Ignoriraš, pa je rešeno. Če on ni resen, tudi tebi ni treba bit.
men so najboljši sms-i:
"kok je zadna cena", nič več in nič manj ni pisalo.
Mene je že en tak nategnil, da sem mu pripeljal telefon v Ljubljano. Sicer je s polurno zamudo prišel na dogovorjeno mesto, potem mi je pa ponujal za 20% nižjo ceno od dogovorjene. Seveda sem ga odpikal.Kar izvolite se vozit, samo pozabit je treba da je na drugi strani pacient, potem gre lažje. Meni pa šesti čut in ena izkušnja govori, da ko bom pripeljal v LJ bo našel (pazi: pacient!) 30 razlogov zakaj ne bo vzel. Ali se ob dogovrjeni uri spomnil da ne na viču in ne ob petih, ampak ob devetih na brezovici.
O zadnji ceni se strinjam, da se ne odgovarja. Jaz sem to vedno ignoriral.Na vprašanja o zadnji ceni se ne odgovarja. In na vprašanja če pripelješ v LJ tudi ne.
Ker vprašanje,: "kakšna je zadnja cena" ali "koliko je zadnja cena" , nikakor ni in ne more biti kulturno vprašanje, če je cena jasno napisana v oglasu. Kakšno podjebavanje je to? Kot sem že omenil, jaz sem takšna vprašanja vedno popolnoma ignoriral. S takimi butli se jaz ne pogovarjam in jim tudi ne bom ničesar prodal.Ne vem sicer kaj je narobe, če nekdo lepo kulturno vpraša kakšna je zadnja cena.
Tako je. Sicer naj se v oglas napiše: "cena po dogovoru".Zadnja cena je tista, ki je napisana v oglasu.
Kdor hoče barantati, naj gre v Turčijo
Zbijanje cene je ponavadi ob ogledu izdelka, ki ima npr. izrazite znake obrabe ali kozmetične napake, ki na oglasu niso bili vidni in ne, še preden ga vidiš.Ne vem sicer kaj je narobe, če nekdo lepo kulturno vpraša kakšna je zadnja cena.
Ker vprašanje,: "kakšna je zadnja cena" ali "koliko je zadnja cena" , nikakor ni in ne more biti kulturno vprašanje, če je cena jasno napisana v oglasu. Kakšno podjebavanje je to? Kot sem že omenil, jaz sem takšna vprašanja vedno popolnoma ignoriral. S takimi butli se jaz ne pogovarjam in jim tudi ne bom ničesar prodal.