Prenovljena severna obvoznica

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Zakon vse to že omogoča, nerealne ponudbe lahko naročnik izloči. Prav tako lahko naročnik definira svojo lestvico, kako vrednoti ponudbe in videl sem že točkovanje po odstopanju od povprečja, kjer se najvišja in najnižja ponudba izloči. V gradbeništvu ne bi smel biti problem niti določiti, kako ravno zvaljana mora biti cesta, saj gre za dokaj preprosto merljive reči.
Sam sicer na teh novih odsekih nekih resnih problemov ne zaznavam. Res pa je, da ne vozim premium športnih vozil, temveč čisto povprečne avte. Najbolj tečna avtocesta v okolici mi je v življenju bila nekdanje stanje betonskih odsekov proti Gradcu.

Ja samo potem gre pritožba na pritožbo in leto je naokrog ker ni nobene sankcije. Ti povem primer sicer ne iz gradbeništva, odpiranje ponudb 6 ponudnikov ponudbe A= 100(vzemino referenco), B 95, C 90, D 80, E 60, C ugovarja da E ponuja dumpinško ceno, drugi krog C 45, E 50 ostali ostanejo na istem oz. nekaj % manj. C zniža za 50% ponudbo zdaj ostali govorijo o dumpinški ceni. Za 50 bo projekt en navaden zmazek nič vreden in bo po treba ponovna izdelava (kar je kasneje tudi bilo) ampak jebiga ga, javno naročilo velja najnižja cena.

Ravno včeraj sem gledal neko prepiranja glede stentov. Ne vem zakaj se v teh primerih ne pogleda malo ven, koliko za te zadeve plačujejo recimo avtrijci in potem imeto to za osnovi za izbiro.

Fotr je rekel še da opaža da nihče nič ne zavrne. Včasih je ibl nadzorni "car" in če je rekel da ni ok se je rušilo, skupaj z penali za zamude vred, danes je pa kar vse ok.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Zakon vse to že omogoča, nerealne ponudbe lahko naročnik izloči. Prav tako lahko naročnik definira svojo lestvico, kako vrednoti ponudbe in videl sem že točkovanje po odstopanju od povprečja, kjer se najvišja in najnižja ponudba izloči. V gradbeništvu ne bi smel biti problem niti določiti, kako ravno zvaljana mora biti cesta, saj gre za dokaj preprosto merljive reči.
Sam sicer na teh novih odsekih nekih resnih problemov ne zaznavam. Res pa je, da ne vozim premium športnih vozil, temveč čisto povprečne avte. Najbolj tečna avtocesta v okolici mi je v življenju bila nekdanje stanje betonskih odsekov proti Gradcu.

Ja samo potem gre pritožba na pritožbo in leto je naokrog ker ni nobene sankcije. Ti povem primer sicer ne iz gradbeništva, odpiranje ponudb 6 ponudnikov ponudbe A= 100(vzemino referenco), B 95, C 90, D 80, E 60, C ugovarja da E ponuja dumpinško ceno, drugi krog C 45, E 50 ostali ostanejo na istem oz. nekaj % manj. C zniža za 50% ponudbo zdaj ostali govorijo o dumpinški ceni. Za 50 bo projekt en navaden zmazek nič vreden in bo po treba ponovna izdelava (kar je kasneje tudi bilo) ampak jebiga ga, javno naročilo velja najnižja cena.

hysterical-1.gif


redface-1.gif


tongue-1.gif
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.531
2.909
113
v lokalni ostariji
ibiza a mislš da zdej nadzorni niso zajebani? so. potem se pa proba kje drugje nategnt k se ne vidi... ker a veš, ne more biti kvaliteta taka če ni plačana. ne gre. pa lahko vsi modrujejo o tem "da b mogla bit"...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Fotr je rekel še da opaža da nihče nič ne zavrne. Včasih je ibl nadzorni "car" in če je rekel da ni ok se je rušilo, skupaj z penali za zamude vred, danes je pa kar vse ok.
Vidim en razlog v tem: včasih so bile cene take, da tudi če so razbili in na novo delali, so gradbeniki še bili v plusu, danes so v minusu že brez tega. Če danes nadzorni zaukaže rušenje nečesa sumljivega, ga bo napizdil naročnik (= država ali občina), in ga bo on najebal, zato ker bo tisti ****** rok ogrožen. Državi se že lep čas jebe za kvaliteto, važno je, da je čim ceneje in da je spoštovan nerealističen rok, ki si ga je ona postavila.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.745
15.802
113
In kaj vse pa bi bilo potrebno postoriti, da se tukaj kaj spremeni?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.734
113
Spremenit ustavi, ker pravi da v SI ima oblast ljudstvo. A ljudstvo je glupo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
In kaj vse pa bi bilo potrebno postoriti, da se tukaj kaj spremeni?
Ne kaj dosti. Javni razpisi na nivoju Avstrije bi zelo izboljšali kvaliteto projektov in izvedbe, kvaliteta bi dobila svojo ceno, inženirji pa bi mogoče spet bili plačani malo več od Mercatorjevih prodajalk. Kar je seveda greh kaj takega omeniti za lokalnim šankom.
rolleyes-1.gif

Kolikor smo pizdili čez SCT, Primorje in njihovo kvaliteto del podobne v "zlatih časih" cestogradnje, je treba priznati, da so bili vgrajeni asfalti takrat precej bolj ravni kot danes, nadzorni pa so se potrudili, da so stvari narejene tako, kot piše v projektih. Znanje je bilo, znali so reševati probleme, danes pa ...
Druga zgodba je, da projektanti cest marsikje niso dimenzionirali dovolj močno za današnji promet zaradi preskromnih prometnih napovedi, ampak napovedovati stvari za 20 let naprej je lahko problematično
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.531
2.909
113
v lokalni ostariji
V prihodnost vidi samo slogarca v kugli. Keber ima prav. Tako je stanje in tako stanje hoce narod. Treba pocen treba hitr... Drgac novinarcki pisejo in modrujejo...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Meni se še ne zdi, odvisno po katerem pasu se voziš. Je pa res, da se počasi vsak dan tali led spodaj milimeter za milimetrom in lahko upade. Bodo pa zato dodatne razpoke.