Prenovljena severna obvoznica

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Presneto dvomim, da bi bil prepoceni. Potem bi za časa SFRJ lahko potegnili več avtocest.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Saj podoben primer imaš kar pri nam: MOL in KPL. Kpl redno dobiva posle, izgubo pa se pokriva na druge načine, v vsakem primeru pa preko meščanov in je na koncu še dražje. Pri zunanjih firmah izgube ne bi plačevali davkoplačevalci.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.620
113
še v SLO - ampak komaj
Razen preko konsolidacije (državnih) bank ...
rolleyes-1.gif


nategnjentakalpatak.press
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
A ti naštejem kaj vse nam bodo prinesle hidroelektrarne v bližini? Je tista preplastitev lokalne ceste zaradi gradnje AC drobiž v primerjavi s tem.
Ampak o teh elektrarnah govorijo za desetletja, pa se bojim da jih jaz ne bom dočakal. Do takrat pa.....
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.531
2.909
113
v lokalni ostariji
je pa tako, da trenutno najbolje uspevajo firme ki imajo svoje "resource". npr trgograd, suštar, strabag... svoji kamnolomi/separacije... ostali težko zravn pridejo ker ti dajejo surovine po dumping ceni... res dumping...
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.333
9.568
113
EU
KSZ.
Danes sem se peljal skozi krožni promet (Rondo - Ljutomer, Beltinci, Lipovci, Rakičan) v smeri proti Rakičanu in Murski Soboti.
Takoj po izvozu iz rondoja so na sveže preplastili cesto v dolžini kakšnega slabega kilometra.
Kakovost dela katastrofalna. Cesta je valovita in avto skače, kot da bi konja jahal.
Stara asvalt je prej bil raven, in je avto mirno peljal
cry12bpy.gif

Je sploh kašen nadzor in prevzem, po opravljenem delu.
bonk.gif
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
To jaz opažam že zadnjih nekaj let. Po vseh preplastitvah je cesta valovita. Kot da bi valarji imeli jajčasta kolesa, ko valjajo asvalt.
 

Slayer

Zelenc'
16. jan 2017
11
0
1
Se še komu zdi, da je severerna obvoznica od razcepa Zadobrova proti Tomačevevem po zadnjem sneženju v občutno slabšem stanju kot prej? Enako opažam tudi na nekaterih drugih cestah po Ljubljani, ki so bile že prej obup. Recimo Zaloška.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Tudi meni se zdi tako - mraz in slaba izvedba oz. projekt so naredili svoje. Je pa to odsek, ki se bo prenavljal naslednji, čeprav projekti še niso pripravljeni, torej mirno lahko rečemo še vsaj 2 leti nič.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Ravno o tem sem govoril s fotrom, ki je bil nadzorni ko so prvič delali severno obvoznico (ima prav izobrazbo nizke gradnje in 30+ let izkušenj z delom na skupnosti za ceste, SCT, Primorje itd..., zdaj pa je v penziji).

Problem je menda tudi v valjanju. Mojstri so se tega učili dolga leta, potem je šlo pa z propadom SCT in Primorja to vse v penzijo ali pa delat kam ven. Umetniki, ki se tega lotevajo sedaj, pa vidimo kako naredijo. ena taka "caka" je recimo da je treba začeti valjar ustavljati že vsaj 15 metrov prej, preden bi radi da se ustavi. Saj se ga da ustaviti prej, samo potem narine asfalt in nastanejo gube, ki z prostim očesom niso vidne, se pa čutijo pri vožnji.

Pa nasploh so ceste zdaj slabše: diletacije so slabe, material predolgo čaka v tovornjakih, podloge se slabo pripravijo itd... Sej lahko da so to vse buče, samo prav očitna je recimo sprememba, ko se par dni voziš po nemčiji in potem prideš na te naše grbine.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Ravno o tem sem govoril s fotrom, ki je bil nadzorni ko so prvič delali severno obvoznico (ima prav izobrazbo nizke gradnje in 30+ let izkušenj z delom na skupnosti za ceste, SCT, Primorje itd..., zdaj pa je v penziji).

Problem je menda tudi v valjanju. Mojstri so se tega učili dolga leta, potem je šlo pa z propadom SCT in Primorja to vse v penzijo ali pa delat kam ven. Umetniki, ki se tega lotevajo sedaj, pa vidimo kako naredijo. ena taka "caka" je recimo da je treba začeti valjar ustavljati že vsaj 15 metrov prej, preden bi radi da se ustavi. Saj se ga da ustaviti prej, samo potem narine asfalt in nastanejo gube, ki z prostim očesom niso vidne, se pa čutijo pri vožnji.

Pa nasploh so ceste zdaj slabše: diletacije so slabe, material predolgo čaka v tovornjakih, podloge se slabo pripravijo itd... Sej lahko da so to vse buče, samo prav očitna je recimo sprememba, ko se par dni voziš po nemčiji in potem prideš na te naše grbine.
Bi se strinjal.
Recimo lep primer je ''obnova'' ceste v Pivki pri železniški postaji. Ko sem se prvič peljal tam čez, sem potem vprašal, kdaj bodo zaključni sloj dali čez, ker je zadeva slabše narejena kot pa je bila stara ''razsuta'' cesta. Sploh so problem jaški, kjer se je okoli očitno asfalt posedel in imaš sedaj ''letalnice''.
uf-1.gif
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.050
119
63
Doma
Pa vLogatcu skozi drevored prav tako, se mi zdi da je sedaj ko ni več betonskih plošč skoraj slabše kot prej....
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Želeli ste, poslušajte ... merilo za izbor izvajalca je najnižja cena, kaj mislite, da je potem rezultat?
smile-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.745
15.802
113
467716-post_slo.gif


Bo po kakšnem čudnem naključju morda kdo za to odgovarjal? Saj vem, da smo v Sloveniji a vseeno...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Kdo pa naj odgovarja, saj je tako že dolgo dolgo časa. Vlada naj spremeni zakonodajo javnega naročanja po avstrijskem zgledu in jo naj tudi IZVAJA. Pa bomo mogoče res dobili kvaliteto, tudi če za kak večji denar. Sedaj pa dobimo polizdelke po cenah iz kitajskih diskontov. Poceni je že, a je zanič.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Ceste z luknjami so varnejše, ker se vozi počasneje
evil.gif

V Sloveniji bi sploh morali novince na valjarju dati na prehitevalne pasove večpasovnih cest. Da vozniki ugotovijo, da obstaja tudi vozni pas.