Polnilne postaje za vozila na alternativni pogon

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Parking plus kazen potem. Polnilnice se naj opremi s lučkami, kjer bo ne easy razvidno če se zadeva še polni ali je že polna (rdeče-zelena lučka) in potem pač fasira kazen.

Res je, da bi se tudi to dalo zaobit s kakšnim počasnejšim polnjenjem, ampak kak Tesla S lastnik se s tem pomoje ne bi jebal, edino če je kak geek še hkrati.

Oz ne samo kazen, odvoz s pajkom, ker drugače bo še vedno avto tam, kazen pa vseeno kako velika je, ker lastnika Tesle to ne bi prizadelo, če bi jo sploh plačal.

Je pa s pajkom drug problem, kdo si upa naložit Teslo in tvegat, da kaj poškoduje?
wink-1.gif


Bottom line..okoli Tesle S...rešitve ni, človek ima pač denar in si lahko privošči marsikaj in vedno si bo
wink-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Če bo tistim s Teslo S tudi ob tem vseeno,bo to priložnost za mestno občino,da naredijo dodatna polnilna mesta in od njih dobro pokasirajo
wink-1.gif
(sicer pa ne verjamem,da jim bo ravno vseeno)
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Hja neke pretirano visoke kazi ne smeš nabit, ne moreš rečt da je kazen za parkiranje na EV polnilnih mestih 1000€, mora biti nekje v razmerj z ostalimi, podobnimi, prekrški...recimo s parkiranjem na mestu za invalide, pa še to bi rekel, od oka, da mora biti kazen vsaj 50% nižja od tiste kazni, ker seveda parkirno mesto nima enake "teže".

Torej 60 eur, kar je sitnica glede na to da je človek skeširal skoraj 100.000€ za avto
wink-1.gif
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Cena parkiranja mora biti višja, kot je komercialna cena parkirnih mest za ostale avtomobile. Npr. če stane parkiranje na navadnem parkirnem mestu 1 EUR/uro, naj stane cena parkiranja na parkirnem mestu, kjer je polnilnica, 2 EURa/uro - tudi za čas polnjenja. To bi spodbudilo lastnike, da polni z max. močjo, ki jo polnilnica premore, ne pa da bi moč polnjenja dali na minumum in s tem zakasnili čas, ko avto konča s polnjenjem.
S tem, če bi dal ceno parkiranja na parkirnem mestu, kjer je polnilnica, 2 EURa/uro po končanem polnenju, nebi rešil problema. Mislim, da ima vsakdo dovolj 1 minuto časa, da po končanem polnenju avto odstrani. Če tega ne stori pa plača po ceni vsaj 1€/min, ali več. To se lahko reši tako, da senzorji zaznajo odhod vozila in na osnovi tega preko kartice, ali telefona brmenijo voznikov skupni račun polnenja in nedovoljenega parkiranja.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Nazadnje urejeno:

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Saj prav o tem poteka debata, ker pravite da naj se polni samo tisti ki to nujno potrebuje. V mestu se to zlorablja za parkirišče, v nakupovalnih centrih pa za brezplačno polnjenje. To kar si ti napisal pa je tipični primer, kaj se ne bi delalo. Če si ti recimo v Atlantisu, nekdo s prazno baterijo pa čaka pred polnilno postajo, če pa si šel v šoping pa polni avto recimo 1 uro, potem pa ga prestavi in omogoči to še drugim. Saj ne rabi iti cela družina prestaviti avto in ostali lahko nemoteno nakupujejo .

Do Cityparka sem prišel s prazno baterijo, v Atlantisu sva bila s hčerko 1 uro in pol (1 ura kopanja + 2x 15 minut za preoblačenje) in v tem času napolnila, da sva prišla domov le na elektriko.

Kaj točno sem naredil narobe?
Nič nisi naredil narobe, zato so polnilne postaje in le tako bo Ampera rentabilna. Zaradi mene tudi če bi bil cel dan priklopljen me ne moti. Debato si začel s tem, da se nekaj privatizira. O.K. res je tisti renault brez da bi bil priključen pod vsako kritiko. Mislim, da bo še kar nekaj časa princip kdo prej pride prej fila
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
O kakšni kazni govoriš?
sprasujem se.gif

Govorimo o ideji dvojne cene parkirnine,ne o kazni...

Ja, ampak dvojna cena parkirnine ne bo odvrnila kakšnih "važičev", kot so lastniki Tesle ali bmw i8, da pač ne pustijo tam avta cel dan. Za takšne je edina rešitev fizična odstranitev vozila s pajko, vse drugo ne bo pomagalo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Hja,tudi možno!
Zgleda da bo še "veselo" na tem področju javnih polnilnih postaj,sploh ker se še popolnoma nič ni začelo premikati v tej smeri,po mojem smo mi na tem forumu edini v Sloveniji,ki sploh govorimo o tem,zgleda da do Jankoviča (Fištravca,Popoviča) tole še ni prišlo na mizo za obravnavo
evil.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Zato pa sem rekel andiju, da čimprej pošlje predlog jankoviæu. Ko bo slednji zavohal dodaten zaslužek kaj preveč daleč zaračunavanje ne bi smelo biti.

Edino, če so te postaje zgrajene s kakšnimi EU sredstvi ali kaj "neprofitnega", ker se pač gre za KAO varovanje okolja, ipd?
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Kaj pa imajo Jankovič, Fištravec in Popovič pri tem? A misliš, da bodo postaje občinska last?
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Hja,tudi možno!
Zgleda da bo še "veselo" na tem področju javnih polnilnih postaj,sploh ker se še popolnoma nič ni začelo premikati v tej smeri,po mojem smo mi na tem forumu edini v Sloveniji,ki sploh govorimo o tem,zgleda da do Jankoviča (Fištravca,Popoviča) tole še ni prišlo na mizo za obravnavo
evil.gif
Hmm ne bi rekel za Popoviča. V Kopru je zelo dobro uredil polnilne postaje in so pod okriljem Komunale Koper in ne elektro Primorska. Pohvalno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa saj točno ti dve točki, ki si ju napisal, se reši s tistem enim členom z dvema alinejama, kot sem napisal.
To, kako naj redarji vedo, se da rešit s tretjo alinejo, ki zavezuje uvoznika, da daje podatke o tem, kako se preozna avto ki se ne polni, med polnjenjem in ko je poln.
Nobena alineja ti nebo nič koristila, kot samo plačilo porabljene energije in čas polnenja + 1minuta. Cena za ostali čas parkiranja pa naj bo tako visoka, da bo vsak takoj po končanem polnenju avto umaknil. Saj lahko pride do avta nekaj minut pred koncem polnenja in počaka v avtu. Bolje, kot da tisti ki je za njim čaka, kdaj se bo skidal.

Seveda, čaka naj ob avtu. Vernetno veš, da čas polnjenja ni vedno enak na isti polnilni?
15 min je pa čas, v katerem prideš do avta, ko vidiš, da je poln. Tudi če gre vmes kaj rahlo narobe.
Ampak ja, dajmo po tvoje jebat ljudi v glavo ... Pišeš kot tipični bebavi birokrati.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To, kako naj redarji vedo, se da rešit s tretjo alinejo, ki zavezuje uvoznika, da daje podatke o tem, kako se preozna avto ki se ne polni, med polnjenjem in ko je poln.

Ni potrebe. Ali se avto polni ali ne, ve polnilna postaja (preko EVSE protokola komunikacije med avtom in postajo). In glede, na to, da imajo Etrelove polnilne postaje LCD zaslonček, se lahko stanje polnjenja izpiše na tem zaslončku.
Redar pogleda na zaslonček in ve vse.

zmaga.gif

Exactly. Torej je treba smao predpisatm, da mora postaja znat pokazat, a se fila, ali je pol, ali pa je prišlo med polnjenjem do napake in se zato ne polni.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tako je.

Cena parkiranja mora biti višja, kot je komercialna cena parkirnih mest za ostale avtomobile. Npr. če stane parkiranje na navadnem parkirnem mestu 1 EUR/uro, naj stane cena parkiranja na parkirnem mestu, kjer je polnilnica, 2 EURa/uro - tudi za čas polnjenja. To bi spodbudilo lastnike, da polni z max. močjo, ki jo polnilnica premore, ne pa da bi moč polnjenja dali na minumum in s tem zakasnili čas, ko avto konča s polnjenjem.

Ja, morda tajrat, ko bodo hitre postaje po sodobnih stdardih (torej CCS/Chademo) vsepovsod. Prej pa kaj? Kaznovat voznika eUp ker avto brez CCS rabi ure in ure časa da se nafila na 3,6 kW zato, ker nekdo ni postavil OK polnilne postaje.

Dajmo raje debatirat o tem, da bi morali "od danes" prepovedat postavljenje polnilnih postaj (razen fizičnim osebam za lastno uporabo), ki niso (vsaj) CCS+Chademo (če sta že ta dva stanfdarda zdaj v EU "in"). In za vse "javne" novogradnje predpist št. polnilnih postaj na št. parkirnih mest ...
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.611
713
113
Dobava in montaža ter vzdrževanje 26 hitrih polnilnic AC in DC na AC križu v Sloveniji
Citat:
26 hitrih polnilnic za polnjenje cestnih vozil na električni pogon na avtocestnem križu Republike
Slovenije ponudnik dobavi, naročnik pa prevzame na naslednjih lokacijah:
 1 x Počivališče Ravne
 2 x Počivališče Ravbarkomanda
 2 x Počivališče Šempas
 2 x Počivališče Lom
 2 x Počivališče Radovljica
 2 x Počivališče Voklo
 1 x Počivališče Barje
 1 x Počivališče Podsmreka
 1 x počivališče Dul
 1 x Počivališče Grič
 2 x Počivališče Lukovica
 1 x Počivališče Lopata – jug
 2 x Počivališče Tepanje
 2 x Počivališče Dravsko polje
 2 x Počivališče Dobrenje
 2 x Počivališče Grabanoš

Citat:
2. TEHNIČNE ZAHTEVE
V tabeli tehničnih zahtev so podane zahteve za hitro polnjenje s tremi priključki: CCS Combo 2, CHAdeMO in AC Type 2, Mode 3 vtikačev skladno s standardom SIST EN 62196-2:2012/A11:2013. Polnilna postaja za hitro polnjenje mora omogočati istočasno polnjenje dveh vozil (min 43 do max 50 kW DC vtikač CHAdeMO ali CCS Combo 2 in 22 do max 43 kW AC Type 2)
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Dajmo raje debatirat o tem, da bi morali "od danes" prepovedat postavljenje polnilnih postaj (razen fizičnim osebam za lastno uporabo), ki niso (vsaj) CCS+Chademo (če sta že ta dva stanfdarda zdaj v EU "in"). In za vse "javne" novogradnje predpist št. polnilnih postaj na št. parkirnih mest ...
Počasnih AC postaj ne bo potrebno prepovedat, ker se jih bo s prihodom hitrih DC postaj vsak izogibal in jih bo koristil samo v nujnih primerih. V parih letih bodo pa lahko šle v pozabo.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Seveda, čaka naj ob avtu. Vernetno veš, da čas polnjenja ni vedno enak na isti polnilni?
15 min je pa čas, v katerem prideš do avta, ko vidiš, da je poln. Tudi če gre vmes kaj rahlo narobe.
Ampak ja, dajmo po tvoje jebat ljudi v glavo ... Pišeš kot tipični bebavi birokrati.
Če uživaš v tem, da čakaš v vrsti za polnenje, tistega pa ki se mu je avto že zdavnaj napolnil pa od nikjer, potem pride v poštev tvoje razmišljanje, ki pa je za mene popolnoma zgrešeno.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Kaj pa imajo Jankovič, Fištravec in Popovič pri tem? A misliš, da bodo postaje občinska last?

Same postaje ne,ampak postaja ne lebdi v zraku,ampak nekje trdno stoji....verjetno pa bo zemlja,na kateri stoji postaja in prostor za vozilo,občinska last,lastnik pa verjetno lahko uvede parkirnino....?
sprasujem se.gif