Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Javne polnilne postaje so postale joke. Na njih zdaj ne zaparkirajo več navadni avtomobili, ampak električni, ki so tam parkirani še po tem, ko so že napolnjeni.
Še en razlog več, da ni za imeti le popolnoma električni avto. Sebičnost ne pozna meja in ostal boš na cesti ti, ne oni.
In dokler se ne bo začelo zaračunavati ne samo napolnjene količine, ampak tudi koliko časa je avto priklopoljen na polnilno postajo, bo samo še slabše.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ideja o polnjenju "za do doma" je pa zgrešena. Polnilna postaja je zato, da se polni. Če voznik hoče do konca, pač do konca.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
To, da se lahko polni EVje na vsakem koraku je itak novodoben trend, zakaj bi pa morala biti polnilnica direkt pred centrom občine, v šoping centrih, ipd. Pač je to in, ampak se ne bo prijelo, ker z večanjem EV vozil bodo te polnilnice nonstop zasedene.
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ideja o polnjenju "za do doma" je pa zgrešena. Polnilna postaja je zato, da se polni. Če voznik hoče do konca, pač do konca.
Mislim da je tvoja ideja najmanj enako zgrešena,ali še za odtenek bolj
Ker po tej logiki bo nekdo polnil 12 ur z nekim švoh polnilcem...do konca! In kaj si s tem rešil,če bo spet za pol dneva zasedel parkirno/polnilno mesto?
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Polnilna postaja se aktivira s RFID kartico,
uporabnik plača energijo+čas polnjenja,
redar pa preverja če je polnilnica aktivirana
v prekršku si samo če zasedaš polnilno mesto
brez vklopa polnilnice
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Bistvo polnilnih postaja je olajšat življenje lastnikom EV, ne pa jih j... v glavo, da ne smejo nafilat do konca.
Zakaj še 15 minut? Med tem časom lahko že nekdo drug napolni do polovice.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Vmes je pa potreben kompromis: torej polnjenje, dokler se polni + 15 min, potem pa pač kazen.
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Zakaj še 15 minut? Med tem časom lahko že nekdo drug napolni do polovice.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Vmes je pa potreben kompromis: torej polnjenje, dokler se polni + 15 min, potem pa pač kazen.
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Bistvo polnilnih postaja je olajšat življenje lastnikom EV, ne pa jih j... v glavo, da ne smejo nafilat do konca.
Seveda ni nobenemu v interesu j..... lastnike EV v glavo,ampak kako ne razumeš,da tvoja rešitev ne bo prinesla nobene spremembe?
Kot je Utiševalec napisal,prideš na polnilno postajo,priklopiš 3A napeljavo (ker nikjer ne piše,da ga moraš hitreje,kajne?) in se avto fila cel ljubi dan,ti pa si si rešil problem parkinga za tisti dan! Noben ti nič ne more,zakonu si zadostil,redarjem se lahko smeješ,še vedno pa zasedaš drugim parkirno mesto po nepotrebnem!?
Povej,kaj si s tem rešil?
Po tvoji logiki Andy ne bi smel polniti ker ima vedno napolnjeno do doma, čene drugače pa na bencin? Prav tako je smešno ko omenjate Teslo, tudi Ampera ne potrebuje nujno tiste elektrike, pa prav tako polni na polnilnih mestih. Dejstvo je, da vsi ki polnijo na polnilnih mestih imajo korist (brezplačno polnjenje, parkirno mesto) zelo malo pa jih polni, ker bi tisto elektriko res potrebovali. Tako se zaenkrat išče smotrnost nakupa EV ali priključnega hibrida. Tukaj je veliko komentatorjev, ki so naredili en krog z EV pa mislijo da vejo vse. Škoda, da se ne oglasi nobeden z čistim EV pa bi ona povedal, kaj si misli ko dobi Ampero in ji ni nujno potrebno polniti, on pa z Leafom, C zero, Pion...in prazno baterijo?Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Javne polnilne postaje so postale joke. Na njih zdaj ne zaparkirajo več navadni avtomobili, ampak električni, ki so tam parkirani še po tem, ko so že napolnjeni.
Še en razlog več, da ni za imeti le popolnoma električni avto. Sebičnost ne pozna meja in ostal boš na cesti ti, ne oni.
In dokler se ne bo začelo zaračunavati ne samo napolnjene količine, ampak tudi koliko časa je avto priklopoljen na polnilno postajo, bo samo še slabše.
Saj se spomniš,o teh problemih s polnilnimi postajami sva govorila že kar nekaj časa nazaj,in točno to se je začelo dogajati. Stvar je po mojem pričakovana,ljudje izkoriščajo luknjo v zakonu. Ko sem klical na mestno redarstvo,kaj bodo glede tega ukrepali,so mi rekli,da lastnikom teh avtomobilov nič ne morejo,ker je zakon tak,in da je polnilnih postaj itak malo, in da je to še vse bolj v razvoju,bla bla bla....
Skratka,treba je TAKOJ spremeniti zakon tako,da se lastnikom EV vozil nebi splačalo pustiti avtomobila na parkirnem mestu dlje,kot za toliko,da ga napolnijo do doma.
Tako pa sedaj vidiš cel dan parkirano Teslo S,ki verjetno niti slučajno ne rabi tiste elektrike,ampak izkorišča zakon in zaseda mesto nekemu Leafu,ki bi nujno rabil elektriko,pa ni prostora
Točno to. Če bi bile samo hitre polnilne postaje bi vsak počakal tistih 15-30 min da bi napolnil (toliko kot rabi) in premaknil avto. S temi počasnimi polnilnimi postajami pa je možno manipulirati s časom polnjenja.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Problem je premalo polnilnih postaj in to, da so prešvoh. Ko bo dovolj CCS/Chademo postaj, to ne bo problem,
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Po tvoji logiki Andy ne bi smel polniti ker ima vedno napolnjeno do doma, čene drugače pa na bencin? Prav tako je smešno ko omenjate Teslo, tudi Ampera ne potrebuje nujno tiste elektrike, pa prav tako polni na polnilnih mestih. Dejstvo je, da vsi ki polnijo na polnilnih mestih imajo korist (brezplačno polnjenje, parkirno mesto) zelo malo pa jih polni, ker bi tisto elektriko res potrebovali. Tako se zaenkrat išče smotrnost nakupa EV ali priključnega hibrida. Tukaj je veliko komentatorjev, ki so naredili en krog z EV pa mislijo da vejo vse. Škoda, da se ne oglasi nobeden z čistim EV pa bi ona povedal, kaj si misli ko dobi Ampero in ji ni nujno potrebno polniti, on pa z Leafom, C zero, Pion...in prazno baterijo?Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Javne polnilne postaje so postale joke. Na njih zdaj ne zaparkirajo več navadni avtomobili, ampak električni, ki so tam parkirani še po tem, ko so že napolnjeni.
Še en razlog več, da ni za imeti le popolnoma električni avto. Sebičnost ne pozna meja in ostal boš na cesti ti, ne oni.
In dokler se ne bo začelo zaračunavati ne samo napolnjene količine, ampak tudi koliko časa je avto priklopoljen na polnilno postajo, bo samo še slabše.
Saj se spomniš,o teh problemih s polnilnimi postajami sva govorila že kar nekaj časa nazaj,in točno to se je začelo dogajati. Stvar je po mojem pričakovana,ljudje izkoriščajo luknjo v zakonu. Ko sem klical na mestno redarstvo,kaj bodo glede tega ukrepali,so mi rekli,da lastnikom teh avtomobilov nič ne morejo,ker je zakon tak,in da je polnilnih postaj itak malo, in da je to še vse bolj v razvoju,bla bla bla....
Skratka,treba je TAKOJ spremeniti zakon tako,da se lastnikom EV vozil nebi splačalo pustiti avtomobila na parkirnem mestu dlje,kot za toliko,da ga napolnijo do doma.
Tako pa sedaj vidiš cel dan parkirano Teslo S,ki verjetno niti slučajno ne rabi tiste elektrike,ampak izkorišča zakon in zaseda mesto nekemu Leafu,ki bi nujno rabil elektriko,pa ni prostora
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Točno to. Če bi bile samo hitre polnilne postaje bi vsak počakal tistih 15-30 min da bi napolnil (toliko kot rabi) in premaknil avto. S temi počasnimi polnilnimi postajami pa je možno manipulirati s časom polnjenja.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Problem je premalo polnilnih postaj in to, da so prešvoh. Ko bo dovolj CCS/Chademo postaj, to ne bo problem,
Saj sem @SHARK1 repliciral in ne tebi. Tako je polnilne postaje so namenjene za uporabo in ne kot parkirišče, vendar se mi zdi da ni problem v stalnih uporabnikih ampak v tistih, ki si avto sposodijo in ga imajo na testu.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Po tvoji logiki Andy ne bi smel polniti ker ima vedno napolnjeno do doma, čene drugače pa na bencin? Prav tako je smešno ko omenjate Teslo, tudi Ampera ne potrebuje nujno tiste elektrike, pa prav tako polni na polnilnih mestih. Dejstvo je, da vsi ki polnijo na polnilnih mestih imajo korist (brezplačno polnjenje, parkirno mesto) zelo malo pa jih polni, ker bi tisto elektriko res potrebovali. Tako se zaenkrat išče smotrnost nakupa EV ali priključnega hibrida. Tukaj je veliko komentatorjev, ki so naredili en krog z EV pa mislijo da vejo vse. Škoda, da se ne oglasi nobeden z čistim EV pa bi ona povedal, kaj si misli ko dobi Ampero in ji ni nujno potrebno polniti, on pa z Leafom, C zero, Pion...in prazno baterijo?Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Javne polnilne postaje so postale joke. Na njih zdaj ne zaparkirajo več navadni avtomobili, ampak električni, ki so tam parkirani še po tem, ko so že napolnjeni.
Še en razlog več, da ni za imeti le popolnoma električni avto. Sebičnost ne pozna meja in ostal boš na cesti ti, ne oni.
In dokler se ne bo začelo zaračunavati ne samo napolnjene količine, ampak tudi koliko časa je avto priklopoljen na polnilno postajo, bo samo še slabše.
Saj se spomniš,o teh problemih s polnilnimi postajami sva govorila že kar nekaj časa nazaj,in točno to se je začelo dogajati. Stvar je po mojem pričakovana,ljudje izkoriščajo luknjo v zakonu. Ko sem klical na mestno redarstvo,kaj bodo glede tega ukrepali,so mi rekli,da lastnikom teh avtomobilov nič ne morejo,ker je zakon tak,in da je polnilnih postaj itak malo, in da je to še vse bolj v razvoju,bla bla bla....
Skratka,treba je TAKOJ spremeniti zakon tako,da se lastnikom EV vozil nebi splačalo pustiti avtomobila na parkirnem mestu dlje,kot za toliko,da ga napolnijo do doma.
Tako pa sedaj vidiš cel dan parkirano Teslo S,ki verjetno niti slučajno ne rabi tiste elektrike,ampak izkorišča zakon in zaseda mesto nekemu Leafu,ki bi nujno rabil elektriko,pa ni prostora
Preberi še 1x, kar sem napisal. Jaz sem jezen nad tistimi, ki pustijo avto na polnilni postaji še po tem, ko je njihov avto že napolnjen, ne pa nad tem, da se tam polni Tesla ali Ampera.
Vsi imajo pravico polnjenja na polnilni postaji, ampak za čas polnjenja. Ko se avto napolni, ga maš, da ga umakneš za koga drugega.