Porsche/Škoda - popravilo v garanciji in doplačilo, da popravijo tako kot se gre

delavec44

Guru
17. dec 2012
1.678
1.018
113
Kar je naštel daj x2, ker najprej naredijo diagnostiko potem pa nabavijo dele, ker nič nimajo na lagerju.

Seveda se, potem ko ti dopizdi, tak avto prodaja kot odlično ohranjen :)
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113



Kaj pa tole... premija sicer s precej prevoženimi ampak za cel avto strškov popravil v tem času. 126k USD za popravila...
1676978803475.png
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.547
9.229
113
Hehe, preračunaj si, koliko te bi prišli samo redni servisi za tvoj avto in se čudi. Pa ne upoštevat Lujzka pod kozolcem z deli iz Kitajske.
Sem prepričan, da so v tej ceni tudi pnevmatike, tako da ta strošek ni noben hud strošek. Sploh, če se avto vozi kje na zahodu, kjer je ura mehanika 100 ali 200 eur.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

jezek

Guru
24. jul 2008
2.656
1.260
113
Normalen strosek za avdija, mi smo dajali po 10 do 15 jurjev letno za servise v firmi....se nabere
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
To moraš biti debil, da tako dolgo denar zabijaš v tak avto.
Ali pa javna uprava, tam je to tudi mogoče.
Daj no vzemi kalkulator v roke.

100 (kanadskih?) jurjev mehankarije za prevoženih 500 k v solidnem avtu (kar to je, sicer s pogonom na napačni strani) je *izjemno* poceni. To ni twingo, to je Shakira, človek božji.

Ta avto je svoje oddelal povsem korektno.
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: Guinness in Generik

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Da vržeš še enkrat toliko kot košta nov avto v izredne servise je normalno? Ne me je...t kakšne nizke standarde imate nekateri. Vsak avto prevozi 500k km če vržeš vanj toliko denarja za popravila kot je stal nov.
Jaz sem z nepremijskim avtom imel čez 300k km in v tem času zamenjal 1 injektor od izrednih zadev pri cca. 280k km. Celih 340eur je bil takrat na uradnem servisu. Verjamem da do 550k km ne bi bilo treba vanj vržti še 40k eur za popravila kolikor je bil takrat nov avto...
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.388
3.486
113
Ni normalno,
Moj službeni Golf gre proti 300000 km pa je bilo poleg rednih servisov menjalno samo 4 X komplet ploščice zavorne 1x zavorni diski, 1x komplet amortizerji 3 seti letnih gum in 2,5 seta zimskih, veliki servis 1x pa grelne svečke.
To je to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85 in Generik

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Ni normalno,
Moj službeni Golf gre proti 300000 km pa je bilo poleg rednih servisov menjalno samo 4 X komplet ploščice zavorne 1x zavorni diski, 1x komplet amortizerji 3 seti letnih gum in 2,5 seta zimskih, veliki servis 1x pa grelne svečke.
To je to.
S tem da zavorne ploščice, diski in gume so potrošni material. Izredno bi pa sam pisal amortizerje pa grelne svečke. Še vseeno kar dobra statistika. :)
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.388
3.486
113
S tem da zavorne ploščice, diski in gume so potrošni material. Izredno bi pa sam pisal amortizerje pa grelne svečke. Še vseeno kar dobra statistika. :)
Sedaj pa čakam na Škodo.
Upam da ne bom vedno na servisu, kot tukaj nekateri pišete.

Sicer pa ni panike, gre itaq v službeni čas
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.547
9.229
113
Da vržeš še enkrat toliko kot košta nov avto v izredne servise je normalno? Ne me je...t kakšne nizke standarde imate nekateri. Vsak avto prevozi 500k km če vržeš vanj toliko denarja za popravila kot je stal nov.
Jaz sem z nepremijskim avtom imel čez 300k km in v tem času zamenjal 1 injektor od izrednih zadev pri cca. 280k km. Celih 340eur je bil takrat na uradnem servisu. Verjamem da do 550k km ne bi bilo treba vanj vržti še 40k eur za popravila kolikor je bil takrat nov avto...
Kakšne izredne servise?
Toliko je stalo redno vzdrževanje in izredni servisi. In v Kanadi imajo ponavadi v to vključene tudi pnevmatike, brisalce, itd. Pa tire rotation :valjamse:.
In to ni trivaljni jajc, ampak V8.
Dej malo seštej servise, koliko si dal v teh 300 jurjih za njih. Pa pnevmatike, zavore, itd.