Ravno o tem sem govoril s fotrom, ki je bil nadzorni ko so prvič delali severno obvoznico (ima prav izobrazbo nizke gradnje in 30+ let izkušenj z delom na skupnosti za ceste, SCT, Primorje itd..., zdaj pa je v penziji).
Problem je menda tudi v valjanju. Mojstri so se tega učili dolga leta, potem je šlo pa z propadom SCT in Primorja to vse v penzijo ali pa delat kam ven. Umetniki, ki se tega lotevajo sedaj, pa vidimo kako naredijo. ena taka "caka" je recimo da je treba začeti valjar ustavljati že vsaj 15 metrov prej, preden bi radi da se ustavi. Saj se ga da ustaviti prej, samo potem narine asfalt in nastanejo gube, ki z prostim očesom niso vidne, se pa čutijo pri vožnji.
Pa nasploh so ceste zdaj slabše: diletacije so slabe, material predolgo čaka v tovornjakih, podloge se slabo pripravijo itd... Sej lahko da so to vse buče, samo prav očitna je recimo sprememba, ko se par dni voziš po nemčiji in potem prideš na te naše grbine.