evo malo sem ti tako na hitro prevedel, če še kaj ne veš pa vprašaj pa ti do jutri naredim!
1 slika
Motorno zavoro lahko izklopiš s gumbom, ki je na sliki. Potem te opozori na možnost spodrsavanja vozila, če je cestišče spolzko. Pol so navodila kako delati z obemazavorama hkrati torej tako motorno kot nožno. Kot voznik tovornjaka verjetno veš kako se to dela, so bolj specialne besede napisane pa če slučajno ne znaš z obena delat ti lahko potem še prevedem samo povej mi.
2 slika
delovanje motorne zavore je odvisno od obratov motorja (večji obrati bolj dela) Če ima vozilo ABS se ob vklopu le - tega motorna zavora avtomatsko izklopi. Če ima vozilo ZF intarder se motorna zavora avtomatsko vkplopi od 6 prestave.Pol so neka navodila o skupnem delovanju motorne zavore in zf retarderja, govorijo pa o tem da obrati lahko hitro padejo ob delovanju obeh zavor hkrati.
3 ventilator
Defrost uporabiš takrat, ko imaš zarošene šipe, vse zračnike usmeriš v šipe in daš na max. moč.
4 in naprej pa je delovanje klime. To verjetno veš kak klima deluje, če pa bi vseeno rad prevod pa reci sam ti ga prej kot jutri ne bom mogel narest, če ti kaj ni jasno vprašaj pa boma probala rešit problem!