Porsche/Škoda - popravilo v garanciji in doplačilo, da popravijo tako kot se gre

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Sad, pri Škodi? Če ja, maš kak kontakt? Na ZS. Sicer sem poslal to gospe, ki je vodja poprodajne mreže za Porsche (nisem glih zadel prave) in mi je odgovorila, da je to forwardirala pravemu človeku. Očitno ta "pravi" ni reagiral oz. drži s svojimi.
Od tegale in njegovih ožjih sodelavcev moreš dobiti kontakt oz. nekak spraviti pošto čez njegovo tajnico -
1675453752663.png


Probaj ga dodati preko linkedina pa mu stisni en privat message na kratko, morda se ti odzove :)
1675453837275.png


Konec koncev pa lahko na linkedin objaviš svojo zgodbo pa ga "taggaš" in čakaš na odziv :)
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.019
152
63
.... :D ..... ampak ne bom sral po Linkedinu, konec koncev to ni pralnica umazanega perila.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.414
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Po mojih izkušnjah ne pomaga dokler ne vključiš pravnikov. Ampak te bo že en dober dopis prišel 300-400 EUR, tako da ne boš nič pridobil. Alternativa ti je zveza potrošnikov. Druga alternativa pa objava v medijih.
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.019
152
63
Ma advokatov ne bom angažiral, se mi ne gre več za denar, da ne bojo mislili da fehtarim.

Vag mi nekak najbolj ustreza, Francozov in Italijanov nebi, bmw še manj, vzhodnjaki so kot iz kartona narejeni....Pa še moj mehanik je doktor za vag-e.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
729
376
63
In tvoji razlogi?
Vag: ene 15 prijateljev / znancev fura passata, zadnji model,... kot da ni drugega avta k dobiš prvega otroka. (pa skoraj vsi so imeli nekaj z vodnimi pumpami -2.0 tdi (a drugega motorja ne delajo?))

BMW: mislm da ni potrebna razlaga, nisem uspešen podjetnik. :)

Stellantis: not my cup of tea.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
Sad, pri Škodi? Če ja, maš kak kontakt? Na ZS. Sicer sem poslal to gospe, ki je vodja poprodajne mreže za Porsche (nisem glih zadel prave) in mi je odgovorila, da je to forwardirala pravemu človeku. Očitno ta "pravi" ni reagiral oz. drži s svojimi.
Ne.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
Od tegale in njegovih ožjih sodelavcev moreš dobiti kontakt oz. nekak spraviti pošto čez njegovo tajnico -
Poglej priponko 63329

Probaj ga dodati preko linkedina pa mu stisni en privat message na kratko, morda se ti odzove :)
Poglej priponko 63330

Konec koncev pa lahko na linkedin objaviš svojo zgodbo pa ga "taggaš" in čakaš na odziv :)
Ugibam: martin.jahn@skoda-auto.cz
Saj ni rocket science. Meni je tako uspelo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Generik

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
Še komentar na tekst v anglescini zgoraj, pa brez zamere. Preden pošiljaš daj nekomu pregledat za slovnične napake.
In se bolj pomembno: dobro razmisli komu navajas/zahtevas neka dejstva. Ker recimo od direktorja marketinga zahtevati odgovor ali je bilo zamenjano tudi olje in filter je milo receno smesno.
Jaz sem moj mail preden sem poslal ene 10x “popravil”, pustil vmes tudi par ur, da se je “umedil”, da so na koncu ostala le dejstva, brez mojih custev, misli in sarkasticnih dodatkov. Pa slovnicno pravilno.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
Aja: se to. Razmisli, kako boš čim bolj olajšal akcijo temu človeku, ki ga kontaktiraš. Recimo z navedbo št. garancijskega zahtevka, osebe (ali več njih) s katero kontaktriaš, VIN št. vozila, itd. Ker ti ljudje zgoraj nimajo časa 2 uri iskat tvoj primer. Pa pripni recimo dosedanje komuniciranje (relevantno) z ljudmi nižje v verigi.
Ker poznamo “Karen”, ki ob grdem pogledu serviserja piše mail direktorju multinacionalke.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.455
346
83
34
Uh, nic ti ne zavidam tele situacije. Sem sel cez tole pri neki drugi znamki brez advokatov. 9 mesecev je trajalo, vse sam. Pisal na vse kontinente, vsem moznim odgovornim. Na koncu prisel na svoj racun, ker sem jim sel na jetra. Bodi vztrajen in tecen, ampak korekten.
 

kemb

Majstr
7. okt 2018
800
818
93
Ko berem tole temo, se človek dejansko vpraša kaj je s kvaliteto predragih in preplacanih avtov. Zgleda, da je samo pomembno, da nimaš gumbov, da se ti radio poveže na tisoč in način.... Ampak kaj ti pomeni ta odvečna ropotija, če se hudiča ne moreš peljati nikamor.

Kam je šla kvaliteta?
Ali so pri tem zastopniku tudi ostale znamke pod istimi garancijskimi pogoji? Kakšne si vaše izkušnje z uveljavljanjem garancije pri drugih zastopnikih?
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.862
6.520
113
Poglej malo reklame, pa na kaj se folk užiga... Ledice vsepovsod, BMW je za novo sedmico naredil filmček kjer par minut kazejo kako se zadaj s stropa spusti tv velik za v dnevno. Ratio armatura:ekrani je eden izmed featurjev, kot pri mobilnih telefonih. K temu navrzes se zeleno kvazi komponento. To se zdaj prodaja in kupuje, drugo pa ni vazno.
 
22. jul 2007
13.413
1.666
113
124
Se strinjam z Jabe, padajo pa že na osnovnih reklamiranih stvareh, ker ne vgrajujejo kapacitivnih zaslonov, da nimaš feedbacka, če si sploh kaj prav pritisnil.
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.019
152
63
Še komentar na tekst v anglescini zgoraj, pa brez zamere. Preden pošiljaš daj nekomu pregledat za slovnične napake.
In se bolj pomembno: dobro razmisli komu navajas/zahtevas neka dejstva. Ker recimo od direktorja marketinga zahtevati odgovor ali je bilo zamenjano tudi olje in filter je milo receno smesno.
Jaz sem moj mail preden sem poslal ene 10x “popravil”, pustil vmes tudi par ur, da se je “umedil”, da so na koncu ostala le dejstva, brez mojih custev, misli in sarkasticnih dodatkov. Pa slovnicno pravilno.
Sad hvala za konstruktivno kritiko. Moja angleščina res malo šepa, je pa vseeno tolk dobra da se razume kaj hočem povedat.

Olje je bil sarkazem, mogoče niti ne na mestu ampak s tem vprašanjem jaz z njimi zaključujem to zgodbo. Ne bom jih fehtaril, za tožbo pa je premajhen znesek. Mehanike bom peljal na malico, pa upam da bo avto sedaj ok. Po izteku garancije čez dve leti bom naredil in vgradil nov, boljši kos ki je faliral in povzročil vse to.