ma ne vem, če je problem samo s kitajci....oziroma pri njih....Vse dispute odprite ker mislim da Kitajci ponarejajo Tracking podatke.
Pri enem nakupu so me nategnili
zadnji, pa bom kar tu odgovoril....Tole s 'čakanjem' kitajske pošiljke v SLO se dogaja tudi meni, po trackingu naj bi bila pri nas že 3 tedne in pol, pa še nisem dobil nič. Dispute sem odprl včeraj, par ur pred iztekom.
Tole s 'čakanjem' kitajske pošiljke v SLO se dogaja tudi meni, po trackingu naj bi bila pri nas že 3 tedne in pol, pa še nisem dobil nič. Dispute sem odprl včeraj, par ur pred iztekom.
Bluziš ... povprečno mesečno naročim sigurno 3 drobnarije preko aliexpress in se še ni zgodilo, da bi tracking bil lažen.Po mojih izkušnjah, so ti trackingi in obvestila od AE povečini precej generični, da ne rečem fake. No, saj situacija z zastojem pošte je razumljiva, bolj je problem ker se AE (Ebay je nekoliko boljši kar se tega tiče) ni nič prilagodil z avtomatskim podaljšanjem rokov.
Bluziš ... povprečno mesečno naročim sigurno 3 drobnarije preko aliexpress in se še ni zgodilo, da bi tracking bil lažen.
En moj paket naj bi bil poslan 13.3. in naj bi po trckingu prevoznika še isti dan zapustil državo. Potem o njem ni bilo več sledu. Prevoznik naj bi bil neki Cainiao Super Economy Global in podatki o sledenju naj bi bili tudi na 17Track. Ta pa o tem prevozniku ne ve nič. Kaj naj bi mislil drugega, kot da je vse skupaj fejk. Čakam do 9.5., da bom sprožil disput.Bluziš ... povprečno mesečno naročim sigurno 3 drobnarije preko aliexpress in se še ni zgodilo, da bi tracking bil lažen.