Citat:
Ni še odločeno, kakšen sistem dobave električne energije bodo izbrali: z le enim ponudnikom ali pa bodo imeli uporabniki možnost izbire dobavitelja elekt-rične energije. Je pa že jasno, da bo šlo za hitre polnilnice z zmogljivostjo 22 kW, tako da bo polnjenje akumulatorjev trajalo nekaj deset minut.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ampak je prej potrebno pogledati na polni.si, ker npr. na Brniku ni 22kW, ampak 7.4kW (enofazna 32A), ki pa je za kogarkoli, ki potuje, good enough.
Ostale vidim, da so 2x22kW. Hvala za informacijo N75. Koridor proti Rijeki in proti Obali je bila, do sedaj siva lisa, ki je bila nepokrita. Manjka samo še kakšna polnilna postaja v Postojni
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Hvala za link! Sem tudi dodal komentar pri članku, kjer imajo napisano napako:
Citat:
Ni še odločeno, kakšen sistem dobave električne energije bodo izbrali: z le enim ponudnikom ali pa bodo imeli uporabniki možnost izbire dobavitelja elekt-rične energije. Je pa že jasno, da bo šlo za hitre polnilnice z zmogljivostjo 22 kW, tako da bo polnjenje akumulatorjev trajalo nekaj deset minut.
Hitre polnilne postaje bodo moči 50kW (50kW DC CHADEMO, 50kW DC CCS, 43kW AC Type2) in ne 22kW. 22kW so navadne polnilne postaje.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ker mora nekdo plačat priključno moč.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ker mora nekdo plačat priključno moč.
Kakor sem seznanjen, bodo te hitre polnilne postaje opravičene plačila priključne moči v začetku, ravno zaradi tega, ker menda priključna moč nad 45kW postane zelo draga, vozil pa še ne bo zadosti. Ko pa bo postalo rentabilno, se pa bodo verjetno stvari tudi glede tega, spremenile.
Po moje je to bolj zaradi tega, ker bodo čim bolj uporabili že obstoječo infrastrukturo in kablovje.