Nemci so zmagali, zgleda ...Citat:
da bo enotni standard za vso Evropo vtič tipa 2.
Nemci so zmagali, zgleda ...Citat:
da bo enotni standard za vso Evropo vtič tipa 2.
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Kako ti rešujes problem polnenja na mestih kjer ni možno kabla zakleniti? Meni se zdi to velik problem,saj vsi gradijo te postaje, ampak noben ne poskrbi za varno uporabo oziroma zascito kabla.
No redke postaje sicer imajo to,ampak pustimo zdaj njih, zanima me pri tistih kjer ni zaklepa kabla.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
1. Predno priključiš kabel v avto in postajo, zapelješ z enim kolesom čez kabel, bi bi drugače ležal na tleh (tega ne prakticiram, ker lahko poškoduješ kabel, je pa možnost)
2. Z žabico zakleneš kabel tako, da daš del kabla v obliko črke U, ta U daš okrog šprikle alu feltne in potem z žabico zahaklaš globoki del U-ja in tisti del kabla, ki ni šel v U.
Takole:
Še bolje 19 ključ, pa še feltno vzameš...Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
1. Predno priključiš kabel v avto in postajo, zapelješ z enim kolesom čez kabel, bi bi drugače ležal na tleh (tega ne prakticiram, ker lahko poškoduješ kabel, je pa možnost)
2. Z žabico zakleneš kabel tako, da daš del kabla v obliko črke U, ta U daš okrog šprikle alu feltne in potem z žabico zahaklaš globoki del U-ja in tisti del kabla, ki ni šel v U.
Takole:
1. s časoma se bo kabel poškodoval
2. ščipalke
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Nemci so zmagali, zgleda ...Citat:
da bo enotni standard za vso Evropo vtič tipa 2.
Citat:
On January 24, the Commission in Brussels approved a common European charging connector system. Mennekes' "Type 2" was declared a common standard for charging ports in Europe. It appears the decision was influenced by what's been going on in the market. In Germany, Italy and the United Kingdom, the most widely used plug by far is Type 2, which now has official backing. You can read Mennekes' pamphlet on the plug here (PDF).
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Itak.
1. Polnilne postaje bi morale biti take, da z avtom parkiraš, prisloniš ID kartico na polnilno postajo, kar odklene ročko za polnjenje, ki je bila do tega trenutka zaklenjena na polnilno postajo.
2. Potegneš ročko s kablom vred iz polnilne postaje (tako kot ročno za bencin) in jo priključiš v vtičnico na avtu, ročka se zaklene in polnjenje se začne.
3. Ko nehaš polniti, ponovno prisloniš ID kartico na polnilno postajo, polnjenje se konča, ročka se odklene od vtičnice od avta in ročko vrneš na polnilno postajo, kjer se ponovno zaklene na polnilno postajo (na fake J1772 vtičnico). S tem je tudi notranjost ročke zaščitena pred zunanjimi vplivi.