Evo posredujem vam malo komunikacije s serviserjem
JAZ
Pozdravljeni
Pišem vam v zvezi z rdečim hyundajom I 30
In sicer na njem ni potrebne nobene menjave olja ali bilo katerega filtra. Zanima me če ste poslali email na hyundai Slovenija, kaj ste napisali in kaj so vam odgovorili (v kolikor so vam že odgovorili).
V servisnih intervalih ni nikjer navedeno kontrola verige ali njena menjava. Tudi garancija ni bila odvzeta kljub predelavi avta na plin (tega niso zavedli v servisno knjigo).
Hočem pa, da mi napišete pisno po elektronski pošti zakaj je prišlo do preskok verige. Ne vem sicer zakaj trdite, da je menjava oljne ga filtra povezana z nadaljnjo garancijo na menjane dele, ker mi tudi na XXX pri poblacenem serviserji niso montirali originalnega filtra ampak filter znamke FIAM.
Po opravljenem popravilu želim vzet domov vse menjave dele (kot smo se tudi predhodno dogovorili).
ONI
Pozdravljeni.
Na vašo zahtevo vam ne bomo menjali olja in oljnega filtra.
Kar se pa tiče preskoka verige in zakaj se je to zgodilo, pa vam mi ne moremo dati odgovora, ker nismo zato pooblaščeni.
Za kvaliteto materiala in morebitnih napak na materialu pa se obrnite na dobavitelja materiala HYUNDAI AVTO TRADE Ljubljana.
Glede vgradnje neoriginalnih nadomestnih delov pa odgovarja tisti, ki je takšne dele vgradil.( xxx ali kdor koli).
Jaz
Pozdravljeni
Če ne morete podati odgovora na to kaj se je to zgodilo pa lahko opišete stanje kako je bilo ko ste motor razstavili. Je bil napenjalec v svoji končni legi koliko zračnosti je imela veriga.... Kot posledica preskoka verige se je verjetno zgodilo, da so ventili v darili po batu.... V kakem stanju je bila vodna črpalka...
Oni
Pozdravljen
Pri odprtju motorja smo ugotovili da vam je veriga preskočila za štiri zobe tako da so se poškodovali ventili.
V kakšni legi je bil napenjalec na motorju žal ne moreš videti.
Ventile bomo zamenjali kakor tudi vodno črpalko ki je že rahlo spušča.
Ves material ki ga bomo zamenjali, vam bomo zložili v škatlo in vam bomo priložili.
Jaz
Pozdravljeni
Napenjalec verige je lepo viden od strani. Povejte mi prosim koliko zračnosti je imela veriga.
Je pa zanimivo, da ko smo govorili po telefonu in v živo ste vedeli povedat marsikaj, zdaj pa nemorete odgovorit na dve preprostivprašanji.
1. Koliko zračnosti je imela veriga?
2. V kakem stanju je bil napenjalec?
Pozdravljeni
Preden sem vam pripeljal vatomobil ste rekli da boste poslali dopis uvozniku. Nevem zakj jaz tega dopisa nemorem videt oziroma mi ga nemorete poslati na elektronsko pošto. Avtomobil je moja last, jaz plačam popravilo in imam pravico vedet kaj ste napisali uvozniku kake slike ste jim poslali (v kolikor jih ste) in kaj so vam odgovorili. Tukaj se nemorete zgovarjat na nobeno poslovno skrivnost, prepoved... ker imam pravico vedet kaj se z mojim avtom godi oziroma dogaja.
ONI
Spoštovani.
Sedaj vam zadnjič odgovarjam in sicer je tako, da je naš generalni zastopnik preveril po številki šasije kakšno je staje vašega avtomobila, kako je bilo servisirano. Spodaj vam posredujemo njihov odgovor, tako da boste vedeli, da ni skrivnosti glede vašega avtomobila .
Glede napenjalca na videno ne moremo dajat izjav. Tehnično mnenje morate dobiti pri generalnem uvozniku delov,ali pri sodno zapriseženem cenilcu.
Za verigo pa sledeči odgovor kot za napenjalec.
ODGOVOR
Po pregledu servisne zgodovine za vozilo Hyundai i30 1.6 GLS vašo prošnjo za pomoč pri financiranju popravila zavračamo.
Zadnji redni servis na vozilu je bil opravljen 31.07.2012 pri 96841 km. Osnovni pogoj, ki mora biti izpolnjen za odobritev pomoči pri financiranju popravila, so opravljeni redni servisi. Program vzdrževanja predvideva redne servise na 20.000 km oz. 1 leto (pogoj, ki je izpolnjen prej).
JAZ
Pozdravljeni
Upam da te pošte ne razumete narobe. Jaz samo želim izvedet zakaj je do tega prišlo, ker popravilo ni ravno poceni. Mislim pa, da sem do tega odgovora upravičen.
V kolikor niste vi pristojni za take odgovore se bom obrnil na hyundai avto trade, ker je od tega odgovora odvisno če bom še kdaj vozil avto znamke Hyundai ali ne.
Lep pozdrav
ONI
Spoštovani
Res vam ne morem povedat zakaj je prišlo do okvare.
Prosim posvetujte se z tehnično službo na Hyundaju.
Lep pozdrav.
Po tem emajlu sem avto prevzel in komedija se nadaljuje