Povečana poraba olja

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Za 1.5 ne vem...

1.4 ga ma(gledano iz kabine) pr karterju spredaj desno...1.8 pr karterju desno
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
@hoomzi in @Bajkman: problem je v tem, da bi moral za odvitje filtra imeti kar konkretno dvignjen avto, ker je treba odstraniti še del zaščitne pločevine, za kaj takega pa je dvigalka premalo (pa še moje telesne dimenzije niso najbolj primerne
wink-1.gif
) čep pa bi še lahko odvil.

Sicer pa je vse skupaj že rešeno. (sedaj se boste nekateri nasmejali, morda pa bo kakšnemu to tudi koristilo
wink-1.gif
)
Dejansko je bila poraba olja bistveno manjša, res da nekoliko večja od tiste prej, vendar daleč od problematične, cca 3 dcl/6000km
Zakaj sem potem sploh 'paničaril'?
Razlog je več kakor 'glup', pa vendar na nek način logičen, vendar nanj prej nisem pomislil: olje sem kontroliral po tem, ko sem avto le prestavil, nisem pa ga niti malo ogrel. Očitno je, da se je olje zaradi nizkih temperatur 'usedlo' na posameznih delih motorja v tolikšni meri, da ga je bilo v karterju precej manj. In rezultat je bil, da ga na kontrolni paličici ni bilo dovolj.
Ko pa sem včeraj, ko sem pričel razmišljati tudi o tej varianti, naredil nekaj kilometrov in nato parkiral, danes pa ponovno kontroliral nivo je ta 'glupa' možnost postala realnost...
In po vseh letih (43) 'izkušenj' z avtomobili, ki jih je bilo preko 20, razen zadnjih štirih sem večino servisiral kar sam, naredil sem tudi generalno popravilo na kakšnem, se mi sedaj zgodi nekaj takšnega.
Sedim v kotu in se sramujem
frown-1.gif


Še enkrat najlepša hvala vsem za pomoč in mnenja, ki so mi kljub vsemu veliko pomagala !

LP
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Saj se je 'jeza' že malo ohladila, še posebej, ko so mi povedali, da sploh nisem edini s takšnim problemom.
wink-1.gif


LP
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
kaj to maš pol mast namest olja v motorju da ti jo tok po motorju razmeče?

cca 10min k ugasneš maš že nazaj stanje na palčki....

Čimprej shella not pa stran od valvolina
wink-1.gif
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Kaže, da je ta Valvoline 10W-40 res bolj boga zadeva in bo ob prvi menjavi letel iz konkurence.
Predlogi so bili tudi za Shell gostote 5W-30, kaj misliš o tem?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Citat:
Uporabnik oriolus pravi:
Predlogi so bili tudi za Shell gostote 5W-30, kaj misliš o tem?

2x NE ker.....
shell 5w30 je preredek....pa še 52 eur = 5L
5w30 je za DPF dizle......tvoj motor ne rabi tega ( Ultra extra oznaka)

Moj izbor bi bil shell ultra ( BREZ Extra) 5w40...maš za 37eur 5Lu leclerku...lahko tud dizelsko varjanto ne bo nč narobe
Al pa HX7 (10w40)...mislim da je 26-28eur
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Torej to je urejeno.
Menjal sem olje in filter, za katerega se je izkazalo, da je dostopen z vrha, torej dvigovanje avtomobila ni potrebno.
Po nasvetu Kamele0N-a (hvala še enkrat!), sem kupil Shell olje v Lecrercu in sedaj bomo videli kako in kaj.
Po nekaj mesecih pa poročam o rezultatu.

LP
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.492
4.257
113
In zakaj menjavate olje prej kot je zahtevano od proizvajalca.
Sem že 2 golfa navozil od novega pa do 200000 km pa samo long life servisi na 30 000 pa nikoli problemov.
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Nič jih ne bo slišal, vsaj ne od mene
wink-1.gif

@CLIO15: verjetno nisi (dobro) prebral mojega prvega prispevka, problem je opisan tam.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Torej porabil je 3 deci olja v 6000km in zato ga je bilo potrebno menjat? Bi vsaj počakal do 10.000km.
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
@sandra: sem pač pri različnih avtomobilih doživel že toliko težav zaradi prepoznega reagiranja, da sem se odločil za preventivo.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
In zakaj menjavate olje prej kot je zahtevano od proizvajalca.
Sem že 2 golfa navozil od novega pa do 200000 km pa samo long life servisi na 30 000 pa nikoli problemov.


Saj do 200k še gre ...
grims-1.gif
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Citat:
Uporabnik oriolus pravi:
Torej to je urejeno.
Menjal sem olje in filter, za katerega se je izkazalo, da je dostopen z vrha, torej dvigovanje avtomobila ni potrebno.
Po nasvetu Kamele0N-a (hvala še enkrat!), sem kupil Shell olje v Lecrercu in sedaj bomo videli kako in kaj.
Po nekaj mesecih pa poročam o rezultatu.
LP
Tako, kakor sem obljubil - rezultat po menjavi olja, ki ga je priporočil 'Kamele00N', je po 5 mesecih in prevoženih dobrih 6000 km (ja, bolj malo se vozim
wink-1.gif
) stanje zopet normalno. To pomeni, da je olja še vedno toliko, kakor pri menjavi.
Torej je očitno v teh motorjih Shell zakon.
Upam, da bo ta moja potrditev nasvetov koristila še komu!

LP
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Javi ko bos med 10-15kkm takrat zacne ponavadi pit...lahko pa da bo vse ok