POZOR Hyundai i30

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Ja pritegnjeni so bili na max..zdaj so pa kao zanič.
drgač pa poden-pol mašine zamenjat zaradi šalabajzarstva.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.369
5.650
113
Ja mislim da so se drazji od unih na feltnah
smile-1.gif
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.451
9.740
113
EU
Žena je sklenila kupiti novega Hyundaja, ker je stari "nikoli ni pustil na cedilu" dobrih deset let. Seveda je zaskrbljeno spremljala vsemogoče dogodivščine z verigo na Alterju okrog te znamke. Odločila se je za Hyundai i10 s polno opremo. Lepo sva se odpravila naročit avto pri trgovcu. Na poti sem jo prepričal naj mimogrede neobvezno pogleda še par drugih ponudb trgovcev mimo katerih smo se peljali. Po podrobnem tehtanju ponudb je sklenila da le ostane zvesta znaku "H". Dokaz je na spodnji sliki
cheer.gif


 
Nazadnje urejeno:

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Raje nov avto, kot fasada in nova okna na bajti. Pa tud če je vikend....

Ni ne vikend in ne bajta. Bajta je na levi strani slike in se ne vidi.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.081
6.931
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik hitcher pravi:
Kolk imaš to grdo zložena drva
evil.gif
Zelo pomemben podatek. Sicer pa so bistveno bolje zložena kot kakšna ki so kot iz škatlice. Te drva na sliki bodo suha, tista pa?
Sam nikoli ne posvečam lepoti zlaganja drv.
Gonzo:glede na pretekle izkušnje in renome, se je odločila bolje kot i10.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Trije primeri pa presodite sami:
1. BMW 525D pol leta sem v garanciji hodil na servis, ker se je med vožnjo prižigala lučka za zadnjo premo (fatalna napaka), čeprav je s premo bilo kao vse OK. Sistem so večkrat resetirali in jaz sem vozil dalje. Ko je bil potem avto dva meseca iz garancije pa je "računalnik" čudežno pokazal napako na zadnji premi in potrebo po njeni zamenjavi - Juhu! Sem jim kar rekel, da naj v Nemčijo pišejo, da stranka že pol leta reklamira isto napako in da ne bom plačal popravila oz. zahtevam kulanco. Odgovor servisa je bil, da računalnik pač prej ni pokazal te napake. Odgovor zastopnika - zamenja se zadnja prema, material plačajo oni, delo jaz. Po prevzemu vozila, nikoli nobenega računa! Seveda pooblaščen servis. Rezime: zadovoljen!
2. Fiat Ducato X250 3.0 Iveco mašina, avtodom (to pomeni nobenega gonjenja čez 120 na uro, je pa vedno polno naložen). Avto star 4 leta (garancija 2 leti!), prevoženih točno 99.000, servisiran vedno na Triglav avtu celo v krajših intervalih kot predpisano. Polomljeni ležaji v menjalniku,... v glavnem totalka menjalnika. Napaka je baje povezana s "premočno" mašino za ročni menjalnik, oz. vožnjo v visoki prestavi in prenizkih vrtljajih - tako se pač vozimo - in potem pride do zvijanja gredi in loma ležajev in vsega ostalega. Napaka zelo pogosta na avtodomih, vendar v masi prodanih vozil premalo, da bi jo priznali kot tovarniško napako. Uvoznik zavrnil kulanco (neuradno bi jo priznali do eno leto po preteku garancije). Ponudili tovarniško obnovljen menjalnik s PAZI SAD 3 letno garancijo, servis dal konkreten popust na material in delo. Čeprav je peklo po žepu sem bil konec koncev zadovoljen.
3. Citroen C5, reden servis na pooblaščenem servisu. Menjava olja in filtra. Naslednji dan tik pred vožnjo v Francijo opazim kapljice olja pod avtom v garaži. OK so malo polili po plastični podlogi motorja in se je pač sedaj scedilo dol. V Sežani na črpalki je za mano že špura in manjka dober liter olja. Kličem Citroen asistenco: vaš avto nima več asistence, ker je star 4 leta,... Jaz vztrajam, da je napaka njihovega serviserja,... Oni me ne j.be 5%. Servis Citroen v Sežani ne dela ob sobotah,... Po nasvetu edinega prijaznega Citroenovca iz centralnega servisa v Kopru grem na Vulco servis v Sežani. Mojster ugotovi, da šprica olje iz filtra. Odvije filter in notri sploh ni tesnila. Najde eno staro tesnilo na panku in zavije, dolijemo olje in evo dela. Takoj po SMSu napišem kaj se mi je zgodilo na servis in prosim, da premislijo kaj bodo naredili. Po enem tednu (ko sem se vrnil) grem na servis in mi šef servisa (direktor) prodaja buče, da so preverili vse "interne poti" materiala in da je tesnilo bilo sigurno vgrajeno, da pa se jim je že zgodilo, da je olje požrlo tesnilo (mislim pa koji trotl sem jaz?). V glavnem zahteval sem menjavo filtra (s tesnilom
smile-1.gif
), olja in seveda pranje motorja, kar so vse naredili, jaz pa sem dokončno menjal servis. Rezime mislim, da ni potreben.

Tako samo v premislek.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.369
5.650
113
2) Iveco 3.0.....kako je to v praxsi zgledalo predno se je (za)lomilo?
Kaksni zvoki...al samo iz danes na jutri lom?

Kateri letniki so mel probleme?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Fiat Ducato z Iveco 3.0 mašino 159KM.
wink-1.gif


V bistvu iz danes na jutri. Ko sem se odpeljal z Debelega rtiča je malo žvižgal menjalnik in po nasvetu kolega, ki je tudi serviser - pa ne za Fiate - sem se previdno odpeljal čez SLO v MB. Nekje pri LJ je že ornk žvižgal, v MB pa sem še komaj speljal s križišča. Ampak avto je še laufal do servisa.
Danes vem, da bi že v Kopru poklical asistenco in se pustil odvleči na servis - mogoče bi bilo popravilo kakih 500€ max.

Problem ni v letniku ampak v kombinaciji močna mašina, relativno šibek menjalnik, visok navor, nizki obrati in 3,5+T stalna naloženost. Mi je serviser takoj rekel, da sem vozil v nizkih obratih (kar je res) s previsoko prestavo. Mi je svetoval, da čim manj pod 2000 obratov in bo za večno. Zanimivo, da sem potem s testiranjem ugotovil, da dejansko v 5 prestavi z višjimi obrati (cca 200-300) porabi manj kot v 6 - ne velja za visoke obrate - tam nekje +-2000.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.369
5.650
113
Ja masina je bomba...160 ma obicno turbino...180 ma variabilno...

Na AC sem skos v 6ti...tm 90-100km/h...1800-2100 obratov..upam da ne zaruzi sred Tunguzije kje...za 1x bp..ne bom pa hvalil da ne bo kaj...
smile-1.gif
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Ni AC problem, problem je 6. v mestu pa 60-70 brzine, 1200 obratov, zadaj pa 3,5+T.
Pametno je reskirat 200-300€ da se menjalnik odpre in pogleda, če je že kaj opilkov not, če ni imaš dobro zapravljen denar, če je pa pač doplačaš za nove ležaje.
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.369
5.650
113
Lepo te prosim...v 6ti 60-70
cry12bpy.gif


To je za 4to...tud ce si prazen...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Ah daj ne s.ri.
wink-1.gif

Kaj ima zaribanje mašine s prenizkimi obrati (no razen slabšega mazanja)? Kdo pa bi "na izletu" skoz šaltal?

Čisto lepo se pelje po ravnem, dovolj navora in se tudi zvleče na 90 in več km. Je pa dejansko to precej nezdravo za menjalnik.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.369
5.650
113
Rekel sem v prispodobi...ker glede na opis voznega sloga...plus dopust
smile-1.gif


No rezultat je pa zjahan menjalnik
smile-1.gif


Mi ki nam je to delovno orodje in se nimamo casa cijazit po cestah se potemtakem nimamo bat okvare
grin1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.369
5.650
113
Aia se nekaj...

Ce ti bo kdaj gorela check engine lucka (dost pogost pojav)....je velika verjetnost za okvaro lopute na intercoolerju...splaca se ti zaokrozit med servisi....peugeot/citroen/fiat/iveco...

Te zna presenetit razlicna cena istega rezervnega dela...tud do 1/2 razlike
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Glede filtra olja... Tudi sam sem dobil vgrajen OEM filter, potrjen s strani proizvajalca (Motrio), ki je imel poškodovano tesnilo in mi je olje teklo po tleh in mazalo blok...
Po zamenjavi je sedaj OK že celo leto...
Tako da tole tvoje čisto pije vodo, da je bil filter brez tesnila v embalži.