Prenovljena severna obvoznica

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.771
6.166
113
blizu močvirne prestolnice
Nič ne veš. Enkrat tolčeš čez dumping, drugič jih zagovarjaš. Če bi bile kolikor toliko normalne firme, nebi šle pod ceno oziroma nebi šle v poden potem pa čakajo na anekse. Take firme morajo propasti!
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Javno znana skrivnost je, da gredo določeni izvajalci vnaprej pod ceno, z že vnaprejšnjim vedenjem da podizvajalca ali dveh (ali več njih) pač ne bodo plačali. Pol se pa pejd...
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.531
2.910
113
v lokalni ostariji
8888 dej se ti nauč brat, potem pa se vključij v debato. dumping je dejansko problem. a sem kje rekel da ni? ker se gredo dumping je potem rezultat tak kot je
ampak največji problem so kar naročniki ter novinarji, ki namesto da bi poskrbeli, da take firme nebi dobile posla spodbujajo dumping (ker drugače je itak vse predrago ) drugače takoj pišejo kako je lahko nekaj tako zelo drago...

saj večina firm je že propadla če si pozabil. veliko jih še bo... sej komunale vedno težje dobijo podizvajalce. ker ne moreš za tako male denarje delat... ampak eni morajo preživet in se prostituirajo "za male pare"...
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik alesn pravi:
Sedaj se vsako jutro, ko je še tema, vozim po prenovljeni severni LJ obvoznici. Vsakič, ko se zapeljem na ta (prenovljeni) odsek, se avto začne tresti. Na enem delu so nov asfalt štukali tako površno, da se kar močno zatrese, kot bi zapeljal v manjšo luknjo. V glavnem, nova asfaltna površina je katastrofalna. Sramota za izvajalca del.
Se bom zapeljal še po dnevi, da vidim kako izgleda.
vozim se vsak dan od brda do smartinske, pa nimam tega obcutka
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.669
6.708
113
pri taščici
Pol se pa pejt podjetništvo.
In nikomur se nič ne zgodi. Ne po uradni poti, ne preko divjega zahoda.
Mi je bila nekoliko poznana zadeva. Sem moral kar nekaj časa delati dumping ponudbe, na katerega je vodstvo dalo še konkretni popust na koncu. Ko pa sem na začetku izrazil dvom v tako delo, sem jih pa slišal kot....da ne bi znal steti do pet.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
In taki nebi smeli dobiti dela.
Seveda ne.
Zdaj mi pa napiši razpis, ki bo goljufe izločil in izbral najboljšega ponudnika. Nekoga z najboljšim price/performance.
Tole me zelo spominja na tisto zgodbo s policaji in gumami. Tam niti ni šlo za goljufe, samo za najcenejšo (še sprejemljivo) ponudbo.
Pol pa vik in krik s strani novinarejv in javnosti. Kaj bi sploh radi?
Imeli so Lassa gume, so se drli, da so zanič (saj so res
rolleyes-1.gif
), čeprav zadoščajo vsem predpisom, tudi razpisnim pogojem.
Če bi imeli Continental ali Goodyear bi se drli da razmetavajo z denarjem.
Če bi bil Kumho, bi se drli da podpirajo tujce, namesto da bi imeli "domač" proizvod (Sava).
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
mah, daj sedajle v sloveniji narediti nekaj 10+ nadstropnih blokov.....
talno ploščo pa gor montažno hišo še nekako skupaj spravimo.

Bi bilo zanimivo biti kak teden na gradbišču na bavarcu. Me res zanima kako tam zadeva funkcionira.
Ter kako bo na koncu objekt funkcioniral.

Glede na videno v zadnjih letih (enostanovanjske hise, veliko njih) se sploh ne cudim, da se v "javnem" sektorju to dogaja. Sej nihce ne dela s svojim dnarjem, ko je pa pizdarja pa itq nobenga se niso na kol... Ce res zajebes vec-sto-stanovanjske bloke gres mogoce malo sedet, ajebiga.
Ze ko pride privatnik k investitorju na sestanek, in da se on pripelje z bumfo, je cena takoj druga. Nadzor ni nobenega, ker, dejmo šparat pa naj stane kolkor hoce, po tem je pa jok... Pustimo dejstvo, da mnogi izvajalci ne poznajo fair-playa in naredijo "svoje" brez ozira na ostale izvajalce (ker vodja in nadzor nista udarla po mizi) in po tem je celotni sektor na slabem glasu, ker je en butl naredil omet pred vodovodarjem, ker pac ga malo briga, on je svoje naredil
rolleyes-1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Upoštevaj tudi to, da se je dumping začel tolerirat in spodbujat predvem od takrat, ko se je ugotovilo, da tudi baroni z zasoljenimi cenami delajo slabe izdelke. Takrat se je slabo delalo predvsem namerno, da je bilo čim več dobička ... danes se slabo dela, ker je cena temu primerna.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.734
113
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
Citat:
Uporabnik alesn pravi:
Sedaj se vsako jutro, ko je še tema, vozim po prenovljeni severni LJ obvoznici. Vsakič, ko se zapeljem na ta (prenovljeni) odsek, se avto začne tresti. Na enem delu so nov asfalt štukali tako površno, da se kar močno zatrese, kot bi zapeljal v manjšo luknjo. V glavnem, nova asfaltna površina je katastrofalna. Sramota za izvajalca del.
Se bom zapeljal še po dnevi, da vidim kako izgleda.
vozim se vsak dan od brda do smartinske, pa nimam tega obcutka

Obcutka nimas, ker avto lepo pozira neravnine. Sem se peljal in je to dalec od tega, da bi bilo ravno. Amortizerji cel cas delajo. Na novih odsekih bi moral avto iti kot da lebdi.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:da tudi baroni z zasoljenimi cenami delajo slabe izdelke.
To so gostilniške floskule, mithbustersa pa tega nista nikoli zares potrdila. Ko se je pojavil en tuji izvajalec, ki je obljubljal, da bo naredil ceneje, se je še kardinal vključil, da bi dobil več, ker z obljubljeno ceno ni mogel priti skozi. Pri nas je bil hobi lokalnih skupnosti, da se ob gradnji avtocesta dobi še kaka lokalna cesta, ker so jo težka vozila uničila. Ali je cesta odprta za tovorni promet ali ni? Drugega ni. In ti "dodatki" so stali kar nekaj % avtoceste.
Rešitev za javna naročila je mogoče ta, da podizvajalcev ni in lahko za posamezne sklope del konkurirajo zelo majhni izvajalci. Projekt naj na manjše dele razbije že naročnik in med več izvajalci vodi nadzor in sinhronizacijo. Vem, da je to zelo težko in stresno, ampak zakaj bi moralo biti stresno samo v zasebnem sektorju?
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.531
2.910
113
v lokalni ostariji
pepe tukaj se strinjam s teboj. naj naročnik lepo dela koordinacijo med "malimi" ampak ni jim to v interesu zato dobijo raje enega velikega pa naj on dobi pod izvajalce in podizvajalci podpodizvajalce...

ob avtocestah se je še marsikatera cesta popravila obnovila, zgradil kakšen nadvoz podvoz itd... vse skupaj se je pa na koncu predstavilo, da je cena gradnje avtoceste takoooo visoka (na tiste ostale zadeve se je pa pozabilo... in na stroške odkupa... kateri niso bili nizki, dokler se ni uzakoila razlastitev)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Bila je še ena možnost. Ker je bil dolgoročni program izgradnje avtocest, bi lahko DARS za gradnjo ustanovil lastno podjetje in večino odsekov gradil kar sam. Samo špice bi dal na razpis. Enako sedaj obnovitvena dela, ki so stalna vsako leto.
Verjamem, da se to ni zgodilo izključno zato, ker noben v politiki ni verjel, da bo to ceneje. In gotovo ne bi bilo.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
V Domžalah se redno obnavlja ceste in so v dobrem stanju. Letos so tudi čez avgust kompletno prenovili most čez Kamniško bistrico pri Mercatorju.
Ne vem pod katero občino spada cesta Kamnik-Domžale, same jame. Zdaj pa nekaj pobirajo dol samo vrhnji sloj, ne vem a bodo resno dajali novo plasti na totalno zanič podlago.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
To, kar praviš, se gredo samo v Romuniji (in še to samo poskusno). Ni to tako enostavno, niti pri obnovah.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.531
2.910
113
v lokalni ostariji
pepe samo a veš kakšen aparat bi bil zaposlen, tudi ko nebi bilo dela (obnov, gradnje...)

numy to je zadnji trend v tistih koncih, obnova asfalta "na brzino"
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Tudi gradbeniki so morali imeti nekaj rezerve za sušne mesece. Težko me boš prepričal, da teoretično DARS z lastno ekipo ne bi mogel biti nekaj 10 % cenejši od najetih gradbenikov.
Zato ker:
- bi DARS svoje kapacitete na svojih delih lahko dokaj poljubno razporejal, saj sam dirigira tempo,
- za par let vnaprej bi lahko vedel, kdaj bo rabil kateri stroj in koliko ur ga bo rabil. Tu so lahko veliki prihranki proti tistemu, ki mora imeti opremo in ekipo, da lahko konkurira na razpisu, ne ve pa, če ga bo dobil.
- bi bil dovolj velik kupec, da dobi rabate prav take kot gradbeniki,
- v času suhih mesecev bi lahko delal vse kar delajo gradbeniki, ko dela ni dovolj. Denimo iskal delo v tujini, imel sezonske zaposlitve, dajal opremo v najem, si sam izposojal opremo...
- ne rabi rezerviranih sredstev za bančne garancije, ko konkurira na razpisu...
- in na koncu najbolje, če bo zguba, bo pa država pokrila...

Gre seveda za socialistični princip gospodarstva v katerega jaz bistveno manj verjamem kot ti. In vem, da ne bi bilo ceneje. Ampak na papirju bi moralo biti krepko ceneje.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
problem je, ker bi bil DARS prepoceni in bi kot tak predstavljal nelojalno konkurenco ostalim gradbenim podjetjem. takšna situacija je namreč v gradbeni projektivi, kjer nekatera državna "podjetja" (npr. fakultete) projektirajo za dampinške cene, saj pol dela naredijo študentje v obliki raznih seminarskih nalog, profesorji pa so itak že plačani v sklopu univerze in jim je vsakršen dodaten dobiček zgolj bonus.
enako bi se zgodilo tudi v izvajalstvu, kjer bi DARS v "sušnih" mesecih lahko dajal dampinške ponudbe za druga gradbena dela, izgubo pa pokrival na lastnem avtocestnem programu.
poleg tega pa ideja o favoriziranem gradbenem podjetju nikakor ne gre skozi pri pridobivanju EU sredstev.