Polnilne postaje za vozila na alternativni pogon

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Problem je premalo polnilnih postaj in to, da so prešvoh. Ko bo dovolj CCS/Chademo postaj, to ne bo problem,
Točno to. Če bi bile samo hitre polnilne postaje bi vsak počakal tistih 15-30 min da bi napolnil (toliko kot rabi) in premaknil avto. S temi počasnimi polnilnimi postajami pa je možno manipulirati s časom polnjenja.

Nihče ne bo čakal 15-30 minut (v mestu ali nakupovalnem središču), da se napolni in ga potem umaknil, če ne bo nekakšnih finančnih penalov.
Dokler je zastonj, ga bo vsak pustil tam toliko časa, dokler ne zaključi opravkov.
Preberi še enkrat. Napisal sem za hitre polnilne postaje in da bi polnil vsak toliko kot potrebuje ne da išče neko korist ampak potrebo. Če greš pa samo v šoping ki je oddaljen od tvojega kraja samo par km pa ni potrebe polniti.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Samo, napisal si pa Andy. Domneval sem, da odgovarjaš meni.
Ja sem se narobe izrazil. Tebe sem dal samo kot primer, ker imaš Ampero, Bom drugič raje napisal Ampera.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Problem je premalo polnilnih postaj in to, da so prešvoh. Ko bo dovolj CCS/Chademo postaj, to ne bo problem,
Točno to. Če bi bile samo hitre polnilne postaje bi vsak počakal tistih 15-30 min da bi napolnil (toliko kot rabi) in premaknil avto. S temi počasnimi polnilnimi postajami pa je možno manipulirati s časom polnjenja.

Nihče ne bo čakal 15-30 minut (v mestu ali nakupovalnem središču), da se napolni in ga potem umaknil, če ne bo nekakšnih finančnih penalov.
Dokler je zastonj, ga bo vsak pustil tam toliko časa, dokler ne zaključi opravkov.
Preberi še enkrat. Napisal sem za hitre polnilne postaje in da bi polnil vsak toliko kot potrebuje ne da išče neko korist ampak potrebo. Če greš pa samo v šoping ki je oddaljen od tvojega kraja samo par km pa ni potrebe polniti.

1. In kaj boš delal 30 minut? Mogoče z družino? Čakal v avtu? Požrli te bodo. Nekaj jim moraš dati za delat v vmesnem času. Poglej si kakšen Bjorn-ov film od njegove vožnje z Modelom S po Evropi, ko se je pritoževal, da je npr. SuperCharger postavljen na lokaciji, kjer nimaš vmes kaj za delat.

2. Kdo pa pravi, da boš šel v shopping center direktno od doma in potem nazaj domov in da imaš polno baterijo in da je oddaljen le par km?
Kaj pa če greš zjutraj v sliužbo, prideš domov, pobereš otroke iz vrtca in potem šibaš v Atlantis z že bolj prazno baterijo in ga daš polniti v CityParku? Npr. nekaj časa je bila to zame stalnica. Ali pa, ko popoldne hčerko peljem še v solno sobo v Kamnik? 100 metrov stran imam polnilno postajo, ki mi pride zelo prav.
 
Nazadnje urejeno:

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Problem je premalo polnilnih postaj in to, da so prešvoh. Ko bo dovolj CCS/Chademo postaj, to ne bo problem,
Točno to. Če bi bile samo hitre polnilne postaje bi vsak počakal tistih 15-30 min da bi napolnil (toliko kot rabi) in premaknil avto. S temi počasnimi polnilnimi postajami pa je možno manipulirati s časom polnjenja.

Nihče ne bo čakal 15-30 minut (v mestu ali nakupovalnem središču), da se napolni in ga potem umaknil, če ne bo nekakšnih finančnih penalov.
Dokler je zastonj, ga bo vsak pustil tam toliko časa, dokler ne zaključi opravkov.
Preberi še enkrat. Napisal sem za hitre polnilne postaje in da bi polnil vsak toliko kot potrebuje ne da išče neko korist ampak potrebo. Če greš pa samo v šoping ki je oddaljen od tvojega kraja samo par km pa ni potrebe polniti.

1. In kaj boš delal 30 minut? Mogoče z družino? Čakal v avtu? Požrli te bodo. Nekaj jim moraš dati za delat v vmesnem času. Poglej sei kakšen Bjorn-ov film od njegove vožnje z Modelom S po Evropi, ko se je pritoževal, da je npr. SuperCharger postavljen na lokaciji, kjer nimaš vmes kaj za delat.

2. Kdo pa pravi, da boš šel v shopping center direktno od doma in potem nazaj domov in da imaš polno baterijo in da je oddaljen le par km?
Kaj pa če greš zjutraj v sliužbo, prideš domov, pobereš otroke iz vrtca in potem šibaš v Atlantis z že bolj prazno baterijo in ga daš polniti v CityParku? Npr. nekaj časa je bila to zame stalnica. Ali pa, ko popoldne hčerko peljem še v solno sobo v Kamnik? 100 metrov stran imam polnilno postajo, ki mi pride zelo prav.
Saj prav o tem poteka debata, ker pravite da naj se polni samo tisti ki to nujno potrebuje. V mestu se to zlorablja za parkirišče, v nakupovalnih centrih pa za brezplačno polnjenje. To kar si ti napisal pa je tipični primer, kaj se ne bi delalo. Če si ti recimo v Atlantisu, nekdo s prazno baterijo pa čaka pred polnilno postajo, če pa si šel v šoping pa polni avto recimo 1 uro, potem pa ga prestavi in omogoči to še drugim. Saj ne rabi iti cela družina prestaviti avto in ostali lahko nemoteno nakupujejo .
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Že to je en problem, da trenutni EV koncept nima prihodnosti, zatakne se že pri tako enostavni stvari, kot je polnilna postaja. Zamislite se, da je Ev vozov recimo 10x več, ni šanse da najdeš sploh kaj fraj sredi mesta v tem primeru.

Opcija bi še bila indukcijsko polnjenje in pač celotno parkirišče trgovine namenjeno temu, pa se naj pač polni, ko je človek v šopingu
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Saj prav o tem poteka debata, ker pravite da naj se polni samo tisti ki to nujno potrebuje. V mestu se to zlorablja za parkirišče, v nakupovalnih centrih pa za brezplačno polnjenje. To kar si ti napisal pa je tipični primer, kaj se ne bi delalo. Če si ti recimo v Atlantisu, nekdo s prazno baterijo pa čaka pred polnilno postajo, če pa si šel v šoping pa polni avto recimo 1 uro, potem pa ga prestavi in omogoči to še drugim. Saj ne rabi iti cela družina prestaviti avto in ostali lahko nemoteno nakupujejo .

Do Cityparka sem prišel s prazno baterijo, v Atlantisu sva bila s hčerko 1 uro in pol (1 ura kopanja + 2x 15 minut za preoblačenje) in v tem času napolnila, da sva prišla domov le na elektriko.

Kaj točno sem naredil narobe?
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Že to je en problem, da trenutni EV koncept nima prihodnosti, zatakne se že pri tako enostavni stvari, kot je polnilna postaja. Zamislite se, da je Ev vozov recimo 10x več, ni šanse da najdeš sploh kaj fraj sredi mesta v tem primeru.

Zato pa sem se odločil za Ampero
wink-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik wxy pravi:

Po tvoji logiki Andy ne bi smel polniti ker ima vedno napolnjeno do doma, čene drugače pa na bencin? Prav tako je smešno ko omenjate Teslo, tudi Ampera ne potrebuje nujno tiste elektrike, pa prav tako polni na polnilnih mestih. Dejstvo je, da vsi ki polnijo na polnilnih mestih imajo korist (brezplačno polnjenje, parkirno mesto) zelo malo pa jih polni, ker bi tisto elektriko res potrebovali. Tako se zaenkrat išče smotrnost nakupa EV ali priključnega hibrida. Tukaj je veliko komentatorjev, ki so naredili en krog z EV pa mislijo da vejo vse. Škoda, da se ne oglasi nobeden z čistim EV pa bi ona povedal, kaj si misli ko dobi Ampero in ji ni nujno potrebno polniti, on pa z Leafom, C zero, Pion...in prazno baterijo?

Se strinjam s tabo! Tudi nikjer nisem napisal,da kdorkoli nebi smel polniti,ne glede na to ali ima Ampero ali Teslo ali Leafa. Problem je preprosto v zakonodaji in predpisih,ki so totalno nedorečeni. Trenutno stanje je tako:
1. Plug-in hibrida lahko parkiraš na polnilni postaji,brez da ga sploh priklopiš,BREZ POSLEDIC,redar ti nič ne more!
2. Plug-in hibrida lahko parkiraš na polnilni postaji in ga priklopiš,ga pustiš lahko cel teden,ali cel mesec,BREZ POSLEDIC,redar ti nič ne more! Tudi če kje piše da moraš avto umakniti,ko je napolnjen,ti trenutno v resnici nič ne morejo...kdor ne verjame,naj pokliče na mestno redarstvo in se prepriča.
Kako bodo redarji ob morebitni spremembi predpisov usposobljeni za ugotavljanje,kateri avto je napolnjen in kateri še ni,mi tudi ni jasno...

Že sedaj je problem,ko je število EV pri nas zelo zelo majhno,počakajte še pol leta ali leto,ko se bo število vozil povečalo (začetek prodaje VW,Renault,BMW). Če ne bodo hitro spremenili predpisov glede parkiranja in polnjenja,bodo polnilne postaje,še posebej v centru mest,zasedene nonstop,moral boš imeti veliko srečo,da boš sploh prišel zraven!
(še o Tesli...lastniki Tesle imajo zastonj polnjenje na superchargerju na Brdu.Zakaj torej lastnik Tesle ne zapelje avto na polnjenje na Brdo in ga potem parkira v garažni hiši v centru? Torej je več ali manj jasno,da Tesla,ki je cele dneve parkirana v centru na polnilni postaji,v resnici ne rabi elektrike,ampak zgolj PARKIRNEGA MESTA.In tako bo žal tudi ostalo,dokler se predpisi ne spremenijo)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Pa saj točno ti dve točki, ki si ju napisal, se reši s tistem enim členom z dvema alinejama, kot sem napisal.

To, kako naj redarji vedo, se da rešit s tretjo alinejo, ki zavezuje uvoznika, da daje podatke o tem, kako se preozna avto ki se ne polni, med polnjenjem in ko je poln.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To, kako naj redarji vedo, se da rešit s tretjo alinejo, ki zavezuje uvoznika, da daje podatke o tem, kako se preozna avto ki se ne polni, med polnjenjem in ko je poln.

Ni potrebe. Ali se avto polni ali ne, ve polnilna postaja (preko EVSE protokola komunikacije med avtom in postajo). In glede, na to, da imajo Etrelove polnilne postaje LCD zaslonček, se lahko stanje polnjenja izpiše na tem zaslončku.
Redar pogleda na zaslonček in ve vse.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa saj točno ti dve točki, ki si ju napisal, se reši s tistem enim členom z dvema alinejama, kot sem napisal.
To, kako naj redarji vedo, se da rešit s tretjo alinejo, ki zavezuje uvoznika, da daje podatke o tem, kako se preozna avto ki se ne polni, med polnjenjem in ko je poln.
Nobena alineja ti nebo nič koristila, kot samo plačilo porabljene energije in čas polnenja + 1minuta. Cena za ostali čas parkiranja pa naj bo tako visoka, da bo vsak takoj po končanem polnenju avto umaknil. Saj lahko pride do avta nekaj minut pred koncem polnenja in počaka v avtu. Bolje, kot da tisti ki je za njim čaka, kdaj se bo skidal.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Na polnilna mesta postaviš parkavtomate, dupla cena, itak ima elektriko zastonj... Potem ga pa za brez veze in predolgo ne bo nihče puščal tam... Še Zoki to prebere pa bo akcija...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tako je.

Cena parkiranja mora biti višja, kot je komercialna cena parkirnih mest za ostale avtomobile. Npr. če stane parkiranje na navadnem parkirnem mestu 1 EUR/uro, naj stane cena parkiranja na parkirnem mestu, kjer je polnilnica, 2 EURa/uro - tudi za čas polnjenja. To bi spodbudilo lastnike, da polni z max. močjo, ki jo polnilnica premore, ne pa da bi moč polnjenja dali na minumum in s tem zakasnili čas, ko avto konča s polnjenjem.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Kaj pa za avtomate, ki niso v "javni" lasti, recimo na hofer parkiriščih, ali pa v drugih nakupovalnih centrih?

Kaj res toliko koristite te javne avtomte v centru mesta (kam sploh človek gre da tam parkira?), da vas moti zasedenost. Tisto kar je privat pa ne moreš urejat z zakonom, afaik?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Hja, kaj pa Hofer naredi, ko so avtomobili parkirani direkt pred vhodom, če pogledaš v temo v Avtomobilizmu? Nič.

Pač, polnilna postaja, dokler je zastonj ni tvoja pravica, ampak privilegij. Problem je, ko uporabniki začnejo zlorabljati ta privilegij. ampak, to ni problem 'Hoferja', ampak voznikov samih.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Predlagam pisanje zokiju v tem momentu, glede na to da se kaže potencialni novi zaslužek, bi moral dobiti njegovo zanimanje
wink-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Cena parkiranja mora biti višja, kot je komercialna cena parkirnih mest za ostale avtomobile. Npr. če stane parkiranje na navadnem parkirnem mestu 1 EUR/uro, naj stane cena parkiranja na parkirnem mestu, kjer je polnilnica, 2 EURa/uro - tudi za čas polnjenja. To bi spodbudilo lastnike, da polni z max. močjo, ki jo polnilnica premore, ne pa da bi moč polnjenja dali na minumum in s tem zakasnili čas, ko avto konča s polnjenjem.

Po mojem je to res edina pametna rešitev,ki bi se v praksi obnesla: z višjo parkirnino spodbuditi lastnike,da polnijo z max močjo in ga čimprej umaknejo. Tudi mestna občina bi bila s tem stimuliana,da naredi še dodatne polnilnice in problem bi bil hitro rešen,saj nobenemu lastniku EV nebi bilo v interesu,da bi po nepotrebnem plačeval dražjo parkirnino.