V tem primeru gre za podjetje DPD, a tudi z ostalimi je bilo enako.
Naročim zadevo, pošljejo mi jo prek dostavne službe. Bi morali že včeraj, pa so šele danes. Včeraj sem poskrbel, da v dopoldanskem času nekdo prevzame pošiljko, danes nisem mogel (tudi v službi danes ne). Torej dobim jutri.
Zanima pa me sledeče: dostavljalec me je klical šele, ko je bil že pred hišo. In ker ni bilo nobenega, ki bi prevzel, je pač obrnil.
Kako imajo to rešeno? Bi bilo težko poklicat uro prej, preden še ne bi prišel na naslov ali je pač to tako, da razvažajo pakete po neki določeni poti (potem je itak vseeno, če te ni doma, saj bi šel itak po tej poti)? Ampak, če je poklical ob npr. 9.00 bi verjetno lahko tudi ob 8.00, pa mu ne bi blo treba hodit na naslov? A kako?
Se ne pritožujem. me nič ne bo stalo več zaradi tega, samo sprašujem ....
Naročim zadevo, pošljejo mi jo prek dostavne službe. Bi morali že včeraj, pa so šele danes. Včeraj sem poskrbel, da v dopoldanskem času nekdo prevzame pošiljko, danes nisem mogel (tudi v službi danes ne). Torej dobim jutri.
Zanima pa me sledeče: dostavljalec me je klical šele, ko je bil že pred hišo. In ker ni bilo nobenega, ki bi prevzel, je pač obrnil.
Kako imajo to rešeno? Bi bilo težko poklicat uro prej, preden še ne bi prišel na naslov ali je pač to tako, da razvažajo pakete po neki določeni poti (potem je itak vseeno, če te ni doma, saj bi šel itak po tej poti)? Ampak, če je poklical ob npr. 9.00 bi verjetno lahko tudi ob 8.00, pa mu ne bi blo treba hodit na naslov? A kako?
Se ne pritožujem. me nič ne bo stalo več zaradi tega, samo sprašujem ....