Moj stari bemfl je stal dobrih 6 mio SIT. Kupil sem rabljenega in v desetih letih za mehanika in gume pustil 14k EUR.Da vržeš še enkrat toliko kot košta nov avto v izredne servise je normalno? Ne me je...t kakšne nizke standarde imate nekateri. Vsak avto prevozi 500k km če vržeš vanj toliko denarja za popravila kot je stal nov.
Torej čakamo številke.Jaz do centa vem koliko me košta avto, tako da.. ne palamudi preveč.
Trojka nima nekih težav, razen prvih 1,2tsi mašin. Štirka je bolj problematičnaSodelavec vozi zadnjih 6 let octavio pa je v 200k km menjal vodno pumpo pod garancijo od izrednih zadev.
Ti kar čakaj, nisem dolžan deliti tega, ti pa komot pokažem če greva na kavo. Lahko še pogledava kolikokrat sem dal not dišečo smrekico in koliko je koštala.Torej čakamo številke.
Pa še vprašanje: si amortizerje zamenjal do 300.000 ali so bili pač ''dobri''? Še za 300 jurjev.
Si pa trd. V8 motor te tudi v štartu košta več kot kosilnica v golfu. In da je cena vzdrževanja vozila do 550k km tolikšna kot košta nov avto (naj bo to 40k ali pa 120k eur, sploh ni važno) je meni absurd. To so jajca od avta potem, če vse povprek crkuje da je toliko za vzdrževat.Jaz tudi. Palamudiš pa sam, ker centi niso tema debate.
Kar razlagam je, da je med A8 z v8 motorjem in kosilnico od corrole vesolje razlike. In ta se plača tudi pri mehaniku.
Še eden, ki raje baše taščo od Shakire, in je srečen, ker je to finančno boljša scena. Top šit.
Kaj si naročil? SrečnoSedaj pa čakam na Škodo.
Upam da ne bom vedno na servisu, kot tukaj nekateri pišete.
Sicer pa ni panike, gre itaq v službeni čas
Kakor berem je slo od covida naprej navzdol kar se tiče kakovosti izdelave.Kakor boš nagazil I guess. Sodelavec vozi zadnjih 6 let octavio pa je v 200k km menjal vodno pumpo pod garancijo od izrednih zadev. Ostalo bp.
A res nisi poštekal finte s Shakiro in twingom? A to misliš, da kar nekaj pišem v tri krasne?Si pa trd. V8 motor te tudi v štartu košta več kot kosilnica v golfu. In da je cena vzdrževanja vozila do 550k km tolikšna kot košta nov avto (naj bo to 40k ali pa 120k eur, sploh ni važno) je meni absurd. To so jajca od avta potem, če vse povprek crkuje da je toliko za vzdrževat.
Seveda je pa na koncu itak vseeno, ker tak avto se pač jemlje na firmo pa te boli kita za stroške. Če to vozi pa en Elmir, da se pokaže kaj ma in uvozi 5 let star avto iz njemačke.. potem pa je jok .
Saj ta ki je naredil 300k ni imel V8 , ampak "golfa"Pa ne za enega golfa še
Sou uot. Arbitraren kriterij, potegnjen iz lufta. Ni lahko, ampak dajmo se sprijazniti, da smo financno revezi. Vsi mi. Kaj cmo zdaj?Saj zato pa kosta tisti avto 4x vec. Ampak to sploh ni pomembno. Point je da ne vrzes za vrednost avta za vzdrzevanje. Pa ni vazno koliksna je ta vrednost.
Torej ce nekdo vozi toyoto si ne more privosciti v8 premije? Sem pravilno interpretiral?Dragi moji tojotasi. Pustite v8 avte pri miru, tudi v mislih vsakic, ko odpirate tosl. In bomo vsi srecni.