Na cliu 3 2006 sem hotel dat napolnit klimo, ker je že slabo lansko leto delovala.
Ampak na enem vulco servisu je niso mogli napolnit, ker je naprava med postopkom javila da nekje pušča, še pred tem pa je pokazalo da je še plina notri cca.25-30%.
No sedaj so mi rekli, da bi morali sistem napolniti kar z zrakom - 9 barov, ker drugače ne morejo ugotoviti mesta puščanja, ker da ni sedaj notri barvila in se ne vidi kje mesto puščanja.
Zdaj me pa zanima ali je to pravilni postopek preverjanja ali se pa bolj splača iti h kakšnem drugem servisu za klime, da mi ne naredijo še kakšno škodo zraven.
Aja, pa še kje je na področju dolenjske kakšen v redu servis za avtoklime, hvala.
takoj zapusti ta servis!
NIKOLI se ne testira z zrakom, sploh pa ne na 9 bar!
testira se s formirnim plinom
https://en.foerch.com/workshop-requ.../forming-gas-leak-detection-package-ac-system
kje pusca se ugotovi z namenskim testerjem za pline
z zrakom spravis v sistem samo vlago!
barvilo se doda ENKRAT, saj suši mazanje in uničuje delo olja v sistemu
prav tako se ne testira s CO2, kje to preberete...
jasno niso mogli napolniti klime, saj sistema niso mogli dati v vakuum, simpl
dostikrat tudi vakuum mašina lahko naredi, pod tlakom pa potem prihaja do puščanja - nujen je test s formirnim
R134 je sedaj cena 12kg 380+DDV (gre hitreje gor kot bitcoin
) + nakup je možen samo s spričevalom o znanju za ravnanje z AC plini
1234yf je cena preko 900 za 5 kg
trenutno je najbolj high tech zadeva CO2 (GWP 0 ), ki ga ima npr mercedes, mašina je ranga 9000 eur + ddv.
Da je splošno znanje o servisiranju AC sistemov v skupini izven ne-ac specialistov slabo, se vidi na specialnih šolanjih, se pa zadeva izboljšuje. Vzdrževanje in kalibracija AC polnilnih naprav je pa spet svoja zgodba...
OPTOMIK NOVO MESTO JE AC SPECIALIST
ARNŠEK BREŽICE tudi