Oz. drago polnjenje na javnih polnilnih postajah. Kar naj, bodo videli, da ne bodo imeli odjemnikov za tako ceno.
Računati X EUR/ uro za celotno polnjenje je napačen koncept. Pravi bi koncept bi bil:
- za čas polnjenja: n EUR/ uro (simbolična cena, da vzpodbudi uporabnika polniti z max. močjo, ki jo avto in polnilna postaja omogočata) + m EUR/kWh
- ko je avto poln, pa mora biti cena X EUR/ uro in ta mora biti dosti višja, kot za komercialno parkirno mesto, ker le to bo vzpodbudilo voznika, da ko bo avto poln, da bo avto umaknil na drugo parkirno mesto in prepustil polnilno postajo nekomu drugemu, drugače se bo začelo dogajati, da bodo ljudje uporabljali parkirna mesta za polnjenje električnih avtomobilov kot njihovo privat parkirno mesto in bodo, ko bodo prišli v službo, avto parkirali, ga dali polniti in kljub temu, da bo čez par ur avto poln, avto parkiran tam za cel čas službe in bo s tem onemogočil polnjenje drugim in ni s tem nič boljši, kot če bi na parkirno mesto parkiral navadni avtomobil.
Cena polnjenja mora biti še vedno nižja kot cena vožnja na bencin, ker drugače v primeru npr. Ampere ali i3 se bo bolj splačalo, ko bo baterija prazna, se voziti na bencin, kot polniti na tako dragi polnilni postaji.