ja, ta je naslednik dl501, pomojem ko so 2015 naredili ime "ultra" na audijihJaz imam DL382, poznam pa na hitro vsaj 7 ljudi ki ga tudi imajo in nima noben težav. Nekaj od teh avtov ima že kar bajne kilometre.
ja, ta je naslednik dl501, pomojem ko so 2015 naredili ime "ultra" na audijihJaz imam DL382, poznam pa na hitro vsaj 7 ljudi ki ga tudi imajo in nima noben težav. Nekaj od teh avtov ima že kar bajne kilometre.
ja, ta je naslednik dl501, pomojem ko so 2015 naredili ime "ultra" na audijih
152k km. Dokaj malo.
Ahm, kaj pa je zate težava? Da ti prednji del avta odpade?Jaz imam ta teden tretji servis na 180k, mi je rekel mehanik da če ga bom imel do 240k da bo treba na četrtem servisu razstavit del kjer je mehatronika in tam zamenjati filter, to se menda tudi ne dela nikoli oz. večina jih ne. Kot kaže se s tem več ne bom jaz ubadal čeprav mi ga je kr hudo dati stran ker res nimam nobenih težav, pa še veliki servis sem naredil na 150k km ko je začela cankati vodna pumpa tako da je avto ready.
Meni je filter zdaj zamenjal plus olje, zato pa je bil račun malo čez 1k€. Večinoma se to ne menja.Jaz imam ta teden tretji servis na 180k, mi je rekel mehanik da če ga bom imel do 240k da bo treba na četrtem servisu razstavit del kjer je mehatronika in tam zamenjati filter, to se menda tudi ne dela nikoli oz. večina jih ne. Kot kaže se s tem več ne bom jaz ubadal čeprav mi ga je kr hudo dati stran ker res nimam nobenih težav, pa še veliki servis sem naredil na 150k km ko je začela cankati vodna pumpa tako da je avto ready.
Res smesno. Vecina vag-a ima problem z vodno pumpo, eni pri 60, drugi pri 120kkm. Bmw podobno....Ahm, kaj pa je zate težava? Da ti prednji del avta odpade?
Ahm, kaj pa je zate težava? Da ti prednji del avta odpade?
Pa si pogledal, kaj sem poboldal?
Ne razumem
To je ista zadeva kot pri Tiguanu od kolega, ki mu je začelo po pol leta pri 15.000km na zadnjih diskih vse ružit, ker so prerjaveli. Ampak ja, pač potrošni material, predviden za menjavo, nje? Kaj se je pa vozil po dežu z njim. Nič takega, top šit, nobene napake, avto ko cuker. No, on ni bil tega mnenja in je šel na servis in so mu pod garancijo menjali diske, ker je bila to tovarniška napaka.Saj ne da je vodna pumpa potrošni material ki je predviden za menjavo. Boldaj ti kaj hočeš
Samo v info za druge, ti vem, da veš, ker si caR: interval za velik servis na tvojem vozu je na koliko? 210.000km In to, da spusti pri 150.000 km pač je težava. No, za tebe ne. Me zanima, če bi težava nastala, ko bi se ti avto uscal ponoči ob 21.00 na poti domov iz Zadra. Ampak ok, zate je pač to vse normalno in avto nima nobenih težav. Tudi v redu.
PS: Upam, da si izpolnil svojo dozo večvrednosti za danes.
Ne rabim se ti smilit.Kakorkoli, če tebi predstavlja menjava vodne pumpe in da hkrati daš še naredit veliki servis, da rešiš situacijo nek problem, potem se mi res smiliš in res bog ne daj da ti splazi menjalnik, turbina ali motor. Ti se požreš ali celo obesiš.
Ne vem zakaj to meni pišeš. Meni je to jasno.Enkrat ze sprejmite da zivljenjska doba avta NI 300 ali 400 tisoc, ampak ravno nekje do prvega velikega servisa. Vse kar je nad 150 jurjev in ene 6 let je podarjeno in brez tezav. Vsaj v razvitem svetu je tako.