Štorija se nadaljuje po prevzemu avta in sicer z reklamacijo
JAZ
Pozdravljeni
Kot prvo bi vam rad reklamiral račun ker na nem piše, da nisem vzel zamenjanih delov s seboj. Opazil sem tudi nemirno delovanje motorja v prostem teku. Pri izpušnem loncu pa se sliši pridušeno pokanje.
Na računu sem opazil tudi da ste napisali, da ne dovolim menjave izpušnih ventilov kar ni res. Vi ste hoteli zamenjat izpušne ventile preventivo, jaz pa tega nisem dovolil in sem vam rekel citiram "če so izpušni ventili še dobri jih ni potrebno menjavat".
ONI
Spoštovani
Kot imate na računu napisano da niste vzeli delov s sabo to je splošna opomba.
Dele smo vam dali vse zraven,in ste jih odpeljali.
Kar se tiče ventilov ste striktno naglasili da tudi kolega ni menjal izpušnih ventilov,in jih tudi vi ne boste.
V prvi fazi ste zahtevali menjavo samo verige,kar pa se je izkazalo za zgrešeno, CELO OLJA IN FILTRA NISTE PUSTILI MENJAT.
POSEBEJ BI VAS OPOZORIL DA IMASTE GARANCIJO SAMO NA VGRAJENE DELE PO RAČUNO.
To vam odgovarjam na oba meila v bodoče več ne komentiram saj je vse jasno okrog vašega popravila.
Lep pozdrav.
JAZ
Ne zahteval sem popravilo avta moja ugotovitev je bila preskok verige. Vi niste vedeli niti če sta veriga in napenjalec dobra ali ne tako da se vprašam zakaj ste ju potem zamenjali (če niste za to poblaščeni da rečete če je veriva raztegnjena in ali je napenjalec zanič ).
Sicer pa je vsa komunikacija razvidna iz elektronskih sporočil.
Pa to tudi ni tako pomembno
Niste mi odgovorili na vprasanje nemirni tek motorja in pridušeno pokanje iz izpuha pri prostem teku.
Lep pozdrav
ONI
Spoštovani.
Glede nemirnega teka motorja pa samo to,če bi nam dovolili popravilo po naše,da bi vse zamenjali čeprav preventivno bi motor tekel bolj mirno.
Pokanja iz izpušne cevi pa tukaj nismo zaznali.
Lep pozdrav.
In tukaj mi je počil film. Pošto sem naslovil na servis in uvoznika.
JAZ
Pozdravljeni
Zopet vam pišem v zvezi z reklamacijo. Tokrat sem sam ugotovil vašo napako in sicer ima avto prenizke obrate v prostem teku, česar pred vašim popravilom ni bilo. Zato se kot posledica sliši tudi pridušeno pokanje iz izpušne cevi.
K prejšni reklamaciji bi dodal nestrokovno montažo plinske napeljave. Plinsko napeljavo bi morali povrniti v prvotno stanje kot je bila pred demontažo. V kolikor tega niste sposobni naredit povejte, da na vaše stroške zapeljem avto na drugi servis, ki je za take stvari usposobljen ali pa to sposoben zopet strokovno pritrdit, kot je bilo prej. Vi ste imeli možnost, da me odslovite ter napotit na drugi servis, v klolikor se na plinsko napeljavo ne spoznate.
Servis sem plačal z gotovino 1242,00 EUR zato zahtevam, da mi avto popravite tako kot je treba, drugače bomo vključil še druge za to pristojne oragane razne internetne forume, časopis in televizijo.
V prilogi vam pošiljam slike.
Za HYUNDAI AVTOTRADE d.o.o.
Prosim, da se pogovorite z gospodom xxxxxxx in malo preverite njegovo strokovnost servisa.
G. xxxxx bi kar preventivno menjal tudi izpušne ventile brez, da bi probal če so vredu. Čudi me, da ni hotel preventivno menjat tudi menjalnika ali pa vseh žarnic na avtomobilu, saj tudi obstaja verjetnost, da se kaj od tega pokvari.
Vam pišem z tem razlogom, ker bi vsak serviser po moji oceni ob reklamaciji lahko vsaj odpisal naj pridem k njim, da si mojo ugotovitev ogledajo in podajo njihovo "strokovno" mnenje, ki ga kot vidite iz preostale elektronske pošte sploh nimajo oziroma nočejo podat. V kolikor pa niso sposobni napisat mnenja ali napake mislim, da bi se morali obrnit na strokovno pomoč k vam ali kateri drugi servis.
Žalostno v tej zgodbi (tragikomediji) je to, da bi mi vsak garažni serviser vedo povedat več o stanju avta, kot so na poblaščenem servisu. To meče salbo luč na servis in celotno znamko HYUNDAI.
Od gospoda xxxxx sem zahteval izključno komunikacijo preko elektronske pošte ker mi je ob vsakem obisku razlagal neke pravljice, ki jih po elektronski pošti ni upal napisat ali drugače povedano mi je lagal, vendar sam ni vedel da vem verjetno o motorjih več kot on. Kar se mi je zdelo najbolj smešno je da je krivil oljni filter znamke MAHLE za preskok verige, češ, da mora izmeriti pretok ola skozi filter ...
Še najbolj razumen in prijazen je bil g. xxxxxxxxxxxxx z katerim sem tudi govoril po telefonu in mi je glede preskoka verige vedel povedat največ, čeprav situacije ni niti videl. Zato bi se mu za vse iformacije rad osebno zahvalil.
V kolikor želite lahko pošlem še več slik.
Dosegljiv sem tudi na telefonsko številko xxxxxxxxx
Lep pozdrav in hvala za odgovor
P.S.
Pozabil sem pripisat, da tako pritrjena plinska inštalacija v avtu verjetno nebi zdržala naslednjih 10000km.
ONI (serviser samo meni)
Spoštovani
Kot vidim iz navedenega ste verjetno pravi strokovnjak za avtomobilske motorje, zato bi morali vedet, da obrate v prostem teku uravnava računalnik kateri dobi podatke iz raznih senzorjev na motorju .
Naše napake v vašem primeru NI, saj smo naredili točno to, kar ste naročili oziroma dovolili.
Kar se tiče plinske naprave, je pa zmontirana nazaj točno tako kot je bila prej.
Veseli me da ste tudi pisali tudi generalnemu uvozniku.
Če bo potrebno, bomo mi zahtevali pregled vozila pri sodnem izvedencu, predstavili bomo dokumentacijo iz katere je razvidno kakšno popravilo je bilo dovoljeno.
Naj vam še sporočim da je naš servis strokoven na vseh področjih.
In še to bi vam napisal, da vsi postopki bodo nekaj stali in ker ni nobene krivde na naši strani, bomo vse predali odvetniku ki bo vse predal sodišču.
Preko sodišča bomo zahtevali povrnitev stroškov in vašo javno opravičilo.
Lep pozdrav,