemov, digitalnih merilnikov, udobnostnih sistemov, zmogljivejših asistenčnih sistemov. Opreme, ki je od malih avtov ne zahtevamo, je ogromno. Vse, kar sem napisal, je res varnostna osnova, ki bo moral obvezno imet vsak avto.
Kar se tiče fleksibilnosti: nam je čisto vseeno, kako imata to uvoznik in proizvajalec rešeno (pa sicer zelo dobro poznam proizvodne procese). Naše zahteve pri opremi so pač take (in to pač potegne določene posledice pri ocenjevanju). Prej ali slej industrija to tudi naredi, mi pa pač premaknemo kriterije naprej.
Hoteli, večerje? Ma ne, a res? Jaz (in 99% kolegov) bi bil raje doma, pa da mi nove avte pripeljejo pred firmo za predstavitev. Sam industrija tega nekako noče. Bi bilo predrago naštancat dodatnih par 100 (ponavadi predserijskih) avtov, jih razvozit po svetu in pobrat nazaj. Zato pač nas vlečejo tja, kjer so avti. Če pa misliš, da je to turizem, se pa hudo motiš. Letalo-avto-hotel-avto-letalo. Vedno enako. Kakšen je hotel (dokler je čist in ima hiter internet) mi je vseeno, tam delam in spim, kot večina kolegov. Za kaj več itak ni časa. Veš kako to zgleda: zjutraj greš z jutranjim letalom iz Lj. Nekam (recimo Španija, kjer je pozimi pač topleje in so avti lahko na letnih gumah) priletiš okoli poldneva, daš nekaj v usta, brifing in v avto. Par 100 km kasneje si recimo ob štirih ali petih v hotelu. Kaj je v njegovi okolici, niti ne veš. Pogledaš maile (in odgovoriš nanje, ker čez dan pač ni bilo časa), urediš zapiske, pod tuš, pa je že čas za tiskovko, večerjo (če imaš srečo, je za mizo kak fajn strokovnjak proizvajalca, če imaš smolo, pa kak marketingar ali PRovec ali kdo iz financ), pol pa v veliki večini primerov pisat v sobo. Zjutraj zajtrk, z avtom na letališče in na letalo. Vmes še malo videa posnet, mogoče kak intervju sčaraš, in to je to. Po poti članek dokončaš in si zvečer doma. Ful turizem. Če ne bi imel tako rad avtov, se tega že dolgo ne bi šel več.