Poor man's 911

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Up! je bil v lanskem letu 2 najbolje prodajan avto v svojem segmentu (takoj za Fiatom 500), če bi pa vzeli števeliko celotne trojice pa bi zagotovo zasedli prvo mesto.

Če so bili prodani trije Upi, dve 500-tki in en smart, lahko iz tega napišeš članek, da je Up premagal vso konkurenco in da je prodal 2x več avtov kot zasledovalec.

Tukaj so pa številke za 2012:



35.820 na leto je zelo slaba številka.

Kaj pa ce je bil cilj prodati 30k enot in je vw s tem s prodajo zelo srecen? Nevem, to je tak na pamet receno, ampak bote vi strokovnjaki prodaje verjetno ze bolje vedeli
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Saj so jih prodali več. No, 2012 res bolj težko, ker se še niso povsod prodajali od začetka leta, ampak to je že višja logika za alter.si strokovnjake.
grims-1.gif


screen-shot-2014-02-14-a.png
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:35.820 na leto je zelo slaba številka.

Predvidevam, da kot lokalni forumaški Vseved veš, da se prodaja trojčka up!/Mii/Citigo ni začela s 1.1.2012?
hysterical-1.gif

Jaka razlika...

Pa ti veliki reklamator VAG grupe veš, da so ga v nemčiji prodajali celo leto in da so jih tam prodali daleč največ (polovico)? Pri ostalih pa je pač pričelo aprila 2012 in lahko k ostali polovici prišteješ 1/4, torej kakih 4500.

Sedaj je pa naenkrat milijonska številka, ne?
stupid-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Imaš v zgornjem postu številke za 2013. Vse ostalo za 2012 so ugibanja in nebuloze. Pa 5 vratna različica tudi ni prišla v prodajo hkrati s 3 vratno ampak precej kasneje, tako da je še tole potrebno vzeti v zakup pri 2012 številkah.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Kaj pa ce je bil cilj prodati 30k enot in je vw s tem s prodajo zelo srecen? Nevem, to je tak na pamet receno, ampak bote vi strokovnjaki prodaje verjetno ze bolje vedeli

Za VW, ki po prodaji na svetovni ravni diha za vrat Toyoti, je skorajda vseeno, če se takšnega nišnega modela proda malo. Pač model, ki dopolni paleto.

Pri Renaultu pa stvari niso tako rožnate (no seveda trdite drugače, potem bo pa že držalo, zgleda so vsi avtomobilski novinarji Reno-haterji) in bi bile enake prodajne številke kot pri Up-u dosti večji finančni udarec.

Glede stanja v Revozu, so pa že drugi napisali. Lahko samo držimo pesti, da sem se zmotil in bo ta novi Twingo velik hit, če ne je dolenjska regija lepo nasrkala...
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
No ker tolk pišejo skoz o tem ti ne bo težko par linkov o tej strašni Renaultovi izgubi dat?

http://www.renault.com/en/finance/chiffres-cles/pages/comptes-de-resultat.aspx

Tukaj imaš uradne podatke, razen če misliš da Renault na svoj sajt kar nekaj daje.

"Renault, the second-biggest French group after struggling PSA Peugeot Citroen, said that net profit fell to 586 million euros (US$799 million) from 1.75 billion euros in 2012. This was after a provision of 514 million euros for the suspension of business in Iran since the middle of last year. Another charge of 488 million euros reflected asset write-downs for various vehicle lines."

Mogoče si kaj zamešal s PSA? 2012 je bilo takole, za letos pa še ni reporta

"PSA Peugeot Citroen lost $6.7 billion in 2012, the Paris-based automaker announced on Wednesday."
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Citat:
Uporabnik SouthPark Samo vprašaj SJTV1 kaj vse je že v svoji karieri doživel, stvari, ki bi jih pri načrtovanju avta zlahka in brez dodatnih stroškov spremenili.



SJTV1 ma en svoj special testni klancek...ce ta stvor ne obrne tam gum v 4ti prestavi pri speljevanju...je šrot
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Kangoo bo idealen za gospodinje, ka-li? Placa za zarod, za nakupovanje, odlagalnih povrsin je kar nekaj, pa se pretirano zahteven ni znotraj. Ce je pa moz manj radodaren bo pa Dokker ravno prav!

Al mora bit GLIH Twingo ime avta za gospodinje?

Renault potrebuje avto, ki se bo masovno prodajal in ne butični avto, firma ima velike minuse in se težko igra neko loterijo.

Renault ima masovne avte: clio, megane ipd ... Twingo je bolj (ne pa res) nišni produkt. Ins e bo dobro prodajal. Ni pa čisti nadomestek za dosedanjega, ker bo le 5-vratni. 3-vranega bodo (ali pa ne, se še niso odločili) dali na trg kasneje. 5-vratni bo najprej twingo, kasneje smart, 3-vratni pa ravno obratno: najprej smart, kasneje (morda) Renault nekaj.
Zakaj motor&pogon zadaj? Lažji packaging, cenejše komponente, manjši obračalni krog in še in še.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark Samo vprašaj SJTV1 kaj vse je že v svoji karieri doživel, stvari, ki bi jih pri načrtovanju avta zlahka in brez dodatnih stroškov spremenili.



SJTV1 ma en svoj special testni klancek...ce ta stvor ne obrne tam gum v 4ti prestavi pri speljevanju...je šrot
smile-1.gif




hysterical-1.gif

No ja, če v 2. lepo ne zleze gor, je pa res šrot. Če v 3. zleze, je pa lepo prožen motor.

@snecer: zlahka mogoče, brez stroškov pa ne. Cost/benefit pač ...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.887
6.540
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
8 jurjev je kar drag nadomestek za kolo (pa seveda še vsi stroški na leto, ki jih ni malo). Sicer pa ne pišem o tem čemu je avto namenjen, si čisto zgrešil poanto posta. Pišem o tem, da je v končnem izdelku ogromno napak, ki bi jih 20 gospodinj hitro našlo, inženirji/oblikovalci pa brez težav odpravili. Gre se za odlagalne površine, položaj stikal, merilnikov, obliko armaturke... Samo vprašaj SJTV1 kaj vse je že v svoji karieri doživel, stvari, ki bi jih pri načrtovanju avta zlahka in brez dodatnih stroškov spremenili.

Kakor za koga, ne sodi po sebi. Finančne zmožnosti povprečnega Slovenca najbrž niso osnova na kateri bazirajo odločitve kogarkoli... Gospodinje se nanašajo na enega izmed tvojih postov od prej in kar sem hotela izpostaviti je to, da imajo moški več kot očitno čisto napačne predstave, kaj neka druga ciljna skupina - v tem primeru ženske in gospodinje hočejo in želijo od avtomobila.

Gre se za odlagalne površine, položaj stikal, merilnikov, obliko armaturke...
Od tega povprečno žensko zanima:
- odlagalne površine: nekaj za odložiti plastenko ali papirnat kozarec s kavo iz Petrola. pa ena ploska nedrseča površina za telefon - postane nepomembno v primeru BT inštalacije
- položaj stikal: če tukaj misliš, da je ročka za žmigavce in brisalce na pravi strani volana, potem se strinjam, vse ostalo ni niti terciarnega pomena
- merilniki: ženska potrebuje le dva, in sicer merilnik za hitrost (se ta vidi?) in en velik rdeč klicaj/STOP/kaj podobnega, ki bi bil indikator za ustavi avto in pokliči nekoga
- oblika armaturke. Tukaj se pa absolutno strinjam in sicer mora biti lepa. Potem dolgo časa ni nič važno in sploh v nobenem scenariju ni važno, kaj si njen dedec predstavlja pod ergonomična

Ali imajo to naš novinarji, navadni ali specialni v glavi, ko ocenjujejo avte za nekoga drugega, a ocenjujejo na podlagi tega, kaj si oni mislijo, da ženska/gospodinja/kdorkoli drug, ki ni on, rabi? Tole zgoraj je mnenje ene, še 19 pa boš dobil mogoče neko sliko. Pa fejst boš iskal, da jih boš našel 19, ki jim bo važno to kar, ti misliš, da je važno...Crknem od smeha, ko včasih preberem kako o družinskih enoprostorcih pa takih in onakvih avtomobilih, kjer naj bi bila glavna rdeča nit praktičnost za neko familijo in edina stvar, ki se nanaša na to temo, je ali ima isofix pa koliko otroških sedežv spraviš na zadnjo klop. Potem pa nabijanje o odlagalnih površinah, motorjih, pospeških, kako gre v ovinke, kako ima končno hitrost, a je mehek ali trd za vozirt in podobna jajca, pri tem pa je predpostavka, da bo ta avto vozil pretežno moški, ker bo to največji avto v familiji, mat bo pa dobila največ cliota, pa ona bo tista, ki bo največ okoli prevažala vso mularijo pa v štacuno hodila itn Samo enkrat sem v sobotnem Delu brala en tak test - za enga enoprostorca se je šlo, ki je napisala ena ženska v dveh koloncah, kako je otroke notri za popokat, pa kaki je kufer čigar dimenzije se bodo merile v tem, a se da pametno notri voz zložit pa potem zraven vrečke, a bo to problem, pa a se ena ženska lahko normalno stegne, da zapne pas na otroškem stolčku, pa a lahko ena meter šestdeset normalno doseže pedale pa še zmeraj vidi čez šipo - to so realni problemi gospodinj.

Zdaj pa vprašanje, komu ali čemu in za kaki namen je en takle twingec namenjen? Sem še najmanj zgrešila s svojim "nadomestkom za kolo", finančna komponenta je sekundarnega pomena.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jabe pravi:
Od tega povprečno žensko zanima:
- odlagalne površine: nekaj za odložiti plastenko ali papirnat kozarec s kavo iz Petrola. pa ena ploska nedrseča površina za telefon - postane nepomembno v primeru BT inštalacije
- položaj stikal: če tukaj misliš, da je ročka za žmigavce in brisalce na pravi strani volana, potem se strinjam, vse ostalo ni niti terciarnega pomena
- merilniki: ženska potrebuje le dva, in sicer merilnik za hitrost (se ta vidi?) in en velik rdeč klicaj/STOP/kaj podobnega, ki bi bil indikator za ustavi avto in pokliči nekoga
- oblika armaturke. Tukaj se pa absolutno strinjam in sicer mora biti lepa. Potem dolgo časa ni nič važno in sploh v nobenem scenariju ni važno, kaj si njen dedec predstavlja pod ergonomična

Ali imajo to naš novinarji, navadni ali specialni v glavi, ko ocenjujejo avte za nekoga drugega, a ocenjujejo na podlagi tega, kaj si oni mislijo, da ženska/gospodinja/kdorkoli drug, ki ni on, rabi? Tole zgoraj je mnenje ene, še 19 pa boš dobil mogoče neko sliko. Pa fejst boš iskal, da jih boš našel 19, ki jim bo važno to kar, ti misliš, da je važno...Crknem od smeha, ko včasih preberem kako o družinskih enoprostorcih pa takih in onakvih avtomobilih, kjer naj bi bila glavna rdeča nit praktičnost za neko familijo in edina stvar, ki se nanaša na to temo, je ali ima isofix pa koliko otroških sedežv spraviš na zadnjo klop.

Ženske očitno zelo podcenjuješ. Odlagalne površine tudi. Poglej v katerikoli družinski avto na ulici, pa boš videl, kaj vse ima folk v avtu. Kljuli, dajinci, kartice, škatla bonbonov, robčki ... Pa še in še.
Sicer pa: večina avtomobilskih novinarjev ima družine in zelo dobro ve, kaj familija rabi. In ne, št. sedežev, ki gre noter, je daleč zadaj pri kriterijih. In ja, podvozje je pomembno - familije ne marajo niti neudobno trdih avtov niti tako razštelano mehkih, da v njih že na normalni cesti skoraj dobiš morsko bolezen.
Sicer pa enega hitrega pregleda, kako je v ženskih avtih, vsaj meni ni težko naredit. Samo v službeno garažo stopim, pa je noter že več kot 20 takih avtov. Če se pa po firmi sprehodim in anketo naredim, je pa odgovorov še toliko več ...
Pa še tole: tisito, kar se tebi zdi nepomembno, je lahko določenemu % ljudi pomembno. Ti pač preskoči, oni bodo hvaležni.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Jabe pravi:
Od tega povprečno žensko zanima:
- odlagalne površine: nekaj za odložiti plastenko ali papirnat kozarec s kavo iz Petrola. pa ena ploska nedrseča površina za telefon - postane nepomembno v primeru BT inštalacije
- položaj stikal: če tukaj misliš, da je ročka za žmigavce in brisalce na pravi strani volana, potem se strinjam, vse ostalo ni niti terciarnega pomena
- merilniki: ženska potrebuje le dva, in sicer merilnik za hitrost (se ta vidi?) in en velik rdeč klicaj/STOP/kaj podobnega, ki bi bil indikator za ustavi avto in pokliči nekoga
- oblika armaturke. Tukaj se pa absolutno strinjam in sicer mora biti lepa. Potem dolgo časa ni nič važno in sploh v nobenem scenariju ni važno, kaj si njen dedec predstavlja pod ergonomična

Ali imajo to naš novinarji, navadni ali specialni v glavi, ko ocenjujejo avte za nekoga drugega, a ocenjujejo na podlagi tega, kaj si oni mislijo, da ženska/gospodinja/kdorkoli drug, ki ni on, rabi? Tole zgoraj je mnenje ene, še 19 pa boš dobil mogoče neko sliko. Pa fejst boš iskal, da jih boš našel 19, ki jim bo važno to kar, ti misliš, da je važno...Crknem od smeha, ko včasih preberem kako o družinskih enoprostorcih pa takih in onakvih avtomobilih, kjer naj bi bila glavna rdeča nit praktičnost za neko familijo in edina stvar, ki se nanaša na to temo, je ali ima isofix pa koliko otroških sedežv spraviš na zadnjo klop.

Ženske očitno zelo podcenjuješ . Odlagalne površine tudi. Poglej v katerikoli družinski avto na ulici, pa boš videl , kaj vse ima folk v avtu. Kljuli, dajinci, kartice, škatla bonbonov, robčki ... Pa še in še.
Sicer pa: večina avtomobilskih novinarjev ima družine in zelo dobro ve, kaj familija rabi. In ne, št. sedežev, ki gre noter, je daleč zadaj pri kriterijih. In ja, podvozje je pomembno - familije ne marajo niti neudobno trdih avtov niti tako razštelano mehkih, da v njih že na normalni cesti skoraj dobiš morsko bolezen.
Sicer pa enega hitrega pregleda, kako je v ženskih avtih, vsaj meni ni težko naredit. Samo v službeno garažo stopim, pa je noter že več kot 20 takih avtov. Če se pa po firmi sprehodim in anketo naredim, je pa odgovorov še toliko več ...
Pa še tole: tisito, kar se tebi zdi nepomembno, je lahko določenemu % ljudi pomembno. Ti pač preskoči, oni bodo hvaležni.

FYI: @JABE je ženska ...
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Twingo? Zgleda kot da bi parkrat s hamrom vdarli po 500-tki in dali gor renojevo značko.

Kaj pa ce so se spravl na opel Adama
sprasujem se.gif
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
500 je bil prej, Adam ga je kopiral, potem zdaj Twingo... Bomo videli kaj se bo izcimilo, pravzaprav bi se dalo v nosu kar spodoben prtljažnik naredit, mogoče celo večji kot zadaj (do police). Bo pa zanimivo videt kak se bo obnašal, če ga boš na polno naložil spredaj, kak bo s podkrmarjenjem - ali pa bo ravno s polnim prtljažnikom prav zavijal
grin1.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
500 je bil prej, Adam ga je kopiral, potem zdaj Twingo... Bomo videli kaj se bo izcimilo, pravzaprav bi se dalo v nosu kar spodoben prtljažnik naredit, mogoče celo večji kot zadaj (do police). Bo pa zanimivo videt kak se bo obnašal, če ga boš na polno naložil spredaj, kak bo s podkrmarjenjem - ali pa bo ravno s polnim prtljažnikom prav zavijal
grin1.gif

Meni pa je ta novi Twingo podoben R-5 turbo. Seveda pa ste tu na forumu samo taki, ki ne poznate ravno veliko zgodovine avtomobilizma in se za vas vse začne pri novodobnem fiatu 500.



 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
Prav imaš, 4 gume in volan ima
zmaga.gif
 
Nazadnje urejeno:

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Že, samo tale na sliki je vseeno malce "tunan". Se še dobro spomnim kakšna je bila petka GT TURBO, sem jo v začetku 90ih celo vozil nekaj časa.
zmaga.gif


ON: saj tale tanov twingo ne bo tok napačen, edino uporabnost prve serije bo sigurno okrnjena. Tam je v notranjosti res veliko placa glede na skromne zunanje mere.
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Koliko ima prav. se vec , pri renaultu samo oovedo, da sovse tudi po tej 5GTT zgledovali. Ce se twinga pogleda od 3/4 od zadaj, je to se bolj jasno, recimo pri zadnjih luceh.