Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Moje mnenje je da bo v prihodnje v električna vozila namesto 3kW vgrajevalo polnilce 10 ali 20kW,
ne favoriziram ZOE, podpiram pa polnilec 22kW na vozilu.
C-zero bi bil tudi uporaben, če bi le imel namesto polnilca 3kW, polnilec 10kW ali več na vozilu,
priključek sploh ni pommeben ali razširjen J1772 ali mennekes.
Res je da favoriziram AC polnjenje in 3-fazni polnilec na vozilu.
Če imaš polnilec na vozilu
so polnilne postaje poceni in jih imaš veliko na voljo,
avtomobil je malenkost dražji,
pri avtomobilu brez hitrega polnilca,
je avtomobil malenkost cenejši
polnilne postaje drage in malo polnilnih postaj
Kakšne so želje uporabnikov EV 1 ali 2 ?
1. 1000 polnilnih mest v Sloveniji s 22kW 3-faze AC
2. 100 polnilnih mest v Sloveniji s 100kW DC
Jaz imam raje pod 1, nekdo ima raje pod 2
Ampak ti kar nočeš razumeti, da Extended J1772 podpira tudi 3 fazno polnjenje, tako da bi v pokrilo tudi tvoje želje in zmogljivost Zoe in tvojih 1000 3 faznih polnilnih postaj. Ampak lepota Extended J1772 priključka je v tem, da poleg 3 faznega, podpira tudi Quick DC polnjenje do 100kW, tako da bi avtomobili, ki bi omogočali Quick DC polnjenje, se lahko polnili tudi z do 100kW. In to vse na enem priključku. In še vedno imaš lahko tvojih 1000 polnilnih mest z 22kW 3-faznimi AC, ampak imaš pa še vedno odprto možnost postavitve 100kW DC polnilnih postaj. Ne zapiraš si vrat zgornje meje hitrosti polnjenja.
Z Mennekes-jem se pa omejujemo na zgornjo mejo 44kW 3 faze. S tem smo si postavili ozko grlo, ki je več kot 2x počasnejše od hitrega DC polnjenja.
Verjemi mi, da bo 22kW, ki jo ima Zoe, hitro postala premajhna. Še z Nissan Leaf-om ne moreš priti iz Kopra v Ljubljano z enim polnjenjem, pa ima 24kWh baterijo, kaj šele z Zoe. Večina naročil Tesla Model S je modelov z 84kWh baterijo. Le zakaj?
S 3 faznimi 44kW, ga boš polnil 2 uri, z 100kW DC ga boš napolnil v eni uri, kar je še, recimo temu, zgornja meja enega kosila, na katerem se boš ustavil na poti, recimo na Ravbar komandi ali pa na Barju.
Če mi ne verjameš, se vprašaj - zakaj smo tukaj na forumu trije, od tega ena Opel Ampera in 2 Citroen C-Zera, si zrihtali 16 Amperski EVSE, edini lastnik Nissan Leaf-a si je tudi sam zrihtal 16A EVSE polnilni kabel, kljub temu, da smo pri vozilih dobili priložen 10A EVSE kabel? Zato ker se že to - 50% hitrejše polnjenje konkretno pozna in se nismo hoteli omejevati z 10A, ker nam avtomobili omogočajo polnjenje s 16A.
Med Mennekes in Extended J1772 priključkom je velikostna razlika hitrosti polnjenja več kot 100%.
Kako frustrirano se bo počutil lastnik Sparka EV, ko bi lahko polnil z Quick DV v 20 minutah, kar mu avto omogoča, tako pa bo moral čakati 7 ur.
Extended J1772 pa bi v tem primeru poskrbel in za tvojo Zoe in za lastnika Spark EV-ja.
In v roku 5 let-10 let, mi verjemi, da bo baterija kapacitete 85kWh nekaj normalnega. In takrat bomo ponovno morali spreminjati standarde. In imeli bomo 'miljaužnt' različnih vrst/tipov polnilnih postaj z različnimi priključki. In zakaj? Da smo se omejili zgornji meji hitrosti polnjenja Zoe.
Poleg tega so Extended J1772 sprejeli sledeči proizvajalci - Audi, BMW, Chrysler, Daimler, Ford, General Motors, Porsche and Volkswagen. Zakaj le?