Pri višjih hitrostih avto zanaša

nowinc

Pripravnik
31. maj 2008
328
1
18
Avto Peugeot 206, letnik 2002, 1.4i.
Avto pri višjih hitrostih (recimo vožnja naravnost po AC), občasno "zanese" s smeri. Občutek je tak, kot bi ga sunek bočnega vetra prestavil. Je pa pri višjih hitrostih bolj opazno. Roke so bile menjane, tako da so gotovo v redu. Kaj bi še lahko bilo?
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.135
11.004
113
kod Džej-Zija
Cel kup stvari: prevec prazne pnevmatike, nezadostno privita platišča, vožnja po kolesnicah, slaba optika avta, profil gum pobran neenakomerno in zato vleče avto na eno stran, utrujeni amortizerji in zato avto "plava" itd. Če amortizerji še niso bili menjani, so skoraj zagotovo zreli za menjavo.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Zaradi amortizerjev ga ne bo potegnilo. Če si prebral, ne vleče ves čas. Volanski mehanizem? Končniki so verjetno OK, če so bile roke menjane,
 

Skiny

Alternativni tehnik
15. okt 2007
48
0
6
KK
Kakšno je stanje zadnje preme (tipična hiba teh avtov)?

LP, Skiny
 

nowinc

Pripravnik
31. maj 2008
328
1
18
Zadnja prema je brez zracnosti. Drugace je pa obcutek kot bi bocni veter prestavil avto. Seveda v brezvetrju. Bom probal po dopustu na avtooptiko in upam, da se bo tam odkrila napaka. A je kak test, da sam ugotovim zracnost koncnikov?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.182
3.643
113
Marlbor
Kolegica je ravno pred kakšnim mesecem zletela s ceste, ker ji je odtrgalo zadnjo premo na P206sw, letnik 2002.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Jaz sem imel pri Cliu podobno izkušnjo - pri višjih hitrostih sem imel precej dela z lovljenjem vozila.
Po menjavi amortizerjev in vzmeti je postal avto popolnoma miren.
Priporočajo, da naj bi se amortizerji menjali na okoli 80.000km.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.135
11.004
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Zaradi amortizerjev ga ne bo potegnilo. Če si prebral, ne vleče ves čas. Volanski mehanizem? Končniki so verjetno OK, če so bile roke menjane,

Ga pa zato potegne vsakič, ko je kaka neravnina. Pojaha luknjo ali kolesnico na AC, pa avto zaplava. Vem iz izkušenj, ker sem imel na enem avtu slabe amortizerje.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Zaradi amortizerjev ga ne bo potegnilo. Če si prebral, ne vleče ves čas. Volanski mehanizem? Končniki so verjetno OK, če so bile roke menjane,

Ga pa zato potegne vsakič, ko je kaka neravnina. Pojaha luknjo ali kolesnico na AC, pa avto zaplava. Vem iz izkušenj, ker sem imel na enem avtu slabe amortizerje.

zmaga.gif


Novinc, pejt na eno slabšo cesto. Al pa najdi kako manjšo luknjo v ovniku. Pelji se normalno skozi ovninek in pojahaj luknjo. Če prestavi, potem je ena izmed možnosti amortizer.
 

Marlboro

Pripravnik
18. apr 2012
83
0
6
Jaz imam čisto drugačne izkušnje z amortizerji. Na enem avtu imam že kako leto počenega in konstanto vleče v eno smer, na drugem imam H&R gewinde za 1k eur tist se dokaj normalno pelje, tretji ima neke mehke H&R in se samo ziba (plava čez ovinke), spet četrti ima original.. in nikdar ni nobenega prestavljajo. Ni mi logično da bi zaradi fedrov avto pri višjih hitrostih prestavilo. Jaz sumim na optiko. In če si slučajno roke menjal brez da bi optiko naredil je to to. Sicer ti bodo pa na optiki povedali, kaj je narobe oz kje imaš zračnost (čeprav. če je nekje luft bi te tudi pri nizkih hitrosti nosilo).
Tukaj je lahko 100 stvari narobe, sam pa amortizerje ne bi štel zraven.
Čimhitreje in čimceneje to zrihtaj
smile-1.gif