Prenovljeni Tesla Model 3

2. jul 2020
5.098
6.651
113
Kak strel mimo so ti žmigovci bo pokazal čas s strankami.
Novinarji so pa zadnja leta pri Tesli marsikaj ocenili kot strel mimo, pa ni bilo temu tako.

Fanboy detected.

Gumbi namesto palčk za smerokaze niso nič novega, in ugani - nikoli se niso prijeli, ker so butasta stvar. Mercedes, SAAB, Isuzu, Ferari, Citroen... vsi so poiskušali pa ni šlo. Zdaj bo pa Tesla res izumila toplo vodo in ta se bo prijela! Majkemi!

Tesla je itak status simbol. Zasedajo vrh nezanesljivosti avtomobilov, okvare obsegajo pa od zamakanja dežja do izklopov avta med vožnjo, kar nakazuje na šlamparije med celim procesom razvoja in proizvodnje. Pa ne vlačit nemških premij v debato. Razen Mercedesa je vse ostalo (manjše) skropucalo (od Tesle).
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Če mene vprašaš, bi zadnji display vrgel ven in dal volanske palčke nazaj.
Ampak podobno sem menil o celem kupu Tesla trikov, pa v praksi zamenjal mnenje.

Ima pa novi model kamero spodaj odspredaj na odbijaču. Samo ker je na zelo izpostavljeni točki, zna biti fail zaradi dežja, umazanije, da ne omenjam, ko kak kamen prileti vanjo.

Skratka, če se ne mudi, je za počakat kako leto, da se s terena pritečejo praktične izkušnje, zajebi in podobne zadeve.
Pa Tesla, ko so zadeve prehudo fucked up tudi čez noč spremeni. Se ne čaka 6 let na prenovo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.482
5.023
113
Pri raznih pongruntavščinah se člove
Čakaj, da se kak genialec spomni, da bi knofe na volanu nadomestil s touch kontrolami na volanu. Tudi za smernike. Spet bodo fanboyi vzklikali, kako odlična ideja je to. V ozadju pa samo nižji stroški.
Več bodo prihranili tako, da si boš ruknil telefon v nosilec v sredini volana in bo na njem tekla app, kjer boš imel to, kar med vožnjo misliš uporabljati. Saj vsi denimo ne rabijo ravno smerokazov in ni treba, da zasedajo prostor na prvem ekranu aplikacije.
:evil:
 
  • Haha
Reactions: MrDaco

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.238
2.517
113
Fanboy detected.

Gumbi namesto palčk za smerokaze niso nič novega, in ugani - nikoli se niso prijeli, ker so butasta stvar. Mercedes, SAAB, Isuzu, Ferari, Citroen... vsi so poiskušali pa ni šlo. Zdaj bo pa Tesla res izumila toplo vodo in ta se bo prijela! Majkemi!

Tesla je itak status simbol. Zasedajo vrh nezanesljivosti avtomobilov, okvare obsegajo pa od zamakanja dežja do izklopov avta med vožnjo, kar nakazuje na šlamparije med celim procesom razvoja in proizvodnje. Pa ne vlačit nemških premij v debato. Razen Mercedesa je vse ostalo (manjše) skropucalo (od Tesle).
To me pa res zanima kateri model.

Za Gameboy, konzola, tablica, tuchscreen generacije je mogoče ročka nek arhaični ostanek. Konec koncev pa gre meni max. na jetra samo ena ročka za vse na mečki.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.946
6.987
113
Bjorn je ocenil gumbe kot dobra resitev za high speed voznjo, da takrat ne rabis spuscat volana.
Teslac je pa itak kot vcasih hondas, to trga asfalt.
 
  • Haha
Reactions: sad

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Ne razumem edino kako pisete da je v smeri pocenitev, ce je cena ista. nek teh. napredek pa je povsod... pocenitev je pol za teslo, ne za kupce.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.238
2.517
113
CX iz 70. let - oni z enim volanskim krakom.
No tega glih ne moreš primerjat z gumbi na sredini volana. Tako je imelo kar nekaj modelov v tistem času, se mi zdi da še LNA, mogoče še BX določene generacije. Intuitivno so ti gumbi pri CX še vedno tam nekje kot ročke.

Citroen_CX_dashboard_satellite.jpg
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ne razumem edino kako pisete da je v smeri pocenitev, ce je cena ista. nek teh. napredek pa je povsod... pocenitev je pol za teslo, ne za kupce.

So dodali nekaj bonbončkov in je cena ostala dokaj ista.
- boljša zvočna izolacija, vključno z vsemi stekli
- hlajeni sedeži
- izboljšano podvozje
- boljši zvočni sistem
- boljši materiali v notranjosti
- display za zadnjo klop
- lažji, bolj aerodinamični = večji doseg
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Samo pričakovanje običajne avto-industrije je, da napreduje predvsem cena. Ponavadi 15% gor za vsak facelift. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Sej že po logiki inflacije bi moralo it gor, če ne gre se je pa za vprašat kje je zanka. Pomojem tko kot tista čokolada ali pa štručka ki že 5 let isto stane, samo vsako leto jo je par gramov manj.

To da ni nobene ročke več v avtu je najbrž samo najbolj očiten/viden del prihrankov. Vprašanje kaj so potem pod plehom oklestili. Recimo kakšna kilca bakra manj v navitjih motorja, pa kakšna celica manj v baterijskem kompletu (kljub isti nazivni kapaciteti). Na papirju vse super, v praksi pa je lahko recimo tale "facelift" povsem nekaj drugega kot dosedanja 3 (v negativnem smislu). Dokler s tem spodbujajo prodajo in cena delnice ne pade je Musku vseeno kaj bo, sej najbrž se je že naveličal tesle in bo kmalu prodal vse in šel novim projektom naproti.