Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Zakon vse to že omogoča, nerealne ponudbe lahko naročnik izloči. Prav tako lahko naročnik definira svojo lestvico, kako vrednoti ponudbe in videl sem že točkovanje po odstopanju od povprečja, kjer se najvišja in najnižja ponudba izloči. V gradbeništvu ne bi smel biti problem niti določiti, kako ravno zvaljana mora biti cesta, saj gre za dokaj preprosto merljive reči.
Sam sicer na teh novih odsekih nekih resnih problemov ne zaznavam. Res pa je, da ne vozim premium športnih vozil, temveč čisto povprečne avte. Najbolj tečna avtocesta v okolici mi je v življenju bila nekdanje stanje betonskih odsekov proti Gradcu.
Ja samo potem gre pritožba na pritožbo in leto je naokrog ker ni nobene sankcije. Ti povem primer sicer ne iz gradbeništva, odpiranje ponudb 6 ponudnikov ponudbe A= 100(vzemino referenco), B 95, C 90, D 80, E 60, C ugovarja da E ponuja dumpinško ceno, drugi krog C 45, E 50 ostali ostanejo na istem oz. nekaj % manj. C zniža za 50% ponudbo zdaj ostali govorijo o dumpinški ceni. Za 50 bo projekt en navaden zmazek nič vreden in bo po treba ponovna izdelava (kar je kasneje tudi bilo) ampak jebiga ga, javno naročilo velja najnižja cena.
Ravno včeraj sem gledal neko prepiranja glede stentov. Ne vem zakaj se v teh primerih ne pogleda malo ven, koliko za te zadeve plačujejo recimo avtrijci in potem imeto to za osnovi za izbiro.
Fotr je rekel še da opaža da nihče nič ne zavrne. Včasih je ibl nadzorni "car" in če je rekel da ni ok se je rušilo, skupaj z penali za zamude vred, danes je pa kar vse ok.