S tem, če bi dal ceno parkiranja na parkirnem mestu, kjer je polnilnica, 2 EURa/uro po končanem polnenju, nebi rešil problema. Mislim, da ima vsakdo dovolj 1 minuto časa, da po končanem polnenju avto odstrani. Če tega ne stori pa plača po ceni vsaj 1€/min, ali več. To se lahko reši tako, da senzorji zaznajo odhod vozila in na osnovi tega preko kartice, ali telefona brmenijo voznikov skupni račun polnenja in nedovoljenega parkiranja.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Cena parkiranja mora biti višja, kot je komercialna cena parkirnih mest za ostale avtomobile. Npr. če stane parkiranje na navadnem parkirnem mestu 1 EUR/uro, naj stane cena parkiranja na parkirnem mestu, kjer je polnilnica, 2 EURa/uro - tudi za čas polnjenja. To bi spodbudilo lastnike, da polni z max. močjo, ki jo polnilnica premore, ne pa da bi moč polnjenja dali na minumum in s tem zakasnili čas, ko avto konča s polnjenjem.
Nič nisi naredil narobe, zato so polnilne postaje in le tako bo Ampera rentabilna. Zaradi mene tudi če bi bil cel dan priklopljen me ne moti. Debato si začel s tem, da se nekaj privatizira. O.K. res je tisti renault brez da bi bil priključen pod vsako kritiko. Mislim, da bo še kar nekaj časa princip kdo prej pride prej filaCitat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Saj prav o tem poteka debata, ker pravite da naj se polni samo tisti ki to nujno potrebuje. V mestu se to zlorablja za parkirišče, v nakupovalnih centrih pa za brezplačno polnjenje. To kar si ti napisal pa je tipični primer, kaj se ne bi delalo. Če si ti recimo v Atlantisu, nekdo s prazno baterijo pa čaka pred polnilno postajo, če pa si šel v šoping pa polni avto recimo 1 uro, potem pa ga prestavi in omogoči to še drugim. Saj ne rabi iti cela družina prestaviti avto in ostali lahko nemoteno nakupujejo .
Do Cityparka sem prišel s prazno baterijo, v Atlantisu sva bila s hčerko 1 uro in pol (1 ura kopanja + 2x 15 minut za preoblačenje) in v tem času napolnila, da sva prišla domov le na elektriko.
Kaj točno sem naredil narobe?
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
O kakšni kazni govoriš?
Govorimo o ideji dvojne cene parkirnine,ne o kazni...
Hmm ne bi rekel za Popoviča. V Kopru je zelo dobro uredil polnilne postaje in so pod okriljem Komunale Koper in ne elektro Primorska. Pohvalno.Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Hja,tudi možno!
Zgleda da bo še "veselo" na tem področju javnih polnilnih postaj,sploh ker se še popolnoma nič ni začelo premikati v tej smeri,po mojem smo mi na tem forumu edini v Sloveniji,ki sploh govorimo o tem,zgleda da do Jankoviča (Fištravca,Popoviča) tole še ni prišlo na mizo za obravnavo
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Nobena alineja ti nebo nič koristila, kot samo plačilo porabljene energije in čas polnenja + 1minuta. Cena za ostali čas parkiranja pa naj bo tako visoka, da bo vsak takoj po končanem polnenju avto umaknil. Saj lahko pride do avta nekaj minut pred koncem polnenja in počaka v avtu. Bolje, kot da tisti ki je za njim čaka, kdaj se bo skidal.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa saj točno ti dve točki, ki si ju napisal, se reši s tistem enim členom z dvema alinejama, kot sem napisal.
To, kako naj redarji vedo, se da rešit s tretjo alinejo, ki zavezuje uvoznika, da daje podatke o tem, kako se preozna avto ki se ne polni, med polnjenjem in ko je poln.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To, kako naj redarji vedo, se da rešit s tretjo alinejo, ki zavezuje uvoznika, da daje podatke o tem, kako se preozna avto ki se ne polni, med polnjenjem in ko je poln.
Ni potrebe. Ali se avto polni ali ne, ve polnilna postaja (preko EVSE protokola komunikacije med avtom in postajo). In glede, na to, da imajo Etrelove polnilne postaje LCD zaslonček, se lahko stanje polnjenja izpiše na tem zaslončku.
Redar pogleda na zaslonček in ve vse.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tako je.
Cena parkiranja mora biti višja, kot je komercialna cena parkirnih mest za ostale avtomobile. Npr. če stane parkiranje na navadnem parkirnem mestu 1 EUR/uro, naj stane cena parkiranja na parkirnem mestu, kjer je polnilnica, 2 EURa/uro - tudi za čas polnjenja. To bi spodbudilo lastnike, da polni z max. močjo, ki jo polnilnica premore, ne pa da bi moč polnjenja dali na minumum in s tem zakasnili čas, ko avto konča s polnjenjem.
Citat:
26 hitrih polnilnic za polnjenje cestnih vozil na električni pogon na avtocestnem križu Republike
Slovenije ponudnik dobavi, naročnik pa prevzame na naslednjih lokacijah:
 1 x Počivališče Ravne
 2 x Počivališče Ravbarkomanda
 2 x Počivališče Šempas
 2 x Počivališče Lom
 2 x Počivališče Radovljica
 2 x Počivališče Voklo
 1 x Počivališče Barje
 1 x Počivališče Podsmreka
 1 x počivališče Dul
 1 x Počivališče Grič
 2 x Počivališče Lukovica
 1 x Počivališče Lopata – jug
 2 x Počivališče Tepanje
 2 x Počivališče Dravsko polje
 2 x Počivališče Dobrenje
 2 x Počivališče Grabanoš
Citat:
2. TEHNIČNE ZAHTEVE
V tabeli tehničnih zahtev so podane zahteve za hitro polnjenje s tremi priključki: CCS Combo 2, CHAdeMO in AC Type 2, Mode 3 vtikačev skladno s standardom SIST EN 62196-2:2012/A11:2013. Polnilna postaja za hitro polnjenje mora omogočati istočasno polnjenje dveh vozil (min 43 do max 50 kW DC vtikač CHAdeMO ali CCS Combo 2 in 22 do max 43 kW AC Type 2)
Počasnih AC postaj ne bo potrebno prepovedat, ker se jih bo s prihodom hitrih DC postaj vsak izogibal in jih bo koristil samo v nujnih primerih. V parih letih bodo pa lahko šle v pozabo.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Dajmo raje debatirat o tem, da bi morali "od danes" prepovedat postavljenje polnilnih postaj (razen fizičnim osebam za lastno uporabo), ki niso (vsaj) CCS+Chademo (če sta že ta dva stanfdarda zdaj v EU "in"). In za vse "javne" novogradnje predpist št. polnilnih postaj na št. parkirnih mest ...
Če uživaš v tem, da čakaš v vrsti za polnenje, tistega pa ki se mu je avto že zdavnaj napolnil pa od nikjer, potem pride v poštev tvoje razmišljanje, ki pa je za mene popolnoma zgrešeno.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda, čaka naj ob avtu. Vernetno veš, da čas polnjenja ni vedno enak na isti polnilni?
15 min je pa čas, v katerem prideš do avta, ko vidiš, da je poln. Tudi če gre vmes kaj rahlo narobe.
Ampak ja, dajmo po tvoje jebat ljudi v glavo ... Pišeš kot tipični bebavi birokrati.
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Kaj pa imajo Jankovič, Fištravec in Popovič pri tem? A misliš, da bodo postaje občinska last?