POZOR Hyundai i30

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Uveljavitev kulance v tvojem primeru je odvisna od dobre volje proizvajalca. V kolikor bi teh primerov z verigami bilo več, bi tovarna priznala stroške v cilju ohranjanja dobrega imena. Število okvar verig verjetno še ni preseglo kritično točko, da bi se tovarna in zastopnik zganila.
grims-1.gif

če BMW to ne stori kjer so stroški popravila preko 2k€,dvomim da bo to hyundai storil

BMW to stori v kolikor je avto servisiran na pooblaščencu in ima manj kot 200k prevoženih.
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
125
Včeraj je imel sin na servisu (tudi uradni zastopnik za Hyundai) svojega i30. Ker je pri določenem številu obratov (med 2000 in 2500) iz motorja prihajal nenavaden zvok, je seveda tudi na osnovi zapisov na Alterju prosil za pojasnilo glede verige.

Odgovor je bil, da ne vedo za kakšno sistemsko napako teh motorjev, da pa je možnost takšne okvare pri motorjih, ki niso redno servisirani. Težava nastane, ker je napenjalec verige odvisen od pritiska olja, kar pomeni da je zaradi onesnaženega olja (filter ni redno zamenjan) možnost da se zamašijo ali močno zmanjšajo kanali za olje pri napenjalcih. Rešitev je - redni predpisani servisi z izvedbo del, ki jih predvideva proizvajalec.

Težava na sinovem i30 je bila drugje - delno odvit zaščitni pokrov izpuha in ta je pri omenjenih obratih zavibriral, torej nič resnega.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Citat:
Uporabnik oriolus pravi:
Težava nastane, ker je napenjalec verige odvisen od pritiska olja, kar pomeni da je zaradi onesnaženega olja (filter ni redno zamenjan) možnost da se zamašijo ali močno zmanjšajo kanali za olje pri napenjalcih.

Torej napenjalec ne drži vedno enako napete verige ampak ima dinamičen razpon, kontrolira ga pa tlak olja? C&b komentar prosim!?
grin1.gif


Ker v tem primeru je "indični krog" sklenjen in bilokakšno neuradno servisiranje vašega kia-hyundaia s 7let garancije pomeni da bo v primeru strgane verige kriv oljni filter (pa še dokažejo lahko).

Me pa zanima koliko stanejo oljni filtri na hyundaju?
grin1.gif
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
125
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi: Torej napenjalec ne drži vedno enako napete verige ampak ima dinamičen razpon, kontrolira ga pa tlak olja? C&b komentar prosim!?
Približno tako sva s sinom razumela razlago (bil sem zraven - 'taksi'), najprej pri sprejemu, nato pa še iz ust mehanika, ki je avto pregledal. Da bi imel Hyundai kakšne posebne, svoje filtre, pa ne vem.
Vem le to, da bom po teh informacijah tudi pri svojem Matrix-u obvezno menjal filter pri vsaki menjavi olja. In da bom prav tako vedno uporabil le olje, ki ga Hyundai priporoča ( še enkrat hvala, Alterju za nasvete in KameleONU-u še posebej!), torej Shell, kajti sedaj je tudi moj problem (OPIS) izginil, olja ne 'pije' več.

LP
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik oriolus pravi:
Težava nastane, ker je napenjalec verige odvisen od pritiska olja, kar pomeni da je zaradi onesnaženega olja (filter ni redno zamenjan) možnost da se zamašijo ali močno zmanjšajo kanali za olje pri napenjalcih.

Torej napenjalec ne drži vedno enako napete verige ampak ima dinamičen razpon, kontrolira ga pa tlak olja? C&b komentar prosim!?
grin1.gif


Ker v tem primeru je "indični krog" sklenjen in bilokakšno neuradno servisiranje vašega kia-hyundaia s 7let garancije pomeni da bo v primeru strgane verige kriv oljni filter (pa še dokažejo lahko).

Me pa zanima koliko stanejo oljni filtri na hyundaju?
grin1.gif
Ta pa je bosa..torej, ko ni pritiska je veriga odšponana, pa še nekaj sekund kasneje, da se pritisk olja stabilizira? to pa bi bil sistem ja..hvala lepa za tako koreto.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
smile-1.gif
a nimate strojniki reka...kdor maže ta vozi?

Ko sname verigo korejcu je koreta....kaj je pol VAGov TSI...2x koreta....BMW 3x koreta?
evil.gif
(ce gledamo ceno avta&servisa)

No evo vam LL intervale....
 

janko

Pripravnik
12. nov 2007
173
21
18
Napenjalec je lahko na pritisk olja, vendar ima napenjalec račno ali zobke, ko ob obrabi preskoči za zob, ne more nazaj.
LP Janko
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.452
9.743
113
EU
Posnetki napenjalca, sprednja stran..
avr-IMG-49.jpg


Zadnja stran napenjalca, ki se naslanja na blok motorja.. Desno se vidi luknja za olje.

q6r-IMG-49.jpg


Zobata letev in zaskočka sta nepoškodovana. Deluje enosmerno. Bat spušča ven nazaj pa mu ne dovoli.

f5-IMG-49.jpg


Letev obrnem za 180 stopinj, da dobim bat ven.

ilv-IMG-49.jpg


ia4-IMG-49.jpg


Bat ima skozi izvrtano luknjo za mazanje, kar da naslutiti da mu potisk ne daja olje, ampak izključno vzmet.
Komplet sem dal na ženino digitalno tehtnico, in prek bata stiskal vzmet do začetnega položaja. Tehtnica je pokazala sedem kilogramov
grims-1.gif


lwb-IMG-49.jpg


Bat sem stisnil nazaj, da lahko zapnem zobato letev.

tgj-IMG-49.jpg


Napenjalec sestavim nazaj.

23p-IMG-49.jpg


Pogled na sprednji del bata in lukno.

orj-IMG-49.jpg


Zob ki enosmerno spušča letev je lepo razviden in deluje OK.

5lo-IMG-49.jpg



Na podlagi tega lahko sklepamo da napenjalec ne deluje hidravlično na pritisk olja, ampak mehansko s pritiskom vzmeti. Če bi bil hidravlični nebi imel luknje skozi. Olje je tukaj samo zaradi mazanja in ne ustvarjanja pritiska.
Ko se bat enkrat premakne ven in napne verigo, zobata letev mu ne pusti več iti nazaj. Tako da pritisk olja tukaj nima nobene vloge. Pri ugašnjenem motorju bat zaradi zobate letve ostane v zadnjem napetem položaju.

Torej, teorije serviserjev nimajo osnove, ker nimajo pojma kaj govorijo.
10.gif
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
125
popravljeno - sem še enkrat pogledal video
Še to: očitno sta naju je s sinom sprejemnik in mehanik na HyundaiTrade (AvtoBinck) servisu zavajala z informacijo o napakah pri napenjalcu!

In ker sem to zavajajočo informacijo posredoval tudi na Alter-ju, se vsem opravičujem!
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
No krasno...potem rabimo se nekoga na Hyundai/Kmag (AndrejB bi bil idealen
cheer.gif
)

Da nam pogleda kataloske na VIN od 1.6cvvt motorja od ketne in napenjalca v MicroCAT od letnikov 2008...2009...in zadnji je bil 2011
smile-1.gif


i30ownersclub.com nazadnje ni odprlo (naj kdo proba)...tam sem zasledil ok debato o tem problemu!
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Pa tudi teorija z zabasanim filtrom ne drži. Skozi filter ne gre olje ko je motor vgasnjen. Meni je veriga preskočila ob vžigu motorja, takrat še pumpa ne naredi pritiska olja na napenjalec. Tadržat bi ga moral izključno zobataq letev vendar zaradi preraztegnjene verige tega nemore in preskoči kot v video posnetku.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Fora je da je oboje odpovedalo...

Veriga se je prekomerno raztegnila...napenjalec pa je prisel v svojo skrajno lego na rašpli...pa se vedno ni blo zadosti zategnjeno...

Kje je AndrejB ko ga rabis
smile-1.gif


Mu vrnemo za vse kave ki nam jih je ponujal v debatah... Sam kataloske naj javi BEFORE/AFTER
grin1.gif


al pa kdo drug z online MicroCATom za Hy/Kia
wink-1.gif
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Skratka jajca-Lada je imela verigo, precej dolgo in če se je obrabil napenjalec je pač ropotala, ni šlo v franže kot pri teh novodobnih kračah..ja pa tak olje, pa tak filter, pa intervali menjave, pa ne vem kaj še. Avto (če mu lahko tako rečemo) zahteva več pozornosti kot otrok jeb.enti.
smile-1.gif
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Evo posredujem vam malo komunikacije s serviserjem

JAZ

Pozdravljeni
Pišem vam v zvezi z rdečim hyundajom I 30
In sicer na njem ni potrebne nobene menjave olja ali bilo katerega filtra. Zanima me če ste poslali email na hyundai Slovenija, kaj ste napisali in kaj so vam odgovorili (v kolikor so vam že odgovorili).
V servisnih intervalih ni nikjer navedeno kontrola verige ali njena menjava. Tudi garancija ni bila odvzeta kljub predelavi avta na plin (tega niso zavedli v servisno knjigo).

Hočem pa, da mi napišete pisno po elektronski pošti zakaj je prišlo do preskok verige. Ne vem sicer zakaj trdite, da je menjava oljne ga filtra povezana z nadaljnjo garancijo na menjane dele, ker mi tudi na XXX pri poblacenem serviserji niso montirali originalnega filtra ampak filter znamke FIAM.

Po opravljenem popravilu želim vzet domov vse menjave dele (kot smo se tudi predhodno dogovorili).

ONI

Pozdravljeni.

Na vašo zahtevo vam ne bomo menjali olja in oljnega filtra.
Kar se pa tiče preskoka verige in zakaj se je to zgodilo, pa vam mi ne moremo dati odgovora, ker nismo zato pooblaščeni.
Za kvaliteto materiala in morebitnih napak na materialu pa se obrnite na dobavitelja materiala HYUNDAI AVTO TRADE Ljubljana.
Glede vgradnje neoriginalnih nadomestnih delov pa odgovarja tisti, ki je takšne dele vgradil.( xxx ali kdor koli).


Jaz

Pozdravljeni

Če ne morete podati odgovora na to kaj se je to zgodilo pa lahko opišete stanje kako je bilo ko ste motor razstavili. Je bil napenjalec v svoji končni legi koliko zračnosti je imela veriga.... Kot posledica preskoka verige se je verjetno zgodilo, da so ventili v darili po batu.... V kakem stanju je bila vodna črpalka...

Oni

Pozdravljen
Pri odprtju motorja smo ugotovili da vam je veriga preskočila za štiri zobe tako da so se poškodovali ventili.
V kakšni legi je bil napenjalec na motorju žal ne moreš videti.
Ventile bomo zamenjali kakor tudi vodno črpalko ki je že rahlo spušča.
Ves material ki ga bomo zamenjali, vam bomo zložili v škatlo in vam bomo priložili.

Jaz

Pozdravljeni

Napenjalec verige je lepo viden od strani. Povejte mi prosim koliko zračnosti je imela veriga.

Je pa zanimivo, da ko smo govorili po telefonu in v živo ste vedeli povedat marsikaj, zdaj pa nemorete odgovorit na dve preprostivprašanji.

1. Koliko zračnosti je imela veriga?
2. V kakem stanju je bil napenjalec?


Pozdravljeni

Preden sem vam pripeljal vatomobil ste rekli da boste poslali dopis uvozniku. Nevem zakj jaz tega dopisa nemorem videt oziroma mi ga nemorete poslati na elektronsko pošto. Avtomobil je moja last, jaz plačam popravilo in imam pravico vedet kaj ste napisali uvozniku kake slike ste jim poslali (v kolikor jih ste) in kaj so vam odgovorili. Tukaj se nemorete zgovarjat na nobeno poslovno skrivnost, prepoved... ker imam pravico vedet kaj se z mojim avtom godi oziroma dogaja.

ONI

Spoštovani.

Sedaj vam zadnjič odgovarjam in sicer je tako, da je naš generalni zastopnik preveril po številki šasije kakšno je staje vašega avtomobila, kako je bilo servisirano. Spodaj vam posredujemo njihov odgovor, tako da boste vedeli, da ni skrivnosti glede vašega avtomobila .

Glede napenjalca na videno ne moremo dajat izjav. Tehnično mnenje morate dobiti pri generalnem uvozniku delov,ali pri sodno zapriseženem cenilcu.
Za verigo pa sledeči odgovor kot za napenjalec.


ODGOVOR

Po pregledu servisne zgodovine za vozilo Hyundai i30 1.6 GLS vašo prošnjo za pomoč pri financiranju popravila zavračamo.

Zadnji redni servis na vozilu je bil opravljen 31.07.2012 pri 96841 km. Osnovni pogoj, ki mora biti izpolnjen za odobritev pomoči pri financiranju popravila, so opravljeni redni servisi. Program vzdrževanja predvideva redne servise na 20.000 km oz. 1 leto (pogoj, ki je izpolnjen prej).


JAZ

Pozdravljeni

Upam da te pošte ne razumete narobe. Jaz samo želim izvedet zakaj je do tega prišlo, ker popravilo ni ravno poceni. Mislim pa, da sem do tega odgovora upravičen.
V kolikor niste vi pristojni za take odgovore se bom obrnil na hyundai avto trade, ker je od tega odgovora odvisno če bom še kdaj vozil avto znamke Hyundai ali ne.

Lep pozdrav

ONI

Spoštovani
Res vam ne morem povedat zakaj je prišlo do okvare.
Prosim posvetujte se z tehnično službo na Hyundaju.
Lep pozdrav.

Po tem emajlu sem avto prevzel in komedija se nadaljuje
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.452
9.743
113
EU
Olje je napeljano skozi napenjalec izključno zaradi mazanja napenjalca in verige. Ne vidim ali ima blok motorja še kakšno dodatno kalibrirano luknjo skozi katero brizga olje na verigo.
Tako je popolnoma neutemeljeno serviserjevo pogojevanje garancije na opravljeno delo z menjavo filtra, ker ni bil siguren ali ima filter zadosten pretok olja
bonk.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Šrot od šrota bi rekel če bi bil žleht. Ker nisem, pač sumim na "konstrikcijsko" napako in na šparanje z materialom. Po mojem mnenju je napaka v tem, da napenjalec ni sposoben kompenzirati raztezka verige (npr malce drugačna lokacija vgradnje napenjalca ali pa daljši hod bi to lahko preprečila), veriga pa pač tudi ni čudo tehnike, če se je tako raztegnila (šparanje materiala).

Zakaja tako menim? Pri katrci (ki je nekje v tej temi tudi omenjena), sem verigo menjal pri cca 160.000 prevoženih. Ne ker je ropotala in ne ker je bilo pričakovati preskok, ampak avta se ni več dalo naštelati, da bi letel kot nekoč. No, noter sem dal drugo verigo, oba zobnika in napenjalec, seveda vse skupaj poceni (žblj kvalitete). Zaradi tega sem imel motor v drvarnici na štriku, da sem lahko zrihtal kot je treba. Avto je spet šel ko hudič, ampak ne dolgo. Nekje okrog 185.000 prevoženih (se pravi dobrih 20.000 po menjavi) je bilo stanje precej slabše. Ko sem hudiča še enkrat odprl je bilo kaj videti - veriga mnogo bolj raztegnjena kot original, zobniki zaradi raztegnjene verige precej poglodani ... . Skratka, material ko krof. No, napake nisem ponovil in naslednja verzija je delala bp do prodaje avta. Kupil sem samo kvalitetnejšo verigo, zobnike in napenjalec pa dal nazaj original, ki sem ju imel še doma
smile-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Aja, katrca je imela prav tako mehanizem za blokado šponarja, luknja pa je bila v velikosti dize - olje je sicer teklo skozi, je pa tudi oljni pritisk dejansko napenjal verigo.