Preberi še enkrat. Napisal sem za hitre polnilne postaje in da bi polnil vsak toliko kot potrebuje ne da išče neko korist ampak potrebo. Če greš pa samo v šoping ki je oddaljen od tvojega kraja samo par km pa ni potrebe polniti.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Točno to. Če bi bile samo hitre polnilne postaje bi vsak počakal tistih 15-30 min da bi napolnil (toliko kot rabi) in premaknil avto. S temi počasnimi polnilnimi postajami pa je možno manipulirati s časom polnjenja.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Problem je premalo polnilnih postaj in to, da so prešvoh. Ko bo dovolj CCS/Chademo postaj, to ne bo problem,
Nihče ne bo čakal 15-30 minut (v mestu ali nakupovalnem središču), da se napolni in ga potem umaknil, če ne bo nekakšnih finančnih penalov.
Dokler je zastonj, ga bo vsak pustil tam toliko časa, dokler ne zaključi opravkov.
Ja sem se narobe izrazil. Tebe sem dal samo kot primer, ker imaš Ampero, Bom drugič raje napisal Ampera.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Samo, napisal si pa Andy. Domneval sem, da odgovarjaš meni.
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Preberi še enkrat. Napisal sem za hitre polnilne postaje in da bi polnil vsak toliko kot potrebuje ne da išče neko korist ampak potrebo. Če greš pa samo v šoping ki je oddaljen od tvojega kraja samo par km pa ni potrebe polniti.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Točno to. Če bi bile samo hitre polnilne postaje bi vsak počakal tistih 15-30 min da bi napolnil (toliko kot rabi) in premaknil avto. S temi počasnimi polnilnimi postajami pa je možno manipulirati s časom polnjenja.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Problem je premalo polnilnih postaj in to, da so prešvoh. Ko bo dovolj CCS/Chademo postaj, to ne bo problem,
Nihče ne bo čakal 15-30 minut (v mestu ali nakupovalnem središču), da se napolni in ga potem umaknil, če ne bo nekakšnih finančnih penalov.
Dokler je zastonj, ga bo vsak pustil tam toliko časa, dokler ne zaključi opravkov.
Saj prav o tem poteka debata, ker pravite da naj se polni samo tisti ki to nujno potrebuje. V mestu se to zlorablja za parkirišče, v nakupovalnih centrih pa za brezplačno polnjenje. To kar si ti napisal pa je tipični primer, kaj se ne bi delalo. Če si ti recimo v Atlantisu, nekdo s prazno baterijo pa čaka pred polnilno postajo, če pa si šel v šoping pa polni avto recimo 1 uro, potem pa ga prestavi in omogoči to še drugim. Saj ne rabi iti cela družina prestaviti avto in ostali lahko nemoteno nakupujejo .Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Preberi še enkrat. Napisal sem za hitre polnilne postaje in da bi polnil vsak toliko kot potrebuje ne da išče neko korist ampak potrebo. Če greš pa samo v šoping ki je oddaljen od tvojega kraja samo par km pa ni potrebe polniti.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Točno to. Če bi bile samo hitre polnilne postaje bi vsak počakal tistih 15-30 min da bi napolnil (toliko kot rabi) in premaknil avto. S temi počasnimi polnilnimi postajami pa je možno manipulirati s časom polnjenja.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Problem je premalo polnilnih postaj in to, da so prešvoh. Ko bo dovolj CCS/Chademo postaj, to ne bo problem,
Nihče ne bo čakal 15-30 minut (v mestu ali nakupovalnem središču), da se napolni in ga potem umaknil, če ne bo nekakšnih finančnih penalov.
Dokler je zastonj, ga bo vsak pustil tam toliko časa, dokler ne zaključi opravkov.
1. In kaj boš delal 30 minut? Mogoče z družino? Čakal v avtu? Požrli te bodo. Nekaj jim moraš dati za delat v vmesnem času. Poglej sei kakšen Bjorn-ov film od njegove vožnje z Modelom S po Evropi, ko se je pritoževal, da je npr. SuperCharger postavljen na lokaciji, kjer nimaš vmes kaj za delat.
2. Kdo pa pravi, da boš šel v shopping center direktno od doma in potem nazaj domov in da imaš polno baterijo in da je oddaljen le par km?
Kaj pa če greš zjutraj v sliužbo, prideš domov, pobereš otroke iz vrtca in potem šibaš v Atlantis z že bolj prazno baterijo in ga daš polniti v CityParku? Npr. nekaj časa je bila to zame stalnica. Ali pa, ko popoldne hčerko peljem še v solno sobo v Kamnik? 100 metrov stran imam polnilno postajo, ki mi pride zelo prav.
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Saj prav o tem poteka debata, ker pravite da naj se polni samo tisti ki to nujno potrebuje. V mestu se to zlorablja za parkirišče, v nakupovalnih centrih pa za brezplačno polnjenje. To kar si ti napisal pa je tipični primer, kaj se ne bi delalo. Če si ti recimo v Atlantisu, nekdo s prazno baterijo pa čaka pred polnilno postajo, če pa si šel v šoping pa polni avto recimo 1 uro, potem pa ga prestavi in omogoči to še drugim. Saj ne rabi iti cela družina prestaviti avto in ostali lahko nemoteno nakupujejo .
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Že to je en problem, da trenutni EV koncept nima prihodnosti, zatakne se že pri tako enostavni stvari, kot je polnilna postaja. Zamislite se, da je Ev vozov recimo 10x več, ni šanse da najdeš sploh kaj fraj sredi mesta v tem primeru.
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Po tvoji logiki Andy ne bi smel polniti ker ima vedno napolnjeno do doma, čene drugače pa na bencin? Prav tako je smešno ko omenjate Teslo, tudi Ampera ne potrebuje nujno tiste elektrike, pa prav tako polni na polnilnih mestih. Dejstvo je, da vsi ki polnijo na polnilnih mestih imajo korist (brezplačno polnjenje, parkirno mesto) zelo malo pa jih polni, ker bi tisto elektriko res potrebovali. Tako se zaenkrat išče smotrnost nakupa EV ali priključnega hibrida. Tukaj je veliko komentatorjev, ki so naredili en krog z EV pa mislijo da vejo vse. Škoda, da se ne oglasi nobeden z čistim EV pa bi ona povedal, kaj si misli ko dobi Ampero in ji ni nujno potrebno polniti, on pa z Leafom, C zero, Pion...in prazno baterijo?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To, kako naj redarji vedo, se da rešit s tretjo alinejo, ki zavezuje uvoznika, da daje podatke o tem, kako se preozna avto ki se ne polni, med polnjenjem in ko je poln.
Nobena alineja ti nebo nič koristila, kot samo plačilo porabljene energije in čas polnenja + 1minuta. Cena za ostali čas parkiranja pa naj bo tako visoka, da bo vsak takoj po končanem polnenju avto umaknil. Saj lahko pride do avta nekaj minut pred koncem polnenja in počaka v avtu. Bolje, kot da tisti ki je za njim čaka, kdaj se bo skidal.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa saj točno ti dve točki, ki si ju napisal, se reši s tistem enim členom z dvema alinejama, kot sem napisal.
To, kako naj redarji vedo, se da rešit s tretjo alinejo, ki zavezuje uvoznika, da daje podatke o tem, kako se preozna avto ki se ne polni, med polnjenjem in ko je poln.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Cena parkiranja mora biti višja, kot je komercialna cena parkirnih mest za ostale avtomobile. Npr. če stane parkiranje na navadnem parkirnem mestu 1 EUR/uro, naj stane cena parkiranja na parkirnem mestu, kjer je polnilnica, 2 EURa/uro - tudi za čas polnjenja. To bi spodbudilo lastnike, da polni z max. močjo, ki jo polnilnica premore, ne pa da bi moč polnjenja dali na minumum in s tem zakasnili čas, ko avto konča s polnjenjem.