Primerjalni test 13 malih avtomobilov

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
ksz...

zanimivo da je prvi polo in da je njegov klon seat šele na 10. mestu, sicer pa tile majhni gepli so vsi, kar se mene tiče poden, 17k € kolikor stane fiesta je odločno preveč, poraba telih malih T bencinarjev pa tudi ni tako majhna kot obljubjajo, zaenkrat še vedno rajši 2.0 tdi z 170KM kot 1.2 ali 1.4 TSI

Zato, ker je zadeva napeljana tako, verjetno že od uvoznika. Poglej kakšna sta polo in ibiza, ki sta na slikah: polo je naložen na polno, Ibiza pa je v "goli" izvedbi. In potem se "novinarji" vozijo v takih avtih in "subjektivna ocena" naredi svoje. Za naveden denar se sicer po ceniku dobi Ibiza FR 1,5 TSI 150ps.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Roberto: mene prodaja opreme le v paketih niti ne moti, ker je cena avta tudi z najboljšo opremo še vedno ugodna... Da uvoznik avo hišam ne more vnaprej sporočiti 4,5 datumov na leto, ko bo znano, kakšen del proizvodnje za vsak model bo namenjen Slo trgu, je pa poden...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Paketi opreme so praviloma za vsako državo posebej.
Uvoznik/distributer jih praviloma izbira/definira glede na lastno mnenje, kaj se bo dobro prodajalo. Vnaprej tudi naročijo modele in barve, za katere menijo, da se bodo zelo uspešno prodajale, vse ostalo gre pa po naročilu in na čakalne dobe, kot pač so, od 3 mesece, pa do neskončno.
Če se nečesa nabere prekomerna zaloga, bodisi pri proizvajalcu, bodisi distributerju, se pa naredi akcijo z ugodno ceno. Zato tisto skakanje iz 15 na 12 jurjev in nazaj za isti avto iz meseca v mesec.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Še cene iz a.net okvirno, ker ne vemo točno kaj za njih "primerljiva oprema":
- Citroen C3 PureTech 82 Shine 12k € namesto 14,5k €
- Fiesta 15k € namesto 17k €
- i20 dokaj točno
- Mazda 2 dokaj točno
- Corsa Excite dokaj točno
- 208 dokaj točno
- Clio dokaj točno
- Seat Ibiza Style 14k €namesto 16,6k €
- Swift dokaj točno
- Škoda Fabia dokaj točno
- Yaris Sol TSS 12k € namesto vaših 16k € (KAR 4k € RAZLIKE)
- Polo Comfortline - 14k € namesto 16k €

Tako mimo kot so šli s ceno za Yarisa niso šli pri nobenem, pa vem da pri Yarisu ne moreš gor nabit dodatne opreme tako kot pri npr. Polu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Ne bom kometiral dela kolegov ker nisem gledal, kako so računali in kaj so upoštevali, ampak tudi ko mi računamo cene, prihaja do razlik. Zelo preprosto: pri AM določimo, katero opremo bi tak avto moral imet (pri tem razredu bi čez prst rekli samodejno zaviranje v mestu s finkcijo zaznavanja pešcev, parkirne senzorje, blind spot senzor (plu morda tdui asistenco za vzvratno odparkiranje), senzor za dež, samodejni vklop luči, infozavabni sistem z BT in dovlj velikim zaslonom. Pa omejevalnik hitrosti in tempomat, recimo. Verjento sem še kaj spustil. Skratka, večinoma varnost, pa nekaj udobja.
In potems e zgodi, da pri kakem avto kateri od teh kosov opreme ceno nenormalno dvigne, ker je na voljo le v kakem hudem paketu opreme. Tako pač je, kadar cenik ni dovolj fleksibilen in uvozniki nočejo ponudit možnosti doplačila za nekatere kose opreme že od osnovnega paketa naprej. In tu ne počnemo tega, da bi recimo pri avtih, ki kakega od teh kosov opreme sploh nima dobavljivega (zaradi zastarelosti) pač povprečno ceno takega kosa opreme prišteli k ceni (kot sicer indostrija ponavadi dela, ko se hvalijo, da imajo najugodnejše cene v razredu ali kaj podobnega)
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Zadeva je milo rečeno čudna.

Če pogledamo že omenjeno Ibizo. Po ceniku stane 1,0 TSI 115 Style z popustom 13.744 eur. Avto na testu stane z "primerljivo opremo" točno 4.611 eur več oziroma 18.355 eur. Avto na sliki ima serijska platišča in serijski radio, torej res ne vem kaj so dodali za skoraj 5 jurjev.

Novinar sicer lahko reče da je bil na testu pač avto kakršnega so dobili, cena je pa potem preračunana na primerljivo, samo a lahko potem res enakopravno presodi vse tiste "subjektivne občutke, če se vozi naokoli z Polom za 20 jurjev in Ibizo za 13 jurjev.

Druga neumnost pa je da so šli za osnov jemat model Style in ga potem nerealno "naložili". Za 16.759 se dobi paketa Xcellence ali FR, ki prineseta več opreme za manj denarja, pa še avto zgleda bistveno boljše.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Največji fail je, da niso na koncu (lahko tudi v drobnem tisku) natančno razložili način primerjanja, kaj se je upoštevalo in kako so prišli na posamezne cene.
Tako je dejansko zelo težko na ta test gledati kot na kvalitetno zadevo.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Poglej kakšna sta polo in ibiza, ki sta na slikah: polo je naložen na polno, Ibiza pa je v "goli" izvedbi. In potem se "novinarji" vozijo v takih avtih in "subjektivna ocena" naredi svoje. Za naveden denar se sicer po ceniku dobi Ibiza FR 1,5 TSI 150ps.

Ti pa tudi že tradicionalno malo po svoje prirejaš zadeve, ko je treba proti VW pljunit in opravičit španske ali češke ostanke...

Do konca naložen Polo s halogenkami... ? Ibiza 1.5 TSI FR za 16.700 po ceniku... Po katerem že to? o_O
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.956
-8.677
113
Ma test je smeh. Polo, Fabija in Ibiza z isto mašino, porabe pa 5,49l, 6,34l ter 6,06l.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.053
5.659
113
Ja bi rabl MTLja da jim kalibrira BC :)

Če ni že tovarniško tako "sfriziran" od znamke do znamke...hmmm :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: kapadimul

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.741
5.900
113
Ne bom kometiral dela kolegov ker nisem gledal, kako so računali in kaj so upoštevali, ampak tudi ko mi računamo cene, prihaja do razlik. Zelo preprosto: pri AM določimo, katero opremo bi tak avto moral imet (pri tem razredu bi čez prst rekli samodejno zaviranje v mestu s finkcijo zaznavanja pešcev, parkirne senzorje, blind spot senzor (plu morda tdui asistenco za vzvratno odparkiranje), senzor za dež, samodejni vklop luči, infozavabni sistem z BT in dovlj velikim zaslonom. Pa omejevalnik hitrosti in tempomat, recimo. Verjento sem še kaj spustil. Skratka, večinoma varnost, pa nekaj udobja.
In potems e zgodi, da pri kakem avto kateri od teh kosov opreme ceno nenormalno dvigne, ker je na voljo le v kakem hudem paketu opreme. Tako pač je, kadar cenik ni dovolj fleksibilen in uvozniki nočejo ponudit možnosti doplačila za nekatere kose opreme že od osnovnega paketa naprej. In tu ne počnemo tega, da bi recimo pri avtih, ki kakega od teh kosov opreme sploh nima dobavljivega (zaradi zastarelosti) pač povprečno ceno takega kosa opreme prišteli k ceni (kot sicer indostrija ponavadi dela, ko se hvalijo, da imajo najugodnejše cene v razredu ali kaj podobnega)

No evo, pa smo vas dobili na limance. Namreč samoumevno ni da imajo avti v tem mičkenem razredu vso to opremo, ki si jo navedel. Sicer pa kaj še sploh ostane velikim, če že neki osnovni avtomobilčki bi to naj imeli by default. Se pa iz opisanega lepo vidi, da ima to opremo na dlani le novi polo, ker je, če se ne motim, najnovejši avtomobil na trgu. Da se je noter vlačla corsa, ki je že 10 let zastarel model itak ne omenjam. Edino opravičilo, da je notri ker pač Opel danes nima drugega avtomobila v tem raredu.
Potem izgovor, da uvoznik ni fleksibilen, je naravnost idiotski. Če bi vedel kak je proizvodni postopek vseh proizvodnih linij, nebi bleknil te neumnosti. Namreč eni imajo proizvodnjo izpiljeno do točke, kjer lahko avto naročiš do potankosti po svojih željah, drugi pa imajo proizvodno linijo, kjer imaš 3-4 nivoje opreme, in izbiraš le barvo.
Spet tukaj se vidi, da edino kar uvoznik ni bil dovolj fleksibilen, je to da vas ni dovolj podkupil, pa ne mislim denarno... saj vemo... tukaj so hoteli, večerje itd... Imam občutek, da nekdo drug sestavlja cenik in opremo, ne uvoznik, ali ne?
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Tole je odgovorila novinarka iz avtomobilizem.com:
Yaris ima sicer še en cenik poprodajnih dodatkov. Ampak še vedno ostane kakšna opcija, ki se je pri modelu ne da dokupiti, v tem primeru je uskladitev narejena s povprečji doplačil za enak dodatek pri drugih proizvajalcih.

Še vedno ni jasno kaj ta dodatna oprema sploh je, ampak ja, kot kaže, da v primeru, da nekaj ni mogoče dokupit so to pač vkalkulirali v nakupno ceno. S takim načinom po mojem test izgubi na realnosti primerjave, ker takih vozil s tako opremo sploh ni mogoče kupit.

S ponudbo opreme vsak uvoznik želi na nek način biti čim bolj konkurenčen, načeloma je tako da bolj kot si nefleksibilen cenejša je proizvodnja in tudi dobavni roki so krajši oz. se kaj dobi takoj iz zaloge, tudi VAG tu ni izjema, saj neke prednaročene konfiguracije sigurno dobiš ceneje in hitreje, kot pa da se sam zmišljuješ. Test je itak relevanten samo za Slovenijo, zato bi bilo smiselno, da bi se določilo nek cenovni okvir in se enostavno pogleda kaj se dobi za to ceno od vsakega predstavnika, po možnosti tisto kar je na zalogi ali ti ponuja prodajalec. Tako bi dobil zelo raznovrstne ponudbe in bi se lepše videlo konkurenčne prednosti posameznih modelov. Zmagovalca bi bilo seveda tako nemogoče določit, bi pa vsak avto dobil nek dober opis komu je namenjen in kaj so njegove prednosti. Ja vem hudič, vsak bi moral prebrati cel test in nebi bilo nobenih debat po forumih kako je VW vse podkupil da je prvi :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Ne moreš nekaj dokupit, ampak oni to vkalkurirajo v ceno...kdo je tukaj nor?
 
22. jul 2007
13.417
1.666
113
124
Piše se leto 2018, pa ali ima sploh kateri proizvajalec možnost da si naklikaš opremo "res po svojih željah" po svojih željah??
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Zadeva je milo rečeno čudna.

Če pogledamo že omenjeno Ibizo. Po ceniku stane 1,0 TSI 115 Style z popustom 13.744 eur. Avto na testu stane z "primerljivo opremo" točno 4.611 eur več oziroma 18.355 eur. Avto na sliki ima serijska platišča in serijski radio, torej res ne vem kaj so dodali za skoraj 5 jurjev.

Novinar sicer lahko reče da je bil na testu pač avto kakršnega so dobili, cena je pa potem preračunana na primerljivo, samo a lahko potem res enakopravno presodi vse tiste "subjektivne občutke, če se vozi naokoli z Polom za 20 jurjev in Ibizo za 13 jurjev.

Druga neumnost pa je da so šli za osnov jemat model Style in ga potem nerealno "naložili". Za 16.759 se dobi paketa Xcellence ali FR, ki prineseta več opreme za manj denarja, pa še avto zgleda bistveno boljše.
Avto, ki je na slikah, ni nujno reprezentativen za avto, ki je bil sicer testiran. Pri njih sicer verjetno je, ampak pri nas se pa zlahka zgodi, da slikamo druge avte, kot jih vozimo. Je pa res, da to vedno izrecno napišemo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
No evo, pa smo vas dobili na limance. Namreč samoumevno ni da imajo avti v tem mičkenem razredu vso to opremo, ki si jo navedel. Sicer pa kaj še sploh ostane velikim, če že neki osnovni avtomobilčki bi to naj imeli by default. Se pa iz opisanega lepo vidi, da ima to opremo na dlani le novi polo, ker je, če se ne motim, najnovejši avtomobil na trgu. Da se je noter vlačla corsa, ki je že 10 let zastarel model itak ne omenjam. Edino opravičilo, da je notri ker pač Opel danes nima drugega avtomobila v tem raredu.
Potem izgovor, da uvoznik ni fleksibilen, je naravnost idiotski. Če bi vedel kak je proizvodni postopek vseh proizvodnih linij, nebi bleknil te neumnosti. Namreč eni imajo proizvodnjo izpiljeno do točke, kjer lahko avto naročiš do potankosti po svojih željah, drugi pa imajo proizvodno linijo, kjer imaš 3-4 nivoje opreme, in izbiraš le barvo.
Spet tukaj se vidi, da edino kar uvoznik ni bil dovolj fleksibilen, je to da vas ni dovolj podkupil, pa ne mislim denarno... saj vemo... tukaj so hoteli, večerje itd... Imam občutek, da nekdo drug sestavlja cenik in opremo, ne uvoznik, ali ne?

Mene si težko dobil na karkoli, ker me pri tem testu ni. Tako tudi ne vem, kaj je Corsa zraven delala. Mi je pri AM v tak test nismo vzeli, ker nima smisla.

Je pa stališče AM, da varnostna oprema pač ni stvar tega, ali je avto majhen ali ne. Nekatere stvari po našem mnenju mora imet in tu smo vsako leto bolj zahtevni. Tako kot smo se vozili s prižganimi lučmi že, ko o tem nihče ni dosti razmišljal, zahtevali 2AB, ko je bil še 1 opcijski, zahtevali ESP, ko še ABS ni bil obvezen ipd. In sedaj je enako. Kaj ostane velikim? Od hudih infozabavnih sistemov, digitalnih merilnikov, udobnostnih sistemov, zmogljivejših asistenčnih sistemov. Opreme, ki je od malih avtov ne zahtevamo, je ogromno. Vse, kar sem napisal, je res varnostna osnova, ki bo moral obvezno imet vsak avto.
Kar se tiče fleksibilnosti: nam je čisto vseeno, kako imata to uvoznik in proizvajalec rešeno (pa sicer zelo dobro poznam proizvodne procese). Naše zahteve pri opremi so pač take (in to pač potegne določene posledice pri ocenjevanju). Prej ali slej industrija to tudi naredi, mi pa pač premaknemo kriterije naprej.

Hoteli, večerje? Ma ne, a res? Jaz (in 99% kolegov) bi bil raje doma, pa da mi nove avte pripeljejo pred firmo za predstavitev. Sam industrija tega nekako noče. Bi bilo predrago naštancat dodatnih par 100 (ponavadi predserijskih) avtov, jih razvozit po svetu in pobrat nazaj. Zato pač nas vlečejo tja, kjer so avti. Če pa misliš, da je to turizem, se pa hudo motiš. Letalo-avto-hotel-avto-letalo. Vedno enako. Kakšen je hotel (dokler je čist in ima hiter internet) mi je vseeno, tam delam in spim, kot večina kolegov. Za kaj več itak ni časa. Veš kako to zgleda: zjutraj greš z jutranjim letalom iz Lj. Nekam (recimo Španija, kjer je pozimi pač topleje in so avti lahko na letnih gumah) priletiš okoli poldneva, daš nekaj v usta, brifing in v avto. Par 100 km kasneje si recimo ob štirih ali petih v hotelu. Kaj je v njegovi okolici, niti ne veš. Pogledaš maile (in odgovoriš nanje, ker čez dan pač ni bilo časa), urediš zapiske, pod tuš, pa je že čas za tiskovko, večerjo (če imaš srečo, je za mizo kak fajn strokovnjak proizvajalca, če imaš smolo, pa kak marketingar ali PRovec ali kdo iz financ), pol pa v veliki večini primerov pisat v sobo. Zjutraj zajtrk, z avtom na letališče in na letalo. Vmes še malo videa posnet, mogoče kak intervju sčaraš, in to je to. Po poti članek dokončaš in si zvečer doma. Ful turizem. Če ne bi imel tako rad avtov, se tega že dolgo ne bi šel več.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.741
5.900
113
Piše se leto 2018, pa ali ima sploh kateri proizvajalec možnost da si naklikaš opremo "res po svojih željah" po svojih željah??

Jaz sem si opelico naklikal do zadnjega kosa opreme. Vzel sem eno osnovo, potem dodatno še to in to... sicer hitro ugotoviš, da če preveč klikaš, je bolje vzet en paket višje, ki ima že 10 klikov v ceni.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.741
5.900
113
Mene si težko dobil na karkoli, ker me pri tem testu ni. Tako tudi ne vem, kaj je Corsa zraven delala. Mi je pri AM v tak test nismo vzeli, ker nima smisla.

Je pa stališče AM, da varnostna oprema pač ni stvar tega, ali je avto majhen ali ne. Nekatere stvari po našem mnenju mora imet in tu smo vsako leto bolj zahtevni. Tako kot smo se vozili s prižganimi lučmi že, ko o tem nihče ni dosti razmišljal, zahtevali 2AB, ko je bil še 1 opcijski, zahtevali ESP, ko še ABS ni bil obvezen ipd. In sedaj je enako. Kaj ostane velikim? Od hudih infozabavnih sistemov, digitalnih merilnikov, udobnostnih sistemov, zmogljivejših asistenčnih sistemov. Opreme, ki je od malih avtov ne zahtevamo, je ogromno. Vse, kar sem napisal, je res varnostna osnova, ki bo moral obvezno imet vsak avto.
Kar se tiče fleksibilnosti: nam je čisto vseeno, kako imata to uvoznik in proizvajalec rešeno (pa sicer zelo dobro poznam proizvodne procese). Naše zahteve pri opremi so pač take (in to pač potegne določene posledice pri ocenjevanju). Prej ali slej industrija to tudi naredi, mi pa pač premaknemo kriterije naprej.

Hoteli, večerje? Ma ne, a res? Jaz (in 99% kolegov) bi bil raje doma, pa da mi nove avte pripeljejo pred firmo za predstavitev. Sam industrija tega nekako noče. Bi bilo predrago naštancat dodatnih par 100 (ponavadi predserijskih) avtov, jih razvozit po svetu in pobrat nazaj. Zato pač nas vlečejo tja, kjer so avti. Če pa misliš, da je to turizem, se pa hudo motiš. Letalo-avto-hotel-avto-letalo. Vedno enako. Kakšen je hotel (dokler je čist in ima hiter internet) mi je vseeno, tam delam in spim, kot večina kolegov. Za kaj več itak ni časa. Veš kako to zgleda: zjutraj greš z jutranjim letalom iz Lj. Nekam (recimo Španija, kjer je pozimi pač topleje in so avti lahko na letnih gumah) priletiš okoli poldneva, daš nekaj v usta, brifing in v avto. Par 100 km kasneje si recimo ob štirih ali petih v hotelu. Kaj je v njegovi okolici, niti ne veš. Pogledaš maile (in odgovoriš nanje, ker čez dan pač ni bilo časa), urediš zapiske, pod tuš, pa je že čas za tiskovko, večerjo (če imaš srečo, je za mizo kak fajn strokovnjak proizvajalca, če imaš smolo, pa kak marketingar ali PRovec ali kdo iz financ), pol pa v veliki večini primerov pisat v sobo. Zjutraj zajtrk, z avtom na letališče in na letalo. Vmes še malo videa posnet, mogoče kak intervju sčaraš, in to je to. Po poti članek dokončaš in si zvečer doma. Ful turizem. Če ne bi imel tako rad avtov, se tega že dolgo ne bi šel več.

Ja valda je letanje sem in tja. S pisanjem enega članka pa dvomim da imaš več dela, kot si ga vložil v ta post, ki je roko na srce obširnejši kot večina člankov v časopisih (ne rečem da tvojih). Spremljam pa Komotarja in se čudim od česa ded živi. Verjetno v službi ni, nonstop se vozi okol, in drugega kot kuverte mi ne pridejo na misel.