Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Jaz pozdravljam tale test Avtomanije. "Novinar" se je vsedel v avto in ga vozil kot bi ga vsak normalne voznik. Vemo, da Andy1 dela celo znanost iz tega avtomobila in kar je tudi prav, saj tako iz njega potegne največ. Ampak potrebno se je postaviti v čevlje normalnega uporabnika. Da Ampera naredi recimo 50km in da ima 16kWh baterijo, kot je oglaševano. Na koncu pa dobi oslinjenega v rit z 1001 drobnim tekstom in izgovori.
....
Zato je teh Amperinih oglaševanih 16kWh popolen nateg ljudi. Vem, da je dejanska kapaciteta takšna, ampak uporabna je 10.4kWh. In to bi moralo bit oglaševano. Uporabnika en qrc briga, kaj Ampera počne z ostalo kapaciteto...
Ker ostali proizvajalci seveda oglašujejo samo uporabno kapaciteto,kajne?
Če smo ravno pri dosegu: ja,seveda se da z Ampero narediti samo 18 kilometrov. To narediš tako,da jo pustiš (nepriklopljeno na štrom) celo noč zunaj na -15 stopinjah,da cel avto prekrije led,potem pa jo zjutraj najprej celo odmrzneš samo z baterijo (stekla,notranjost,gretje sedežev...z energijo iz baterije,katera se mora ravno tako ogreti...),po 20 minutah ogravanja,ko za ogrevanje porabiš velik del baterije,pa greš na AC vozit 160 km/h in potem napišeš,da je avto neuporaben,ker ima pozimi samo 18 km dosega
Btw...z Ampero sem v poletnem času naredil 109 kilometrov po ravnini,z enim polnjenjem,imam dokumentirano,če koga zanima! Dalo bi se še več,po mojem okoli 112 do 115,če vmes na vsake 2 km nebi bilo krožišča...
Nazadnje urejeno: