POZOR Hyundai i30

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Na 1.4cvvt nimam takih opazanj...prakticno identicen motor...samo hodibatov so krajsi...

Lahko da mas preredko olje...oz acea C3 pa ti ropotajo ventili...sam dajem xW40 in dela tiho



vsekakor pa omeni glasnost (verige) na servisu...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Tud pri fotrovem 1.6CRDi (brez DPF)....postanejo ventili glasni po 10-15kkm....potem menjava olje in so s5 tihi do naslednje menjave

Tko da ga ni inžinirja ki me prepriča v LL interval menjave na 30 al pa clo 50kkm
smile-1.gif


Olje je v obeh mašinah shell helix ultra diesel 5w40....ja tud v bencinarja dajem diesel olje!
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Ja trenutno sem na dopusu, avto pa se vedno na servisu. Bati so vdarili po vrntilih zdaj je skupni strošek 1240EUR. Zgodilo se je točno to kot v videu.
Mam pa sedaj drzgi problem imam občutrk da serviser nekaj muti, zato sem mu začel pisat mejle in naenkrat mi nemore povedat zakaj je do tega prislo, nemore opisat niti v kakem legi je bil napenjalec, če je imela veriga kaj zračnosti inkoliko.
Edino kar je izjavil da so ugotovili da je veriga preskočila za 4 zobe in kot posledica so se poškodovali ventili.
Za vsa ostala vprašanja pa je pristojen uvoznik oz. sodni izvedenec.

Zdaj pa mene zanima, kako je on ugotovil da je potrebno menjat verigo z napenjalcem, če za to ni pristojen?
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
A je kdo zasledil to hibo na netu jaz z tablico težko kaj najdem. Bi pa bilo lepo če bi kaj stroška priznali samo ga zaenkrat nočejo.
 

twinman

Fizikalc
17. jul 2012
1.172
16
38
Ljubljana
Pri men je stvar daleč od kritične, vžge brez problemov samo pri višjih obratih in hladnem motorju je malo bolj izraženo šklopotanje, ki se potem umiri ob segreti mašini. Da se razumemo...gre za nek prizvok v motorju, ki ni full glasen. Bil sem na servisu pa ravno takrat ni blo slišat. KMAG mosjter je rekel, da naj jim pustim avto čez noč, da ga zjutraj hladnega vžgejo. Obenem se mi je pojavil še zvok kompresorja klime, a so rekli da je zadeva bolj kot ne v kakem nosilcu in posledičnih tresljajih in zvoku, ker klima še vedno dela na polno......imam še cca. 8000km do rednega. Stvar se ne poslabšuje, zato zaenkrat spremlajm in jim bom na servisu vse naročil, da pregledajo in zategnejo, kjer morajo. Takrat bom verjetno tud zvedel, če kje kaj priznajo. Ponavadi so na KMAGu razumni ob očitnih tovarniških hibah. Za ketno pa ne vem kaj bo, ker je avto naredil 175.000 in je še 2 tedna do 7 let, torej vseeno ven iz garancije.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Pred casom je bla na avtonetu ena kia ugodno...in pod opis da je preskocila kwtna...bencinarka...ne vem pa kjer motor (1.4 ali 1.6....2.0 ma etak jermen)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Ce imas se 2tedna do preteka..sedaj odpri nalog oz zahtevek na servisu in bi se moglo stet pod garancijo...tako smo mi turbino na dizlu zrihtal. .Dvomim da je pri kii drugace kot pri Hyundaiu...potem mas pa ne vem kolk garancije na opravljeno storitev
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Spregledal
smile-1.gif


A ze vejo...ce ne si rukn stevc na 145.769km
smile-1.gif
 

twinman

Fizikalc
17. jul 2012
1.172
16
38
Ljubljana
Ja servisiran je pri njih od novega. Tako, da bom probal raje dogovorno pridobit kako ugodnost v primeru popravila.
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Citat:
Uporabnik twinman pravi:
Pri men je stvar daleč od kritične, vžge brez problemov samo pri višjih obratih in hladnem motorju je malo bolj izraženo šklopotanje, ki se potem umiri ob segreti mašini. Da se razumemo...gre za nek prizvok v motorju, ki ni full glasen. Bil sem na servisu pa ravno takrat ni blo slišat. KMAG mosjter je rekel, da naj jim pustim avto čez noč, da ga zjutraj hladnega vžgejo. Obenem se mi je pojavil še zvok kompresorja klime, a so rekli da je zadeva bolj kot ne v kakem nosilcu in posledičnih tresljajih in zvoku, ker klima še vedno dela na polno......imam še cca. 8000km do rednega. Stvar se ne poslabšuje, zato zaenkrat spremlajm in jim bom na servisu vse naročil, da pregledajo in zategnejo, kjer morajo. Takrat bom verjetno tud zvedel, če kje kaj priznajo. Ponavadi so na KMAGu razumni ob očitnih tovarniških hibah. Za ketno pa ne vem kaj bo, ker je avto naredil 175.000 in je še 2 tedna do 7 let, torej vseeno ven iz garancije.

Moj nasvet

pri visjih obratih je to vrjetno veriga.
Probaj ga zjutraj vžgat mrzlega ti pa poslusaj na ropot verige. Slisal jo bos prvo sekundo ali 2, nato ropot izgine.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.452
9.743
113
EU
Pri preskoku verige sta dva možna vzroka:

- Veriga se je preveč raztegnila in ji prišla zunaj delovnega območja napenjalca, ki ni več imel delovnega giba za potreben zateg. Sledi menjava verige.
- Veriga je OK, vendar je napenjalec guznil in jo več ne zateguje, čeprav ima še zadosti delovnega giba. Sledi menjava napenjalca.

Tako ne gre da serviser zamenja oboje, ker pač ne ve kaj je v okvari. To lahko reče serviser pod kozolcem, ne pa pooblaščenec.
10.gif



Torej, ne more biti v okvari obojno hkrati. Serviser se mora izjasniti kaj je narobe,
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Nevem no, meni se zdi samoumevno da se zamenja oboje če se že enkrat podira pol motorja. Res pa da ne vozim korejca...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Si v zadnjem času morda menjal znamko in gradiacijo olja? Sem imel dokaj podoben problem (sicer pri drugačnem avtu in pri delno ogretem motorju) in je ropot po menjavi olja za drugačno znamko in gradiacijo izginil.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Nevem no, meni se zdi samoumevno da se zamenja oboje če se že enkrat podira pol motorja. Res pa da ne vozim korejca...

takodzer...isto kar velja za švaba velja tud za korejca
tongue-1.gif
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Ne ole sem imel vedo enako in sicer Eni i sint 5W30 z oznako acap a2 in a3
Ali lahko zahtevam uradno pojasnilo od uvoznika, da mi razlozi kaj je narobe ce serviser tega ni zmozen?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.452
9.743
113
EU
Serviser se verjetno izogiba direktnem odgovoru, da se ne zameri uvozniku. Med pogovorom ti bo znal povedati vzrok, pisnih izjav pa ne bo dajal.
Verigo ni problem izmerit koliko je dolga. Pooblaščenec ima te podatke za razliko od kozolčarja.
grims-1.gif

Napenjalec se da odpret in pogledat ali je kašen del polomljen in zakaj ne zadrži zategnjeni položaj. Naj serviser to pogleda in ti pove.Najboljše bi bilo ob tvoji prisotnosti.
Glede popravila. Mojster da kakšno garancijo na svoje delo, da ne boš zopet menjaval verig in ravnal ventile
confused-1.gif
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Serviser je reko, da da 2 leti garancije in neomejeno stevilo prevoženih km samo bi rad menjaval oljni filter ki je bil novi znontiran 1 dan preden se je to zgodilo. Nekaj je muto da ce ne zamenja olja nemore dat garancije.