Moj primer:
Napisal sem v postu #30, da imam dispute na AliExpressu.
Hec je, da prodajalec trdi in tako mi je tudi pisalo na AliExpressu, da je pošiljka v Sloveniji... Kot pri tebi...
In je rekel, da je kontaktiral China Post in da je pošiljka v Sloveniji.
Čakal sem do konca (datum minus 1 dan, ko še lahko odprem dispute), potem pa odprl dispute.
Dal vse - spletno stran za sledenje pri Pošti Slovenije (je tudi v angleščini), naj preveri(jo).
Potem sem poslal mail na
sledenje.posiljk@posta.si. Napisal sem, kaj pravi trgovec. Dobil sem odgovor, da pošiljke NI v Sloveniji in je "nekje" v tranzitu.
To sem natisnil, skeniral in poslal na Aliexpress v moj dispute. Pa napisal, naj uporabijo kak translate...
AliExpress je takoj dal polni refund.
Meni zgleda, da kitajski trgovci napišejo marsikaj in mislijo/upajo, da "bo šlo mimo", dobro pa je, da Aliexpress, kot krovna firma, tega ne dopušča...